Purple Cow - Seth Godin, Penguin Books, 2005

15,00 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Purple Cow - Seth Godin, Penguin Books, 2005
Purple Cow - Seth Godin, Penguin Books, 2005

Purple Cow

You're either a Purple Cow or you're not. You're either remarkable or invisible. Make your choice. What do Apple, Starbucks, Dyson and Pret a Manger have in common? How do they... Čítať viac

Vydavateľstvo
Penguin Books, 2005
Počet strán
160

You're either a Purple Cow or you're not. You're either remarkable or invisible. Make your choice. What do Apple, Starbucks, Dyson and Pret a Manger have in common? How do they achieve spectacular growth, ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

15,00 €

Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Ďalšie knižné vydania
Fialová krava - Seth Godin, Eastone Books, 2011
Brožovaná väzba
Slovenčina, 2011
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
Purple Cow - Seth Godin, Penguin Books, 2005
15,00 €

Viac o knihe

You're either a Purple Cow or you're not. You're either remarkable or invisible. Make your choice. What do Apple, Starbucks, Dyson and Pret a Manger have in common? How do they achieve spectacular growth, leaving behind former tried-and-true brands to gasp their last? The old checklist of P's used by marketers - Pricing, Promotion, Publicity - aren't working anymore. The golden age of advertising is over. It's time to add a new P - the Purple Cow. Purple Cow describes something phenomenal, something counterintuitive and exciting and flat-out unbelievable. In his new bestseller, Seth Godin urges you to put a Purple Cow into everything you build, and everything you do, to create something truly noticeable. It's a manifesto for anyone who wants to help create products and services that are worth marketing in the first place.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

3,9 / 5

8 hodnotení

2
3
3
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

2

Rád si rozširujem obzory, motivujem sa, rastiem vďaka názorom a postrehom rôznych ľudí aj práve cestou čítania kníh

Radoslav Barilla
Overený zákazník
17.12.2020
Odporúčam - návod, ako vyniknúť medzi davom
Dnešny svet je z pohľadu globalizácie, novodobého marketingu a obrovskej konkurencie obtiažnejší na odlíšenie sa ako tomu bolo v minulosti. Seth Godin v knihe Fialová krava poskytuje cenné informácie, ako postupova´t a byť fialovou kravou medzi ostatnými. Vhodné pre začínajúcich podnikateľov či existujúce firmy. Čítať viac
6

Taký knihomol, kávopič, čarodej, Apple fan, plávem, cvičím, jógujem, s kamošom riadim digitálnu agentúru atď ????

Peter Papp
Overený zákazník
31.1.2017
Buď fialovou kravou
Predstavte si, že sa preháňate autom prírodou. Všade navôkol sa pasú hnedé kravy. Sú tak rovnaké a tak nudné, že už ich ani nedokážete registrovať. A hľa! Zrazu zbadáte fialovú kravu! Ihneď spozorniete, pretože vidíte v tom stáde niečo unikátne, niečo pozoruhodné, niečo, čo si dokázalo získať vašu pozornosť, možno by ste aj chceli zastaviť Vaše auto na krajnici, a odfotiť sa s tou fialovou kravou.

A o tom to celé je, ako sa stať fialovou kravou. Seth Godin Vám síce nedá podrobný návod ako sa ňou stať, no v jeho knihe Vás privedie k novým myšlienkam, aby ste sa zamýšľali o tom, ako môžete byť vínimočny v marketingu, aj v podnikaní - skrátka, aby ste boli aj vy tou fialovou kravou ktorá dokázala získať pozornosť ľudí v mase plných nezaujímavých reklam a nudných firiem.

Hrať dnes na istotu je príliš riskantné a nezaujímavé, žijeme vo svete prebytku, kde je spotrebiteľ zasypaný takmer neobmedzeným výberom na trhu, preto schopnosť vynájsť fialovú kravu - vedieť odlíšiť sa, je vysoko odmeňená pozornosťou zákazníka.
Čítať viac
Filip Vítek
Neoverený nákup
11.8.2012
Inšpiratívna kniha, avšak s nudnou strednou pasážou
Zábavná kniha, ale torchu povrchná. Hlavná myšlienka knihy je jasná asi na 20 strane a zvyšok je neustále vracanie sa k tej istej myšlienke. Výrazne potešili však dodatočne dodané príklady "fialových kráv" z reálneho života, ktoré boli celkom inšpiratívne. Čítať viac

„Úlohou rozprávača nie je povedať ti, ako máš myslieť, ale dať ti otázky, o ktorých máš premýšľať.“

Cesta králů - Brandon Sanderson, 2012
Cesta králů
Brandon Sanderson