Čitateľský klub Martinus. Kniha Slobodná, Lea Ypi. Vydavateľstvo Absynt, 2025.
Kniha: Logo Modernism (Jens Muller a kolektív)

62,20 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Logo Modernism (Jens Muller a kolektív)
Kniha: Logo Modernism (Jens Muller a kolektív)

Logo Modernism

Modernist aesthetics in architecture, art and product design are familiar to many of the creatively inclined. In soaring glass structures or minimalist canvases we recognize a... Čítať viac

Vydavateľstvo
Taschen, 2015
Počet strán
432

Modernist aesthetics in architecture, art and product design are familiar to many of the creatively inclined. In soaring glass structures or minimalist canvases we recognize a time of vast technological advance which affirmed ... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

62,20 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Dostupné v dvoch knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Pre knihomoľov - Zo života Tokijskej knižnice. Kniha V knižnici nájdeš to, čo hľadáš, Michiko Aoyama. Vydavateľstvo Ikar, 2025. Zistiť viac
Kniha: Logo Modernism (Jens Muller a kolektív)
62,20 €
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Viac o knihe

Modernist aesthetics in architecture, art and product design are familiar to many of the creatively inclined. In soaring glass structures or minimalist canvases we recognize a time of vast technological advance which affirmed the power of human beings to reshape their environment and to break, radically, from the conventions or constraints of the past. Less well-known, but no less fascinating, is the distillation of Modernism in logo design. With the creation of clean visual concepts, graphic designers sought to move away from the mystique they identified with the commercial artist, and to counterbalance an increasingly complicated world with clarity. This unprecedented TASCHEN publication, authored by Jens Muller, brings together approximately 6,000 trademarks, focused on the period 1940-1980, to examine how Modernist attitudes and imperatives gave birth to corporate identity. Ranging from media outfits to retail giants, airlines to art galleries, this sweeping survey of the logo is organized into three design-orientated chapters: Geometric, Effect, and Typographic. Each chapter is then sub-divided into form and style led sections such as alphabet, overlay, dots and squares.
Naše katalógové číslo
222199
Počet strán
432
Väzba
pevná väzba
Rozmer
255×377 mm
Hmotnosť
3666 g
ISBN
978383654530397
Rok vydania
2015
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Taschen
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Písmo hovorí, že Boh nám nepripisuje k dobru to, že máme radi ľudí, ktorých chceme mať radi. Nie. Pripisuje nám k dobru, ak milujeme nemilovateľné.
Kniha: Rovnako iný ako ja (Denver Moore a Ron Hall)
Rovnako iný ako ja
  • Denver Moore
  • Ron Hall