Čitateľský klub Martinus
Kniha: Vplyv (Robert Cialdini)

19,99 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

Vplyv

Psychológia presviedčania

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia... Čítať viac

4,8 39 hodnotení
Vydavateľstvo
Eastone Books, 2021
Počet strán
496

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina

19,99 €

Na sklade > 5 ks
Posielame ihneď
Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.
Sledovať dostupnosť

Dostupné v 7 knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania (2)
  • Kniha: Vplyv (Robert Cialdini)
    Brožovaná väzba
    Slovenčina, 2014
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
  • Kniha: Psikhologiya vliyaniya (Robert Cialdini)
    Pevná väzba
    Ukrajinčina, 2022
    Na sklade 2 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 36 dní.

    15,00 €

Naši škriatkovia odporúčajú

Jozef Žarnay - Legendárny fantasy román

Viac o knihe

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v podnikaní, ale aj v bežnom živote. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následne poskytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech; alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená do vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestach rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Kniha: Vplyv (Robert Cialdini)
Kniha: Jemné umenie mať veci v paži (Mark Manson)
30,98 €

Hodnotenia

4,8 / 5
32
5
2
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

9
Overený nákup
10.3.2024
Kniha patrí medzi už klasiku sociálnej či behaviorálnej psychológie. Obsahuje vedecké poznatky, nie je to židne woodoo ako by názov mohol evokovať. Kniha sa hodí každému, najviac marketérom, obchodníkom ale i záujemcom o behaviorálnu ekonómiu. Pokiaľ človek tieto poznatky nevie využiť, minimálne zistí triky, aké naňho môžu použiť iní obchodníci. Zaujímavé sú aj analógie z histórie. Vzhľadom na celosvetovú popularitu tejto knihy je množstvo ratingu na tejto stránke neprimeraný.
reagovať
4
Overený zákazník
20.2.2023
Veľmi zaujímavá, a verím, že aj prínosná kniha, či pre bežných ľudí alebo obchodníkov. Kniha je rozdelená podľa "zbraní vplyvu", sú jednoducho a jasne vysvetlené, podložené štúdiami, príbehmi + oceňujem na konci každej kapitoly je aj opísaná obrana vôči týmto zbraniam a krátke, prehľadné zhrnutie kapitoly. Určite odporúčam prečítať.
reagovať
Peter Štefánik
Overený nákup
3.2.2023
Vplyv - psychológia predaja
Táto kniha je vhodná skôr pre obchodníkov, pretože popisuje rôzne psychologické pravidlá predaja. Takže ak sa pohybujete vo svete obchodu, určite v nej nájdete zaujímavé techniky, ako zvýšiť predaje či prilákať nových klientov.
reagovať
4
Overený nákup
7.11.2022
Uzasna a uzitocna kniha o vzorcoch spravania, "zbranuach vplyvu", ovplyvnovani ostatnych aj o tom ako sa branit manipulacii.
reagovať
Lucia Šinská
Neoverený nákup
8.3.2022
VPLYV
veľmi dobre napísaná kniha s množstvom príkladov z reálnych výskumov. Určite ju odporúčam každému koho táto problematika zaujíma.Myslím, že nebudete sklamaní.
reagovať
Alexander
Neoverený nákup
17.1.2022
Zaujímavý pohľad do duše obchodníka. Ako sa ním stať a ako odhaliť vplyv iného obchodníka na môj nákup.
reagovať
ĽudmilaK
Neoverený nákup
7.4.2021
Vyborná kniha z praxe
Velmi odporučam, je dobré a praktické poznať triky manipulátorov, zvlášť v dnešnej dobe, kedy sa snaží každý prežiť ako vie a využíva k tomu slabé stránky iných.
5
Overený nákup
27.1.2021
Skvela
Praktické ukážky staršie aj nové. Niekedy je síce idea až moc roztiahnutá, ale kniha stojí za to. Záver si musí čitateľ spraviť sám. V knihe nieje žiadne konkrétne odporúčanie alebo smerovanie.
Barbora Demes
Overený zákazník
3.10.2020
Kniha nabita praktickymi informaciami zvacsa potvrdenymi vyskumami, pripadne autorovymi skusenostami.

Vydavateľstvo Eastone Books

Obchodný názov
Eastone Group, a. s.
Adresa
Bulharská 70
821 04 Bratislava
Slovenská republika
E-mail
info@eastonebooks.sk
Kúpte spolu
Kniha: Vplyv (Robert Cialdini)
Kniha: Jemné umenie mať veci v paži (Mark Manson)
30,98 €
Šťastie možno nájsť aj v tých najtemnejších časoch, keď si človek spomenie, že sa má obrátiť k svetlu.