10 rokov skúseností v jednej hodine čítania. Útla knižka plná netradičných lekcií o podnikaní. Derek Sivers bol v čase, keď založil spoločnosť CD Baby, profesionálnym hudobníkom, ktorý sa len snažil nájsť spôsob predaja svojich cédečiek aj online. Potom, keď to vymyslel, o predaj prejavili záujem aj jeho kamaráti a iní hudobníci, a tak sa nechtiac stal podnikateľom v predaji hudby online. A hoci si firmu postavil na vlastnej utopickej predstave ideálneho distribútora, tá stabilne rástla napriek jeho želaniam o opaku. O 10 rokov neskôr a o 22 miliónov dolárov bohatší Sivers spísal týchto 40 najdôležitejších lekcií zo svojho podnikania.
Ako človeku, ktorý nikdy predtým neštudoval biznis a k podnikaniu pristupoval cez filter vlastných preferencií a hodnôt, sa mu podarilo ukázať, že ciest k úspechu je veľa, ale tá najhodnotnejšia z nich je taká, pri ktorej človek nezradí sám seba.