Získajte 7 € na knihy! Nakúpte ešte dnes.

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Bez loga (Naomi Klein). Argo, 2012
Kniha: Bez loga (Naomi Klein). Argo, 2012

Bez loga

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga)... Čítať viac

Vydavateľstvo
Argo, 2012
Počet strán
512

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století. Čítať viac

  • Pevná väzba s prebalom
  • Čeština
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Dostupné v jednej knižnici. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania
  • Kniha: Bez loga (Naomi Klein). , 2005
    Kniha
    Čeština, 2005
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Naši škriatkovia odporúčajú

Novinka autorov úspešnej knihy Umenie blízkosti. Kniha Detský raj s rodičmi, Ján Hrustič, Monika Kompaníková. Vydavateľstvo N Press, 2025. Zistiť viac
Kniha: Bez loga (Naomi Klein). Argo, 2012
25,76 €
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Viac o knihe

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
Naše katalógové číslo
136669
Počet strán
512
Väzba
pevná väzba s prebalom
Rozmer
172×234 mm
Hmotnosť
946 g
ISBN
9788072036714
Rok vydania
2012
Jazyk
čeština
Vydavateľstvo
Argo
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

5,0 / 5
1
0
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

treka
Neoverený nákup
2.4.2016
Názor čitateľa
Keď som si v istom období začala všímať visačky na tričkách, džínsoch a teniskách, dostala som sa cielene ku knihe BEZ LOGA, cca 500 strán, cena pomerne vysoká (čo môže odradiť, škoda, že v knižniciach takýto žáner kníh bežne nenájdete).
Hlavnou témou knihy je globálne budovanie superznačiek, je to o tom, ako sme všetci označkovaní, ako sa nám značky vkrádajú do života, už do prvých školských učebníc. Jedna z mnohých kapitol hovorí o nepotrebných továrňach, ako sa kedysi výrobné spoločnosti (napr. Adidas v Európe, Levi Strass v Európe a v sev. Amerike, atď.) v 90tých rokoch začali zbavovať nákladných továrni, strojov, ktorých údržba stála veľa peňazí a zamestnancov, ktorí starli a zomierali. Tohto materiálneho základu sa zbavili a rovnako zodpovednosti za pracovné sily. Vsadili na marketing značky, navýšili reklamný rozpočet, manažérske honoráre a aj tie pre celebrity a modelky. O objednávky sa starajú zmluvní extérni dodávatelia v rozvojových krajinách, ktorí ich môžu rozložiť na desiatku ďalších subdodávateľov – hlavnou devízou je vyrábať super lacno a super rýchlo a budúcnosť patrí tým, ktorí málo vlastnia, ale veľa predávajú.
Sama autorka – kanadská novinárka – navštívila nejaké exportné spracovateľské zóny v juhovýchodnej Ázii, čo sú pracovné ghetta, kde platia daňové prázdniny pre zahr. Investorov, ktorí sem dovezú komponenty na montáž bez dovozného cla a hotový výrobok exportujú tiež bez vývozného cla. V zónach sú výrobné fabriky umiestnené jedna vedľa druhej, sú to budovy z lacného plechu, často bez okien a ventilácie, so strážcami pri vchodových dverách. Pracovné podmienky sú alarmujúce: nekonečné nadčasy (ktoré napr. IBM preplácala šiškou alebo perom), krátke prestávky, zamknuté toalety mimo prestávok (šičky tak museli močiť do plastových vreciek pri stroji), nízke mzdy, žiadne odbory, nezmyselné zákazy, choroby a úrazy. Takto značkové výrobky skrývajú v sebe otrasné príbehy. Možno moje džínsy žehlila ospalá, podvyživená pätnásťročná dievčina , ktorá prišla o život pri požiari v hale s falošnou únikovou cestou a mobilný telefón, ktorý som si našla pod vianočným stromčekom možno prešiel rukami mladej ženy pri stroji na lisovanie plastov, ktorej sa narodilo mŕtve dieťa. Pýtam sa, kde však nakupovať, aby sa zastavili takéto príbehy. Veď tu šijú luxusné aj cenovo dostupné značky vedľa diskontných.
Kniha je namierená proti korporáciám, ktoré usilujú len o jedno – o maximalizáciu ziskov a z tohto dôvodu ich zákazky smerujú do ázijských krajín, kde pracovná a environmentálna legislatíva stojí na piesku, kde sú zamestnancom garantované len najnižšie platy, toto sú napokon jediné peniaze, ktoré zostávajú v krajinách tretieho sveta. Smutné.
reagovať

Vydavateľstvo Argo

Obchodný názov
ARGO spol. s r. o.
Adresa
Milíčova 13
130 00 Praha 3
Česká republika
E-mail
argo@argo.cz
Ľudia niekedy pracujú viac, ako potrebujú, aby mali veci, po ktorých túžia, a niektoré veci, po ktorých túžia, nepotrebujú.
Kniha: Revolúcia jednej slamky (Masanobu Fukuoka)
Revolúcia jednej slamky
  • Masanobu Fukuoka