Tréning väzňa - Paul Coach Wade
Tréning väzňa
17,50 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo
17,50 €

Na sklade, objednávajte však rýchlo

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

V čom spočíva sila a tajomstvo knihy Tréning väzňa?
Tréning väzňa je technika cvikov s váhou vlastného tela, ktoré nám predstavuje autor Paul “Coach” Wade vo svojej knihe s pôvodným anglickým názvom Convict Conditioning.

Ako cvičiť, keď život závisí od tvojej vlastnej sily a tvrdosti?
Najviac metód súvisiacich s posilňovaním a zušľachťovaním svalstva je pre ľudí "domácich", totiž pre takých, ktorý žijú svoj život v relatívnom bezpečí. Svoju silu si pestujú pre hrdosť, vidia v tom výkon a nepoháňa ich samotný boj o prežitie. Profesionálny športovec trénuje, aby mal dobré výsledky na športovom podujatí, a nie preto, aby bezpečne vyšiel z boja o život ako víťaz.

Paul Wade strávil devätnásť pekelných rokov na takých miestach, ako sú väznica San Quentin, Angola, či Marion. Brány väznice prekročil ako bojazlivý a vychudnutý chlapček a vyslobodil sa odtiaľ ako jeden z najsilnejších mužov sveta. Paul Wade využil a obetoval čas strávený za múrmi kriminálu na to, aby vyvinul desivú silu potrebnú v boji o holý život. Kto by si pomyslel, že zabudnuté tajomstvo sily nájdeme práve v amerických väzniciach! Paul Wade postupne vyhrabával tieto tajomstvá, akoby mu život visel na vlásku a mnohokrát to tak naozaj mohlo byť.

Paul Wade sa vyslobodil: splatil svoju dlžobu spoločnosti. Nielen skrz hrôzostrašné zážitky, ale dlh splatil aj najväčším darom, aký nám mohol dopriať: techniky tréningov, ktoré spísal v knihe, môžu prospieť každému, kto už má plné zuby slabosti a túži po skutočnej sile.

Technika
Dôsledným dodržaním techník tréningu môžeme podľa autora dosiahnuť takú nebývalú, úžasnú silu, vďaka ktorej budeme schopný robiť cviky, ktorých je schopný len málokto.

Napr.:
- kľuky na jednej ruke
- zhyby na jednej ruke
- drepy na jednej nohe

Všetky tieto výzvy dosiahneme výlučne cvikmi s váhou vlastného tela, bez použitia akéhokoľvek náčinia. Na to, aby sme boli schopný vykonať hore spomínané majstrovské cviky, musíme prejsť deviatimi cvikmi, z ktorých prvý cvik vykoná aj najviac lenivý človek, ktorý vykonáva sedavú práce bez rokov cvičenia.

Pomenovanie
Pomenovanie tejto techniky pramení z cvičení, ktoré je možné robiť bez akéhokoľvek vybavenia, bez činiek, na akomkoľvek mieste, hoci aj vo väzenskej cele.

Autor Paul“Coach” Wade strávil devätnásť rokov v amerických väzniciach, kde vyvíjal túto techniku trénovania. Tomi “Kid” odporúča. Samotný tréning ktorý opisuje táto kniha si vyskúšal aj Tomi “Kid”, majster sveta v profesionálnom boxe. O jeho odporúčaniach, pocitoch a dojmoch, ktoré ho sprevádzali počas trénovania sa dozviete práve v tejto knihe.
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Originálny názov
Convict Conditioning
Počet strán
312
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
165×235 mm
Hmotnosť
395 g
ISBN
9788097092238
Rok vydania
2013
Naše katalógové číslo
144613
Téma
fitness
Jazyk
slovenčina
1. diel série
Tréning väzňa
Vydavateľstvo
Zelený kocúr

