Získajte 7 € na knihy! Nakúpte ešte dnes.

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Čítaná
Kniha: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali (Sergio Zyman). Management Press, 2008
Čítaná
Kniha: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali (Sergio Zyman). Management Press, 2008

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
Čítaná

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali... Čítať viac

Vydavateľstvo
Management Press, 2008
Počet strán
216

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali... Čítať viac

  • Pevná väzba s prebalom
  • Výborný stav
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je vo výbornom stave.Rozdiel medzi touto knihou a novou by ste asi ani nespoznali. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
  • Čeština
Cena: 16,00 €
Na sklade
Posielame ihneď
Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!
Ďalšie čítané knihy
  • Kniha: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali (Sergio Zyman). Management Press, 2008
    Pevná väzba s prebalom
    Mierne opotrebovaná
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je mierne opotrebovaná.Na tejto knihe už síce poznať, že ju niekto čítal, môže jej chýbať prebal, nie je však poškodená tak, aby to akokoľvek znižovalo zážitok z jej obsahu. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    Čeština, 2008
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!

    14,40 €

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Nakúpte nad nad 49 € ešte dnes. Získajte 7€ na knihy. Nakupovať
Kniha: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali (Sergio Zyman). Management Press, 2008
16,00 €
Na sklade
Posielame ihneď
Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!

Viac o knihe

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali.

Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky.

Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává.

Zapomeňte na "budování image", "upevňování vztahů" a "důvěrné poznání" – nejde o to, aby zákazníci vaše produkty milovali, ale aby je kupovali!

Po Zymanově loňském "Konci reklamy..." tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu.

Vyšlo v řadě "Knihovna světového managementu".

Překlad z angličtiny Irena Grusová.

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,6 / 5
6
1
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Romana Bojdová
Overený zákazník
13.3.2013
Dynamicka, vtipna, trefna
Napriek tomu, ze bola napisana relativne davno, poskytuje pre citatelov najma na Slovenskom trhu stale relativne nove informacie a pohlady, aplikovatelne v praxi. Osobity styl autora je strhujuco dynamicky a od knihy sa tazko odchadza.
reagovať
Lucia
Neoverený nákup
27.9.2008
Názor čitateľa
Kniha je fakt dobra. Dobre sa cita aj ked je to odborna literatura. Co ma ale sklamalo bolo to, ze tuto knihu zaoberajucu sa marketingom, co je velmi rychlo sa vyvijajuci odbor, som si kupovala aj kvoli tomu, ze bola vydana v roku 2008, od coho som si slubovala jej aktualnost (v spojitosti s jej nazvom). Dost ma prekvapilo, ze povodny text bol napisany uz v roku 1999. To je pre marketing doslova a dopismena minule storocie!!! Napriek tomu som si v nej nasla "to svoje", ale pripustam, ze asi kvoli tomu, ze nie som marketer, ale clovek ktory potrebuje marketingu rozumiet ako podnikatel / manager maleho podniku.
reagovať

Vydavateľstvo Management Press

Šťastie nie je burlivé ani hlučné ako rozkoš či radosť. Je tiché, pokojné, krehké, je to vnútorný pocit uspokojenia, ktorý sa začína vo chvíli, keď človek začne milovať sám seba.
Kniha: Japonský milenec (Isabel Allende), 2018
Japonský milenec
  • Isabel Allende