Preskočiť na hlavný obsah
Nakúpte knižné darčeky a vyhrajte 200 € poukážku.
Vianoce
Deconstructing Logo Design - Matthew Healey, Rotovision, 2010

32,25 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Deconstructing Logo Design - Matthew Healey, Rotovision, 2010
Deconstructing Logo Design - Matthew Healey, Rotovision, 2010

Deconstructing Logo Design

500+ International Logos Deconstructed

Design DNA: Logos is a practical and inspirational guide to logo design. The book works on two levels - on one hand it is a showcase of over 500 great logos from around the... Čítať viac

Vydavateľstvo
Rotovision, 2010
240 strán
3-4 hodiny čítania

Design DNA: Logos is a practical and inspirational guide to logo design. The book works on two levels - on one hand it is a showcase of over 500 great logos from around the world, but it also goes one step further by analyzing how and why logos... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

32,25 €

-5 %
Pôvodná cena 33,95 €
Toto je najnižšia cena titulu v internetovom kníhkupectve za posledných 30 dní pred zavedením tejto zľavy.
Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.
Mal to byť darček? Tento titul vám už, žiaľ, pravdepodobne nestihne prísť do Vianoc :( Skúste nájsť iný, ktorý ešte stihne prísť, alebo podarujte našu darčekovú poukážku. Pozrite si termíny vianočného doručovania.

Vianoční škriatkovia odporúčajú

Vianočná nádielka - Dominik Dán, Slovart, 2024
Deconstructing Logo Design - Matthew Healey, Rotovision, 2010
32,25 €
Nakúpte knižné darčeky do 22.12. na Martinus.sk alebo v našich kníhkupectvách a deň pred Vianocami vyhrá sedem z vás poukážku v hodnote 200 €. Sedem sviatočných hrdinov a hrdiniek žrebujeme 23. decembra 🎄

Viac informácií nájdete tu

Viac o knihe

Design DNA: Logos is a practical and inspirational guide to logo design. The book works on two levels - on one hand it is a showcase of over 500 great logos from around the world, but it also goes one step further by analyzing how and why logos are constructed to successfully communicate and convey brand value. The logos included in this book are organized by industry sector, including Food and Drink, Fashion, Corporate, Travel and Tourism, Manufacturing and Marketing, Real Estate and Development, Retail, Health and Beauty, Media and Entertainment, Sports, Nonprofit, Public Sector, Environment, Web and Telecom, and Architecture and Design. Each chapter deconstructs a range of recent logo solutions by examining and discussing their choice of font, color, characteristics, and imagery. A short design brief and company history is also included in order to illustrate how and why the logo design successfully portrays its message. A selection of case studies provide further in-depth analysis, and walk readers through the reasoning behind the design decisions that made the logo work. Focus On sections provide useful information on specific elements such as typography, icons, and colors, and how to apply them to the logo design. Design DNA: Logos allows readers to learn from successful international logo solutions, which they can then take away and apply to their own designs. It is a must-have book for any logo designer.
Čítať viac
Naše katalógové číslo
99158
Počet strán
240
Väzba
brožovaná väzba
ISBN
2888930811
Rok vydania
2010
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Rotovision
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Osud nechystá prekvapenia. Robí prípravy, dáva znamenia a vysiela aj zvedov, no len málokto má oči, ktoré to vidia, uši, ktoré to počujú, a um, ktorý to chápe.“

Štyri hostiny - Meir Shalev, 2012
Štyri hostiny
  • Meir Shalev