Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023

14,65 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023

Ogilvy on Advertising

David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything... Čítať viac

Vydavateľstvo
Welbeck, 2023
Počet strán
288

David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

14,65 €

Cena v kníhkupectve: 14,95 €
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Ďalšie knižné vydania (3)
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2007
Brožovaná väzba
Angličtina, 2007
Viac ako 30 dní

Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, PRION, 2007
Brožovaná väzba
Angličtina, 2007
Vypredané

Ogilvy o reklamě - David Ogilvy, Management Press, 2007
Pevná väzba
Čeština, 2007
Vypredané

Ďalšie knižné vydania

Naši škriatkovia odporúčajú

Hyperion - Dan Simmons, Lindeni, 2024
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
14,65 €

Viac o knihe

David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything.

From the most successful advertising executive of all time comes the definitve guide to the art of any sale.

Everything from writing successful copy to finding innovative ways to engage people and from identifying with your audience to the various ways to sell a lifestyle, Ogilvy on Advertising looks at what sells, what doesn't and why. And, in doing so, he teaches what you can do to sell the most brilliant item of all... yourself.

From a titan of not just the advertising industry, but the business world, this book is David Ogilvy's final word on what you're doing wrong in any pitch and how you can finally fix it.
Čítať viac
Počet strán
288
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
129×199 mm
Hmotnosť
320 g
ISBN
9781802794960
Rok vydania
2023
Naše katalógové číslo
1912303
Jazyk
angličtina
Pôvod
Spojené kráľovstvo
Vydavateľstvo
Welbeck
Pre koho
pre podnikateľov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,9 / 5

14 hodnotení

13
1
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Duri
Neoverený nákup
28.4.2017
Klasika
Aj ked Ogilvy nepocul o PPC, SEO a dalsich trendoch dneska, jasne hovori co funguje a ked si to clovek premietne do kontextu dnesnych dni, zisit ze to tak stale je a jeho taktiky sa daju krasne vyuzit aj dnes na tieto "moderne nastroje".
Vela prikladov tvorby, kniha je dobre strukturovana, jasne napisana, dobre sa cita.
Čítať viac
adrian
Neoverený nákup
21.4.2011
premyslajte
ak chcete robit reklamu mali by ste pochopit jedno - reklama ma utocit na zakladne instinknty cloveka a tie sa nemenia - nemenili - a nikdy sa menit nebudu *- pokial by sa neupravil nas gen v buducnosti. Vzdy reagujeme v case smadu na svieze veci, v case chudoby na ponuky zarobit si, v case bohatsva chceme moc, v case moci chceme luxus a sny ludi su tak jednoduche - ze cokolvek si zoberiete na paskal dojdete k tomu ze problem je vo velkej vacsine v peniazoch. Vzdy je to hra s masovou skupinou ludi a ta sa chova VZDY inac ako jednotlivec.. Takze veci ze niekto napise podla mna to je blbost - neobstoja.. Dajte takych ludi 100 000 dokopy na jedno uzemie, a mozete vidiet zmeny v chovani.. a este bombonik - samozrejme existuju aj reklamy ktore oslovuju prave tych - ktori si myslia ze na nich reklamy nezaposobia resp. si myslia ze ich nezaujimaju.. nemusia.. reklama ma uplne iny ciel.. kazdy si proste nieco jedneho dna musi kupit - a vyhodte si zhlavy ze je to na zaklade vlastnej pravdy.. ovplyvneni su vsetci.. ci reklamou alebo niecim inym.. ;) Ogilvy pise prave o tom, ako to nezpackat.. po uvedeni vasej reklamy mate chciet vyssi predaj - a nie potlesk za peknu reklamu na ktorej sa vysantil grafik ktory o cielovych skupinach a osloveni prip. copywritingu vie velke kulove.... Čítať viac

„Dážď netrvá večne a keď opäť zasvieti slnko, všetko sa bude ligotať.“