Vplyv - Robert Cialdini
Vplyv
13,99 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

Vplyv

Psychológia presviedčania

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2014

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky... Čítať viac

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky... Čítať viac

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie.

Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.



Čítať viac

Všetky formáty tohto titulu

Čítané kusy

Čítaná, ako nová
brožovaná väzba, slovenčina, Eastone Books, 2014
Na sklade, objednávajte však rýchlo
11,19 €
-20 %

Knihy

Kniha
pevná väzba, slovenčina, Eastone Books, 2021
Na sklade, posielame ihneď
19,99 €
Kniha
pevná väzba s prebalom, čeština, Jan Melvil publishing, 2016
Na sklade, objednávajte však rýchlo
18,75 €
Kniha
pevná väzba, angličtina, HarperCollins, 2021
Na sklade, posielame ihneď
21,95 €
Kniha
brožovaná väzba, slovenčina, Eastone Books, 2014
Vypredané
Kniha
brožovaná väzba, angličtina, HarperCollins, 2007
Vypredané

E-knihy a audioknihy

E-kniha
slovenčina, Eastone Books, 2014
Ihneď na stiahnutie
PDF
EPUB
MOBI
9,95 €
Ďalšie
Originálny názov
Influence. The Psychology of Persuasion.
266 strán
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
155×225 mm
Hmotnosť
428 g
ISBN
9788081092596
Rok vydania
2014
Naše katalógové číslo
190057
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Eastone Books

Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti? Dajte nám o tom vedieť.

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,6 / 5

24 hodnotení

21
5
2
0
0

Ako sa vám páčila kniha?

Recenzie čitateľov

ĽudmilaK
7.4.2021
Vyborná kniha z praxe
Velmi odporučam, je dobré a praktické poznať triky manipulátorov, zvlášť v dnešnej dobe, kedy sa snaží každý prežiť ako vie a využíva k tomu slabé stránky iných. Čítať viac
Barbora Demes
3.10.2020
Overený nákup
Kniha nabita praktickymi informaciami zvacsa potvrdenymi vyskumami, pripadne autorovymi skusenostami. Čítať viac
Gregor Anton Grinč
17.8.2020
Jedna z najlepších kníh o psychológií aké som kedy čítal
Kniha je veľmi pekne napísaná a čo je pre mňa ešte dôležitejšie je práve to, že princípy z tejto knihy sa dajú uplatniť v reálnom živote.

Čo sa týka štruktúry knihy tak tá je rozdelená na sedem kapitol, pričom každá kapitola má niekoľko podkapitol. Knihu mám v anglickom jazyku a ak sa rozhodnete, že si ju zaobstaráte taktiež v anglickej verzii rozhodne budete musieť sedieť pred prekladačom. Niektoré pasáže sú písané odbornou angličtinou skôr ako populárno-náučnou.

Čo sa týka obsahu knihe nemám veľmi čo vytknúť. Tá nie je postavená na teóriách ale skôr na reálnych udalostiach, ku ktorým bola zostavená teória len ako pomocná barlička.
Čítať viac
Peter
26.2.2019
Výborná kniha, ktorá mi otvorila oči. Je zrozumiteľne napísaná a obsahuje mnoho príkladov zo života. Môžem ju len odporučiť. Čítať viac
Tomáš
3.12.2018
Zaujímavé presvedčovacie techniky
V knihe Před-svědčování autor nadväzuje na knihu, ktorá vyšla v slovenčine pod názvom Vplyv - psychológia presviedčania. Autor rozširuje záber knihy a neopisuje iba samotné spôsoby ovplyvňovania, ale poukazuje aj na význam vytvorenia vhodných predpokladov na presviedčanie iných. Cielené vyvolanie situácií, v ktorých prijímame rozhodnutia, ktoré by sme za bežných okolností neurobili je v súčasnosti už bežným postupom tých, ktorí ovplyvňujú verejnú mienku. Presviedčanie a ovplyvňovanie je neustále sofistikovanejšie, preto každému odporúčam, aby si túto zaujímavú knihu prečítal. Čítať viac
Tomáš
3.12.2018
Zbrane vplyvu
Robert B. Cialdini je jedným z najväčších odborníkov na ovplyvňovanie a presviedčanie ľudí. Táto kniha je napísaná zrozumiteľným jazykom, číta sa ľahko, aj keď v nej autor rozoberá odborné témy. Pri jej čítaní si každý uvedomí, ako ľahko je ovplyvniteľný a aké všemožné "zbrane vplyvu" naňho číhajú zo všetkých strán. Či už ide o medziľudské vzťahy, médiá, reklamu či politiku, v každej z týchto oblastí sme denno-denne ovplyvňovaní. V tejto knihe autor odovzdáva čitateľom svoje bohaté skúsenosti, ako rozpoznať manipulatívne techniky, ktoré využívajú marketéri, či politici a ako sa im brániť. Kniha obsahuje množstvo cenných rád a informácií, ktoré sú užitočné nie len pre tých, ktorí chcú ovplyvňovať názory iných, ale je určená predovšetkým pre tých, ktorí sa chcú brániť proti okolitým vplyvom. Čítať viac

Čítať viac

„Nikto by sa nemal pýtať: Prečo som nešťastný? Táto otázka v sebe nesie vírus, ktorý všetko zničí. Ak sa to opýtame, budeme chcieť zistiť, čo nás robí šťastnými. Ak je to, čo nás robí šťastnými, iné ako to, čo prežívame, musíme sa úplne zmeniť, alebo budeme ešte nešťastnejší. “

Záhir - Paulo Coelho
Záhir
Paulo Coelho