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,7 / 5

121 hodnotení

99
14
7
1
0

Eduard Vyskoč
16.1.2014
Názor čitateľa
Perfektné - aj mňa po šesťdesiatke to jednoznačne "nakoplo" cvičiť ešte viac a teraz hlavne podľa tejto knihy - výborná kniha. Čítaj viac
Peter Vozár
15.1.2014
Odporúčam
Tréning väzňa I a II som dostal obe na Vianoce. Už predtým som cvičil doma a v okresnej súťaži hrávam futbal, takže pohybovo som na tom nebol úplne zle.
V prvom rade je kniha napísaná skvelým nakopávacím štýlom a to zdvihni sa choď do toho. Všetko čo k cvičeniu potrebuješ, máš poruke. A to najlepšie náradie máš len a len vo svojej hlave.
Konfrontačný štýl, voči mainstreamu, populárnym body builderským časopisom, metódam a premakaným posilovniam s nepreberným množstvom nástrojov Vás nabudí dokázať, že po pár mesiacoch získate svaly, silu a sebavedomie za zlomok času a prostriedkov. ( Cvičím podľa knihy 2 týždne a naozaj vidím a cítim pokroky. Ako som spomínal kliky, hrazdu a sem tam drepy som cvičil už aj predtým, napriek tomu som v priemere na 5 stupni obtiažnosti)
Absolutórium si kniha zaslúži za jednoduchosť a pochopiteľnosť, dôkladne zobrazené a popísané cviky. Pre začiatočníkov, alebo aj tým, ktorí pociťujú stagnáciu, by som odporučil nasledovné. Nemyslím, že pre rast a pokroky stačí cvičiť dva krát týždenne, skôr odporúčam minimálne 3-5 krát, možno menej intenzívne, ale viackrát za deň. Kliky, drepy, možno aj zhyby na hrazde zvládnete za 5 min. hocikde. Budete práve odpočinutý a možno práve vtedy dokážete prekonať svoje maximá.
Ako som spomenul, najdôležitejšia je hlava. Prípadne si teda predstavte, že práve od toho, ako tvrdo budete pracovať, záleží Váš život. Ako by ste boli v base.
Tréning väzňa II mi zase ukázal veľa užitočných a neznámych vecí, najmä na zanedbávané, alebo problematické partie, starostlivosť a kĺby, svaly a mazivo, takisto prevenciu úrazov, následnú liečbu a životosprávu bez podporných prostriedkov, odporúčam ju teda kúpiť hneď po prečítaní jednotky. Momentálne cviky z jednotky a dvojky kombinujem.
Ako píšem, podľa týchto kníh cvičím cca 2 týždne, preto moje hodnotenie nemusí byť celkom objektívne, preto by som k nemu zhruba po pol roku rád vrátil.
Čítaj viac
Dominika Šimková
5.1.2014
super
vynikajúca kniha. priateľ ju dostal na vianoce, som mu ju uchmatla, za deň prečítala a začala cvičiť, obom sa nám tá kniha nenormálne páči. je super, že sa cvičí len s využívaním vlastnej váhy a okrem hrazdy nie je potrebné vôbec žiadne náčinie, takže to človek môže cvičiť doma. nechodím do posilky, ale behám a cvičím jogu a toto je také príjemné doplnenie na vyžmýkanie, zvyšuje výdrž, pri jednom cviku sa precvičí množstvo svalov (po prvom cvičení som cítila svaly, o ktorých som celý život ani len netušila, že ich mám:) ). bola som prekvapená, že napríklad robiť kliky o stenu vôbec nie je až také jednoduché, ako si každý myslí a že tá sviečka, čo nás učili v škole a škôlke je úplné nič v porovnaní s tými "naozajstnými". baví ma sledovať, ako viem po dvoch týždňoch urobiť podstatne viac opakovaní, než na začiatku alebo sa udržať v polohe, v ktorej som to minulý týždeň ešte nevedela a že to má na postavu celkom rýchly vplyv. samozrejme, že pristupujem k tomu realisticky a neočakávam, že o rok budem robiť zhyby na jednej ruke zo stojky, ani nechcem, budem maximálne spokojná, ak sa dostanem vo všetkých cvikoch na 5. stupeň (snáď okrem zhybov, tam mi stačí 3.) a udržím sa tam.
túto knihu skutočne odporúčam. je dôležité byť vytrvalým a trpezlivým, ale ak človek vydrží, budú sa diať divy :) a ja pri cvičení nepoznám pocit väčšej radosti a spokojnosti ako keď prekonávam svoje vlastné hranice.
Čítaj viac
Peto
3.1.2014
Názor čitateľa
Táto kniha je návod ako niečo urobiť so svojou kondíciou. Vrelo odporúčam a ,, vydržať "... Čítaj viac
Milan
5.11.2013
kluk na jednej ruke, funguje to


