Služby, z ktorých padnete na zadok - Kolektív autorov
Služby, z ktorých padnete na zadok
10,90 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

Služby, z ktorých padnete na zadok

  • Kolektív autorov
Vydavateľstvo
Motýľ, 2013

Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali: Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom...

Čítaj viac

10,90 €

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali:
Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby vedú k vyšším ziskom a rýchlejšiemu rastu.
Internet zmenil spôsob, akým zákazníci nakupujú, ale základné pravidlá poskytovania výnimočných služieb zostali nezmenené. V tejto špeciálnej edícii, ktorou oslavujeme dvadsiate výročie prvého vydania knihy, vám prinášame nové tipy, techniky a rady, čo robiť, aby z vašich služieb padli zákazníci na zadok.

Či už ste nováčikom v oblasti zákazníckych služieb, alebo skúseným profesionálom, v tejto knihe nájdete:
•Rady, ako zákazníkom vyraziť dych, ako dokonale riešiť problémy, ako sa správne rozhodnúť, kedy možno obísť alebo si prispôsobiť pravidlá, ako pracovať s kultúrnymi a generačnými rozdielmi, alebo ako efektívne pristupovať k nepríjemným zákazníkom.

•Príklady z praxe a úplne nové kapitoly o tom, ako využí­vať so­ciálne médiá na komunikáciu so zákazníkmi, ako si udržať nadhľad, ako kladne reagovať na negatívnu spätnú väzbu, a ešte oveľa viac.



Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
272
Väzba
pevná väzba
Rozmer
135×205 mm
Hmotnosť
370 g
ISBN
9788089482955
Rok vydania
2013
Naše katalógové číslo
155974
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Motýľ

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,5 / 5

4 hodnotenia

3
0
1
0
0

Ivana
19.5.2016
Zaujímavá a aj náučná príručka
Súhlasím s názorom nižšie. Knihu som si vychutnala a veľmi ma zaujala, bolo to mnoho zaujímavých rád, príkladov... Dobrá motivačná kniha, ktorú sa oplatí prečítať. Mnohé veci z tejto knihy využívam aj teraz v praxi. Čítaj viac
Marek
9.9.2013
Názor čitateľa
Som rád, že takéto super knihy vychádzajú aj keď som sa k nej dostal náhodou. Čítaj viac
17.1.2015
Názor čitateľa
nie je zla, niektore veci, ale inak by som ju premenoval na "Sluzby, akými mozete zakaznikovi vyl***t zadok"... jedna z kniziek, ktora zasa je v duchu "za kazdu cenu vyzdimat prachy od zákazníka, je jedno, ze zamestnanci z nich budu na prasky" Čítaj viac

Čítaj viac
Čítaj viac

„Byť výnimočný je najlepší spôsob, ako byť iný.“