Jednoducho značka - Allen P. Adamson
Jednoducho značka
9,99 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

Jednoducho značka

Ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2011

Ďalšie formáty

Čítaná
7,00 €

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM...

Čítaj viac

Ďalšie formáty

9,99 €

Vypredané, je však dostupné iné vydanie.

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM. Ponúka aj pohľad do zákulisia na prácu s tradičnými značkami ako je Maxwell House, ale aj s nováčikmi ako JetBlue či iPod. Vysvetľuje, čo robia správne a čo nesprávne.



Čítaj viac

Všetky formáty tohto titulu

Čítané kusy

Čítaná, ako nová
Na sklade
-30 %
7,00 €

Na sklade, objednávajte však rýchlo

Knihy

Kniha

Vypredané

Ďalšie
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
240
Väzba
pevná väzba s prebalom
Rozmer
155×225 mm
Hmotnosť
438 g
ISBN
9788081091759
Rok vydania
2011
Naše katalógové číslo
104765
Téma
reklama, značky
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Eastone Books

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,2 / 5

6 hodnotení

3
2
0
1
0

Mišo
25.8.2013
Názor čitateľa
Vynikajúce! Odporúčam každému kto sa zaujíma o marketing Čítaj viac
Veronika Nina Opatovská
26.10.2011
Jednoducho značka
Veľmi dobrá kniha. V úvode vás autor oboznámi so značkou ako takou. Ako vniká značka, čo je dôležité pri tvorbe značky, ako vytvoriť názov atď. Dá vám záchytné body, podľa čoho sa môžete pri tvorbe značky orientovať. Neskôr sa venuje charakteristike významných značiek a opisu ich marketingovej stratégie a ich názvu. Veľmi zaujímavá, poučná a obohatila ma o mnoho nových informácií :) Čítaj viac

Čítaj viac
Čítaj viac

„Milý, píšem vám celkom nahá, lebo chcem byť jednoduchou a úprimnou“

Človek na ulici - Ivan Horváth
Človek na ulici
Ivan Horváth