Ako vymyslieť názov firmy
E-kniha

Návod krok za krokom, vďaka ktorému to zvládnete aj sami

+ EXTRA BONUSY ZADARMO (34 pracovných listov ku knihe) Snažíte sa vymyslieť názov firmy, no nedarí sa vám? Hľadáte návod, ktorý vám celý proces ukáže krok za krokom? Práve ste... Čítať viac

Vydavateľstvo
Adlervia Press
Počet strán
210

+ EXTRA BONUSY ZADARMO (34 pracovných listov ku knihe) Snažíte sa vymyslieť názov firmy, no nedarí sa vám? Hľadáte návod, ktorý vám celý proces ukáže krok za krokom? Práve ste ho našli. Čítať viac

  • PDF EPUB MOBI
  • Slovenčina

24,90 €

Ihneď na stiahnutie
Ako čítať e-knihy?

Naši škriatkovia odporúčajú

Viac o e-knihe

+ EXTRA BONUSY ZADARMO (34 pracovných listov ku knihe)

Snažíte sa vymyslieť názov firmy, no nedarí sa vám? Hľadáte návod, ktorý vám celý proces ukáže krok za krokom? Práve ste ho našli.

Vďaka praktickej príručke Ako vymyslieť názov firmy sa svojpomocne naučíte, ako pri tvorbe využívať napríklad spájanie slov do novotvarov, ako vytvoriť názov cez skratky, mená zakladateľov, asociácie, cudzie jazyky, či pomocou geografie a slovných hračiek.

Kniha vám ukáže, ako na úvodný brainstorming. Všetky konkrétne postupy v nej nájdete doplnené o príklady z praxe.

Vďaka nim objavíte aj príbehy za názvami známych i menej známych značiek, vyhnete sa najčastejším chybám pri tvorbe názvu a budete vedieť aj to, aké praktické kroky treba podniknúť, keď už ste svoj názov vymysleli.

Viete si overiť, či ho už niekto nepoužíva? Prečo je dôležitá internetová doména a aké koncovky si objednať? Ako si názov právne ochrániť? Viete, čo je to registrovaná ochranná známka? A čo používateľské mená na sociálnych sieťach?

Týmto všetkým to ale zďaleka nekončí. Po desiatkach strán nabitých konkrétnymi postupmi prichádza na rad ďalšia nádielka praktických tipov. Dozviete sa, ako ďalej pokračovať v tvorbe značky a ako (si) vytvoriť logo, ako funguje komunikácia značky, z ktorej sa môže stať lovebrand a ako na chytľavý copywriting či storytelling značky.

Väčšina teoretických brandingových príručiek vám do detailov rozpovie, aké vlastnosti by mal mať názov vašej firmy. Nepovie vám ale konkrétny postup, ako ho vymyslieť. Táto kniha je iná.

Získate vďaka nej 10+ rokov know-how autorky, ktorá vytvára názvy firiem pre klientov z celého sveta, viedla desiatky seminárov o namingu a o tvorbe brandu prednášala na konferenciách.

Nový názov firmy tak zvládnete vymyslieť sami bez toho, aby ste platili stovky či tisíce eur brandingovým agentúram. Postačí vám malá investícia do tejto knihy, váš čas a štipka kreativity.

PDF verzia knihy obsahuje aj EXTRA BONUSY ZADARMO – 34-stranové pracovné listy, ktoré využijete pri čítaní knihy, vypracovávaní úloh a tvorbe vášho vlastného názvu. Pracovné listy si môžete vytlačiť, alebo ich použiť ako vzor (samostatne sú nepredajné).
Čítať viac
Počet strán
210
Naše katalógové číslo
1695121
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Adlervia Press
Pre koho
pre podnikateľov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

5,0 / 5

2 hodnotenia

2
0
0
0
0

Ako sa páčila e-kniha vám?

Recenzie čitateľov

Peter Chodelka
Overený zákazník
24.10.2022
Pútavo napísané a praktické
Kniha je veľmi príjemne a pútavo písaná a obsahuje veľa praktických príkladov zo sveta značiek. Bavila ma čítať. Asi to bude tým, že sa venujem marketingu a viem, že výber názvu je veľmi dôležitý pre každý brand :) Čítať viac

Ivica Ďuricová

Čítať viac

„Do rodiny sa narodíš, do priateľstva vstúpiš. Časom zistíš, že s niektorými je lepšie sa rozísť. Iní stoja za každé riziko. “