Takto to napisem, je to skoro 6 mesiacov co som si kupil tuto knuhu a zacal ju samozrejme aj pouzivat. Vsetkym co zacinaju cvicit podla tejto knihy poviem len tolko. Musite si verit, zamysliet sa kym chcete byt nie cim ale kym. čoskoro dam aj link na moje video ako som dokazal pomocou tejto knihy urobit jeden kluk na jednej ruke ( NESYPEM žiadne prášky ! proste jem to co bežny ludia)
Čítaj viac
zolo
6.11.2013
Názor čitateľa
Gratulujem :) no, ja som knihu kupil tak pred 5 mesiacmi a som na 3. stupni co sa tyka klukov, nemohol by si mi poradit ako rychlo mam postupovat ? napr. kluky na vyvysenej podlozke sa mi zdaju celkom lahke, ale robil som ich tak 2 mesiace, podobne ako 1. stupen (aj pri ostatnych cvikoch tak podobne). napr. pri zdvyhackac nôh som stale na1. stupni,lebo mi moc nejdu, ale zlepsujem sa...
vzdy pridavam tak 3 - 5 opakovani (ale citim, ze by som zvladol aj viac, aj pokrocily standart , napr pri drepoch a klukoch), neni to malo? , nepostupujem pomaly?? a podobna otazka ako ppeedeerr, nie je malo cvicit len 2 krat do tyzdna ? diki
Čítaj viac
Milan
5.11.2013
kluk na jednej ruke, funguje to


