Preskočiť na hlavný obsah
Nakúpte knižné darčeky a vyhrajte 200 € poukážku.
  • Doručenie do kníhkupectva MartinusObjednávajte do 22.12. 18:00
  • Kuriéri a poštaObjednávajte do 19.12. 12:00
  • Výdajné miesta a boxyObjednávajte do 19.12. 12:00
  • Viac o doručení
Vianoce
Hra na želania - Meg Shaffer, Lindeni, 2024
Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson, Piatkus, 2007

22,00 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson, Piatkus, 2007
Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson, Piatkus, 2007

Guerrilla Marketing

First published in 1983, Jay Levinson`s Guerrilla Marketing has become a classic in the field of business, revolutionising marketing for small businesses all over the world and... Čítať viac

Vydavateľstvo
Piatkus, 2007
Počet strán
384

First published in 1983, Jay Levinson`s Guerrilla Marketing has become a classic in the field of business, revolutionising marketing for small businesses all over the world and creating a new way to understand market share and how to gain it.... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

22,00 €

Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 32 dní.
Jupí! Ak si titul objednáte teraz, mal by vám stihnúť prísť do Vianoc. Pozrite si termíny vianočného doručovania.

Vianoční škriatkovia odporúčajú

Duša z popola a krvi - Jennifer L. Armentrout, Zelený kocúr, 2024
Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson, Piatkus, 2007
22,00 €
Nakúpte knižné darčeky do 22.12. na Martinus.sk alebo v našich kníhkupectvách a deň pred Vianocami vyhrá sedem z vás poukážku v hodnote 200 €. Sedem sviatočných hrdinov a hrdiniek žrebujeme 23. decembra 🎄

Viac informácií nájdete tu

Viac o knihe

First published in 1983, Jay Levinson`s Guerrilla Marketing has become a classic in the field of business, revolutionising marketing for small businesses all over the world and creating a new way to understand market share and how to gain it. It also launched a veritable Guerrilla Marketing industry, including dozens of future Guerrilla books, CDs and speaker events. In this completely updated and expanded fourth edition of Levinson`s first Guerrilla Marketing book, his take-no-prisoners approach to finding clients is on full display, as he offers hundreds of marketing ideas that really work and a new roadmap for small-business success in the global marketplace. Filled with leading-edge strategies for marketing on the Internet, putting new technologies to work, targeting prospects, cultivating repeat and referral business, and managing in the age of telecommuting and freelance employees, among others, Guerrilla Marketing will be the entrepreneur`s marketing bible for the twenty-first century.
Čítať viac
Naše katalógové číslo
196042
Počet strán
384
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
154×234 mm
Hmotnosť
505 g
ISBN
9780749928117
Rok vydania
2007
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Piatkus
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson, Piatkus, 2007
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, Eastone Books, 2010
37,99 €

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Kúpte spolu
Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson, Piatkus, 2007
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, Eastone Books, 2010
37,99 €

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “