Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson
Guerrilla Marketing
21,10 €
Knihy
E-knihy
21,10 €

Bežná cena Bežne 22,00 €

Ušetríte 4%

Dodanie môže trvať viac ako tri týždne

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

First published in 1983, Jay Levinson`s Guerrilla Marketing has become a classic in the field of business, revolutionising marketing for small businesses all over the world and creating a new way to understand market share and how to gain it. It also launched a veritable Guerrilla Marketing industry, including dozens of future Guerrilla books, CDs and speaker events. In this completely updated and expanded fourth edition of Levinson`s first Guerrilla Marketing book, his take-no-prisoners approach to finding clients is on full display, as he offers hundreds of marketing ideas that really work and a new roadmap for small-business success in the global marketplace. Filled with leading-edge strategies for marketing on the Internet, putting new technologies to work, targeting prospects, cultivating repeat and referral business, and managing in the age of telecommuting and freelance employees, among others, Guerrilla Marketing will be the entrepreneur`s marketing bible for the twenty-first century.
Čítaj viac
Kúpte spolu
Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione
37,09 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
384
Hmotnosť
505 g
Rok vydania
2007
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
anglický
Vydavateľstvo
Piatkus
Rozmer
154×234 mm
ISBN
9780749928117
Naše katalógové číslo
196042

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

Čítaj viac
Kúpte spolu
Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione
37,09 €

„Narozdiel od obrazovky počítača, knihu si môžeš zobrať so sebou do postele.“

Daniel J. Boorstein