Takto to napisem, je to skoro 6 mesiacov co som si kupil tuto knuhu a zacal ju samozrejme aj pouzivat. Vsetkym co zacinaju cvicit podla tejto knihy poviem len tolko. Musite si verit, zamysliet sa kym chcete byt nie cim ale kym. čoskoro dam aj link na moje video ako som dokazal pomocou tejto knihy urobit jeden kluk na jednej ruke ( NESYPEM žiadne prášky ! proste jem to co bežny ludia)
Čítaj viac
Boris
1.1.2014
Názor čitateľa
Nazdar, cvíčim už nejakú dobu, táto kniha ma však veľmi oslovila a začínam s ňou cvičiť, len neviem či začať tými prvými krokmi a postupovať po mesiaci a tak ďalej, lebo to sa mi naozaj zdá zdĺhavé. Poprípade ako si začal Ty a ako často v týždni a koľko ktorých cvikov. Díky za odpoveď Čítaj viac
ppeeddeerr
31.10.2013
otázka
Fajn kniha, len tiez mam jednu otazku na cviciacich : Trening vazna cvicim uz 4 mesiace presne podla instrukcii autora a zasekol som sa pri zhyboch - 2. stupen: horizontalne pritahovanie... prvy stupen som presiel bez problemov, ale tento druhy... najprv som ledva urobil tych 10 opakovani v 1 serii ako hovori autor, a od vtedy za tie 2 a pol mesiaca co pracujem na2. stupni sa to len zhorsovalo, teraz urobim ledva 7 opakovani.... viem ze pri zhyboch ide postup ovela pomalsie, ale za 2 a pol mesiaca sa ani len neposunut ani o 1 opakovanie, to sa mi nezda.... A este jedna otazka :) je spravne v tom 1. treningovom plane cvicit len 2 krat do tyzdna ( ako hovori autor) ? , nie je to malo ? Dakujem Čítaj viac
Tréning väzňa
25.1.2014
Názor čitateľa
Tréning si musíš prispôsobiť. Nikde nenájdeš presný návod, ktorý ti presne sadne. Kým nájdeš správne tempo treba experimentovať - pridávať, uberať zaťaženie a sledovať výsledky. Pozor - dôležitá je výživa a odpočinok. Vhodné je sem tam zaradiť týždeň bez cvičenia - relaxovať (nesedieť, ale rekreačne zľahka športovať). Dôležitým faktorom je výška + hmotnosť tela. Vyšší človek postupuje zvyčajne pomalšie (väčšia hmotnosť, horšia koordinácia pohybu, dlhšia dráha pohybu). Treba si cvičiť svoje, nemať veľké očakávania - ide hlavne o zdravie - nie o zhyb na malíčku s prstom v nose. Čítaj viac
Milan
4.11.2013
Názor čitateľa
Nazdar ppeeddeerr, Cvicil si niekedy silove cvicenia ? Kolko mas rokov? Zostava zhybov je narocnejsia nez vacsinou ostatnych cvikov Velkej sestky najme preto ze celu svoju hmotnost tahame hornou castou tela. Bude ti to dlhsie trvat kym pokrocis v zostave. Ale to zjavne aj vies..
Ked robis kluky pracuje iba cast hmonosti a to iste pri drepoch tam robia pracu mocne svaly spodnej casti tela.
To je normalne ze postup zhybov je pomalsi aj ked pracujes tvrdo..moze to trvat aj mesiace kym sa posunies s jedneho stupna na druhy. Samozreme to neber tak negativne..Silu si nevybudujes tym,ze sa budes ponahlat.. A co sa tika toho trenovanie trenuj kazdy den 2.STUPEN HORIZONTALNE PRITAHY 1.SERIU 10Až15 CVIKOV O 3 TýžNDE ALEBO O 2 TýžD. SKUS POKRACOVAT...
Čítaj viac
golem
29.9.2013
trening
Tento príspevok prezrádza dôležité momenty deja, preto je skrytý, aby sme Vám nepokazili pôžitok z čítania.
Mohol by mi niekto z vás čo knihu vlastníte dlhšie objasniť ako to je s pokrokmi , lebo tú časť absolútne nechápem.
Píše sa že napr. pri cviky , kluky o stenu je začiatočnícky štandard 1 séria 10 opakovaní a stredne pokročilý sú 2 série po 25 opakovaní , a medzi tým ? píše tam že každý týždeň , dva , tri , mám pridávať jedno opakovanie , kým pridám opakovania z tých 10 na 25 prejde 15 týždňov a stále nebudem mať hotový ani celý prvý stupeň , chápem to správne ?
Nie som nedočkavý ale nie každý človek je v base a má 24/7 na tréning po dobu 20 rokov.
Čítaj viac
Viktor
18.10.2013
Názor čitateľa
to, že máš pridávať po jednom opakovaní je hlavne pri ťažších cvikoch napriklad zhyby , zvyčajne sa na nich zasekneš a potrebuješ tomu dať čas, preto treba zvyšovať pomaly, tj., po jednom opakovaní, aby si sa pohol z miesta\
\
ked maš ľahké cviky ako kluky o stenu môžeš si pridať toľko opakovaní koľko znesieš ( aj 5 aj 10 za týždeň)\
\
pridávaj tolko kolko znesieš
Čítaj viac
Monika Horvathová
27.9.2013
Názor
Tak, tréning je fajn, dá sa hodnotiť po dlhodobom cvičení. Ale úvod knihy ma tak iritoval a celá kniha je písaná pre mňa nie vhodným spôsobom, že som mala problém pri nej vydržať. Pripomína mi našich politikov, ktorí miesto toho, aby čisto vyzdvihovali svoje kvality, očierňujú všetko naokolo. Autor si myslí, že len jeho pohľad je nasprávnejší a zabúda na to, že sú tu ľudia, ktorým sa páči niečo iné. Ja patrím medzi tých, ktorým sa páčia objemy a zároveň aj sila. A autor preferuje len tú silu. Takže bohužiaľ, táto kniha mi príde zameraná len jednostranne na jednostranných ľudí, čo je škoda, lebo jej myšlienka by mohla dopomôcť k rovnováhe. Čítaj viac
Tréning väzňa
25.1.2014
Názor čitateľa
Mne sa nezdá, že by autor vybočoval z normálu - všetci sa snažia chváliť svoje kšefty. Cvičenia s vlastnou váhou sú oproti posilňovaniu na strojoch a s činkami reálne lacnejšie a bezpečnejšie. Ak sa ti páči objem a sila a zároveň si vážiš si svoje chrupavky a väzy sú tieto cvičenia jednoznačne voľbou č. 1. Snáď jediný porovnateľný a k telu šetrnejší je už len plavecký tréning. Máš pravdu, že každému sa páči iné, ale keď si pozrieš nejaké videá na webe musíš uznať, že ten kto trénuje s vlastnou váhou dlhodobo nie je žiadne ometlo.
Posledná vec autor nepreferuje silu, ale funkčný objem svalov.
Čítaj viac

Čítaj viac

„Vážme si nad zlato dobré a užitočné knihy!“

V. M. Kramerius