Aká drahá je intuícia? - Dan Ariely
Aká drahá je intuícia?
13,95 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

Aká drahá je intuícia?

Prečo nás zdravý rozum vedie k nesprávnym rozhodnutiam

Dan Ariely
Payoff - Dan Ariely
Payoff - Dan Ariely
Payoff - Dan Ariely

DAN ARIELY je profesor psychológie a behaviorálnej ekonómie na Dukovej univerzite. Americko-izraelsky autor ako osemnásťročný utrpel vážne popáleniny na dvoch tretinách tela a dlhoročné stretnutie s nemocničným prostredím inšpirovalo mnohé z jeho prekvapujúcich zistení. Zhrnul ich zatiaľ do troch...

Na sklade
Vydavateľstvo
Premedia, 2021

Dan Ariely vo svojej prelomovej knihe Aké drahé je zadarmo odhalil viaceré predsudky, ktoré nás vedú k nerozumným rozhodnutiam. Teraz v novej knihe odhaľuje prekvapivé negatívne a pozitívne účinky, ktoré môže mať iracionalita na náš život...

Čítať viac

Dan Ariely vo svojej prelomovej knihe Aké drahé je zadarmo odhalil viaceré predsudky, ktoré nás vedú k nerozumným rozhodnutiam. Teraz v novej knihe odhaľuje prekvapivé negatívne a pozitívne účinky, ktoré môže mať iracionalita na náš život...

Čítať viac
13,95 €
Na sklade, objednávajte však rýchlo

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Dan Ariely vo svojej prelomovej knihe Aké drahé je zadarmo odhalil viaceré predsudky, ktoré nás vedú k nerozumným rozhodnutiam. Teraz v novej knihe odhaľuje prekvapivé negatívne a pozitívne účinky, ktoré môže mať iracionalita na náš život.

Okrem iného sa zaoberá aj týmito otázkami:
  • Prečo môžu vysoké odmeny znížiť produktivitu šéfov?
  • Prečo máme tak radi nábytok, ktorý si zostavíme sami?
  • Ako nám môžu zmätočné pokyny v skutočnosti pomôcť?
  • Prečo je pre nás pomsta taká dôležitá?
  • Prečo je taký veľký rozdiel medzi tým, čo si myslíme, že nás urobí šťastnými, a tým, čo nás naozaj robí šťastnými?
Ariely využíva údaje z vlastných originálnych a zábavných experimentov, aby vyvodil strhujúce závery. Vysvetľuje, ako prelomiť negatívne vzorce myslenia a správania a robiť lepšie rozhodnutia, od konfliktov v práci cez milostné vzplanutia až po hľadanie zmyslu života.
Čítať viac

Všetky formáty tohto titulu

Knihy

Kniha
slovenčina, Premedia, 2021
Na sklade, objednávajte však rýchlo
13,95 €
Kniha
angličtina, HarperCollins, 2011
Na sklade, objednávajte však rýchlo
10,95 €
Kniha
čeština, Práh, 2011
Vypredané
-5 %
Kniha
angličtina, HarperCollins, 2010
Vypredané
-5 %
Kniha
angličtina, HarperCollins, 2011
Vypredané
Kniha
angličtina, HarperCollins, 2010
Vypredané

E-knihy a audioknihy

E-kniha
slovenčina, Premedia, 2021
Okamžite na stiahnutie
Ako čítať e-knihy?
PDF
EPUB
MOBI
8,90 €
Ďalšie
Kúpte spolu
26,90 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Originálny názov
The Upside of Irrationality
Počet strán
240
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
150×230 mm
Hmotnosť
437 g
ISBN
9788081599705
Rok vydania
2021
Naše katalógové číslo
1096971
Jazyk
slovenčina
Preklad
Pôvod
Izrael
Vydavateľstvo
Premedia
Účel knihy
motivačná

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,0 / 5

13 hodnotení

6
3
3
0
1

Ludmila
2.12.2021
Velmi zajímavá knížka, která popisuje, co všechno ovlivňuje lidské chování a rozhodování. Od autora mám už dvě knížky. Popisuje velmi čtivým způsobem, co s lidskou psychikou dokáží udělat správně zvolené marketingové taktiky. A tato knížka je stejně dobrá, jako jeho ostatní Čítať viac
Martina
2.11.2014
Dan Ariely opäť nesklamal
Po Predictably Irrational som sa pustila aj do tejto knihy s očakávaním, či sa Dan nebude opakovať. Možno je to len emóciou z práve dočítaného, ale Upside of Irrationality sa mi páčila ešte viac. Oceňujem na Danovi to, že aj keď odkrýva našu iracionalitu a ukazuje to, ako nás naša intuícia a mozog môže zradiť, iracionalitu nevníma ako niečo, čoho by sme sa mali zbaviť. Skôr by sme sa mali naučiť poznať naše limity v tejto oblasti. V dnešnej dobe, kedy sa často korelácia zamieňa s kauzalitou a osobná skúsenosť kladie nad fakty a dôkazy, je jeho kniha "must read" pre všetkých. Čítať viac
Emil Myjavec
14.7.2014
Neprekvapí, no nesklame
Slabšie ako prvý diel. Ariely sa snaží neopakovať témy a spomenuté výskumy, no aj tak má človek pocit, že toto už niekde počul... Možno je to len tým, že už sa vytratil moment prekvapenia a človek ako tak vie, čo od knihy čakať a že výsledky výskumu sú takmer vždy pravý opak toho, než by bežný smrteľník tipoval. Čítať viac
14.12.2011
Najlepšia kniha o praktickej ekonómii pre každého
Kniha rozoberá dômyselné marketingové taktiky, ktoré na nás zaberajú. Aj ak si myslíte, že ich máte všetky prekuknuté, určite sa v tejto knihe nájde nejaká, pri ktorej si poviete: "A vážne, presne takto sa pri nakupovaní rozhodujem, to ma veru nenapadlo."

Autor vyučuje behaviorálnu ekonómiu na MIT. Na začiatku každej kapitoly najskôr povie nejakú svoju teóriu, názor, ako si myslí, že ľudia reagujú. Potom to na pokusoch aj naozaj overí, a až tak niečo tvrdí. Takže svoje ekonomické teórie nevytiahne z rukáva, ale všetky aj naozaj overí.

Okrem toho píše neuveriteľne pútavo a vtipne.

Podľa mňa povinná literatúra pre každého človeka, čo chodí na nákupy. Čiže fakt pre každého.
Čítať viac

Čítať viac
Čítať viac
Kúpte spolu
26,90 €

„Keby sa človek mohol pobaliť do neba, urobil by to presne tak. Všetkého by sa dotkol a nezobral by si nič... “

Nestrácajte vieru - Mitch Albom
Nestrácajte vieru
Mitch Albom