Knihy
E-knihy

Ogilvy on Advertising

PRION, 2007
Vydavateľstvo
PRION, 2007

A guide which explains how to create advertising that works, how to run an agency, how to write successful copy, and what the future holds for the advertising industry.

Čítaj viac

23,56 €

Dodanie môže trvať viac ako tri týždne

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

A guide which explains how to create advertising that works, how to run an agency, how to write successful copy, and what the future holds for the advertising industry.
Čítaj viac
Kúpte spolu
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy
Vidličky, lyžičky, nože - Eva Urbaníková
34,25 €
Ušetríte 2,30 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
244
Hmotnosť
617 g
Rok vydania
2007
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
anglický
Vydavateľstvo
PRION
Rozmer
184×241 mm
ISBN
9781853756153
Naše katalógové číslo
195280

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,9 / 5

13 hodnotení

12
1
0
0
0

Duri
28.4.2017
Klasika
Aj ked Ogilvy nepocul o PPC, SEO a dalsich trendoch dneska, jasne hovori co funguje a ked si to clovek premietne do kontextu dnesnych dni, zisit ze to tak stale je a jeho taktiky sa daju krasne vyuzit aj dnes na tieto "moderne nastroje".
Vela prikladov tvorby, kniha je dobre strukturovana, jasne napisana, dobre sa cita.
Čítaj viac
adrian
21.4.2011
premyslajte
ak chcete robit reklamu mali by ste pochopit jedno - reklama ma utocit na zakladne instinknty cloveka a tie sa nemenia - nemenili - a nikdy sa menit nebudu *- pokial by sa neupravil nas gen v buducnosti. Vzdy reagujeme v case smadu na svieze veci, v case chudoby na ponuky zarobit si, v case bohatsva chceme moc, v case moci chceme luxus a sny ludi su tak jednoduche - ze cokolvek si zoberiete na paskal dojdete k tomu ze problem je vo velkej vacsine v peniazoch. Vzdy je to hra s masovou skupinou ludi a ta sa chova VZDY inac ako jednotlivec.. Takze veci ze niekto napise podla mna to je blbost - neobstoja.. Dajte takych ludi 100 000 dokopy na jedno uzemie, a mozete vidiet zmeny v chovani.. a este bombonik - samozrejme existuju aj reklamy ktore oslovuju prave tych - ktori si myslia ze na nich reklamy nezaposobia resp. si myslia ze ich nezaujimaju.. nemusia.. reklama ma uplne iny ciel.. kazdy si proste nieco jedneho dna musi kupit - a vyhodte si zhlavy ze je to na zaklade vlastnej pravdy.. ovplyvneni su vsetci.. ci reklamou alebo niecim inym.. ;) Ogilvy pise prave o tom, ako to nezpackat.. po uvedeni vasej reklamy mate chciet vyssi predaj - a nie potlesk za peknu reklamu na ktorej sa vysantil grafik ktory o cielovych skupinach a osloveni prip. copywritingu vie velke kulove....
Čítaj viac

Čítaj viac
Kúpte spolu
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy
Vidličky, lyžičky, nože - Eva Urbaníková
34,25 €
Ušetríte 2,30 €

„Byť výnimočný je najlepší spôsob, ako byť iný.“