BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko, TRIAD, 2021

35,00 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

BUDGET CUT

4 princípy úspešného marketingu s akýmkoľvek budgetom

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a... Čítať viac

Vydavateľstvo
TRIAD, 2021
Počet strán
168

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina

35,00 €

Na sklade 3 ks
Posielame ihneď

Dostupné v jednej knižnici. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko, TRIAD, 2021
35,00 €

Viac o knihe

4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov.

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Aby sme vám pomohli si to lepšie zapamätať a použiť vo vašej každodennej práci, zhrnuli sme náš prístup do skratky BDGT (osekané slovo budget): cut Bullshit, cut Don’ts, cut Goals, cut Templates.

Prvé tri časti budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o inovácii, ktorá zvyšuje hodnotu marketingových investícií (a zároveň znižuje šancu, že vám prácu vezme robot).
Čítať viac
Počet strán
168
Väzba
pevná väzba
Rozmer
135×210 mm
Hmotnosť
275 g
ISBN
9788097394103
Rok vydania
2021
Naše katalógové číslo
1150149
Jazyk
slovenčina
Pôvod
Slovensko
Vydavateľstvo
TRIAD
Pre koho
pre podnikateľov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

3,9 / 5

11 hodnotení

6
2
1
0
2

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Adam Polakovič
Overený zákazník
30.8.2022
Viac selfproma ako marketingu
Knihu som pomerne rychlo precital, ale obsah je sklamanie.
Je to viac kniha na promo agentury Triad ako o samotnych mkt znalosti.
Neodporucam kupovat.
Urcite sa pozrite po B. Sharpovi, L. Binetovi, P. Fieldovi, O. Wood, Grace Kite, Karen Nelson-Field, Jenni Romaniuk,...
Čítať viac
Kristian
Neoverený nákup
28.7.2022
od najvacsej agentury
nuz, cakal som ze ma kniha aspon minutu zaujme ale vobec. Okrem oslavneho pisania o sebe a svojich uspechoch sa akosi pozabudlo na citatela a pridanu hotnotu pre neho. Na slovensku nieje vela knih k tejto tematike ale tie ktore su, su o dost lacnejsie, obsahovo kvalitnejsie a hlavne niesu take sebaoslavujuce.. velmi zle od naocakavanejsej knihy.. Čítať viac
Martinandonis Mihailidis
Overený nákup
3.1.2022
BUDGET CUT - recenzia
Dobrá kniha pre každého marketéra. Obsahovo je veľmi zaujímavá. Super témy. Pomer cena a kvalita - veľmi dobre. Čítať viac
Tomáš Frečka
Overený nákup
24.11.2021
odporucam priatelom aj rodine.
Kniha napisana velmi zrozumitelne, pouziva vela humoru. Autori ziju v bubline korporatov, takze aj problemy, ktore riesia su dost z tejto bubliny. Čítať viac
Honza Marcinek
Overený zákazník
3.11.2021
Konečně lokální marketingová kniha
Všichni se oplývají nad marketingovými knížkami Byrona Sharpa, Lese Bineta či Jenni Romaniuk. Knihy postavené na praktických zkušenostech ze zahraničních trhů, i když spoustu příkladů je aplikovatelných také v Čechách a na Slovensku. Ale stává se, že k těmto informacím přistupují markeťáci se skepsí, protože naše trhy jsou přeci jen víc specifické. Zejména co se týče rozpočtů. Právě proto kniha těchto dvou zkušených matadorů z marketingového světa přišla jako na zavolanou. Nejen zábavnou formou vysvětluje úskalí, kterým čelíme, ale přináší řešení podložené skutečnými případovými studiemi z praxe. Právě proto by neměla chybět v knihovničkách na straně klientů i agentur. Čítať viac
Anton Kukučka
Overený zákazník
29.10.2021
Veľa odborných knížiek, reportov či publikácií vo mne často budí úzkosť, tým akú urgenciu sa vo mne snažia vyvolať.

“Toto rýchlo rob bo si v p*či!”
“Tuto ti uniká trend ty vajco!”

To bude asi dôvod prečo kysnú na poličke a už sa ich aj hanbím otvoriť.

Dnes večer som si sadol na gauč a sfukol celý Budget Cut od Martin Woska a Jaro Zacko za hodinku dve.

Ostal fajn teplý pocit. Aj som sa podučil. Aj sa menej bojím, ale nemám nezdravý hype hneď ísť a riešiť akoby som prišiel z MLM konfery.

Ak chcete fajn intro do toho ako sa robia marketingové budgety v ľahkej a zrozumiteľnej forme, tak this is good choice.
Čítať viac
Jaro Zacko
Overený zákazník
25.10.2021
Inšpiratívne a zábavné
Táto kniha je nielen o marketingu, ale aj o podnikaní a pohľade na život. Každý, komu sme hovorili o koncepte BDGT sa v ňom našiel a okamžite si uvedomil, ako veľmi je osekávanie bulšitu, nedá sa, cieľov a šablón prospešné. Čítať viac

„První čarodějovo pravidlo: lidé jsou hloupí.“