Preskočiť na hlavný obsah
Žltá kniha budovania značky - Michal Pastier, barecz & conrad books, 2023

32,31 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Žltá kniha budovania značky TOP #96

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete... Čítať viac

4,8 37 hodnotení
Vydavateľstvo
barecz & conrad books, 2023
Počet strán
596

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

32,31 €

Na sklade > 5 ks
Posielame ihneď
Ďalšie knižné vydania
Žlutá kniha budování značky - Michal Pastier, barecz & conrad books, 2024
Brožovaná väzba
Čeština, 2024
Na sklade > 5 ks

34,11 €

Naši škriatkovia odporúčajú

Sedliacky kráľ - Tessa Afshar, Kumran, 2024
Žltá kniha budovania značky - Michal Pastier, barecz & conrad books, 2023
32,31 €

Viac o knihe

Ku tomuto titulu si môžete zakúpiť Žltý zápisník budovania značky (overeného sprievodcu knižkou) a taktiež Žlté karty budovania značky čLOVEčina - hru, cez ktorú spoznáte seba aj svoju značku.

Dvanásť fenomenálnych princípov pre efektívne budovanie osobnej, firemnej alebo produktovej značky v dobe chaosu a nepozornosti.

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu.

Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Žltá kniha budovania značky - Michal Pastier, barecz & conrad books, 2023
Žltý zápisník budovania značky - Michal Pastier, Žurnál, 2024
54,31 €

Hodnotenia

4,8 / 5

37 hodnotení

32
3
1
0
1

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie Martinusákov

Rozum do vrecka v žltom

Hrubá ako Biblia a žltou bibliou by sme ju aj nazvať mohli, pre sektu malopodnikateľov alebo marketérov. Kniha plná nových pojmov, lebo sú prevažne novotvary autora, ktoré ale popisujú overené (nielen autorom a nie len autorove) teórie v praxi. Ak ste niekedy boli na kurze alebo prednáške Michala, kniha je prejavom presne rovnaká a to sa čudujem, ako sa dá obdobný feeling dosiahnuť písaným textom.

Čítať viac

Recenzie čitateľov

29.2.2024
Uz sa neviem dockat ako sa do nej naplno zahryznem
Zatial som mala cas len si ju fyzicky chytit (a je veru co! 600 stran) a prelistovat plus preluskat prvych par desat stran. Je pisana velmi citatelnym jazykom a uz sa neviem dockat ako pri nej stravim niekolko desat vecerov. Michal, kvalitna praca! Čítať viac
1

Romantička, ktorá rada prečíta čokoľvek. Ako sa vraví, z každého rožka troška.

Bianka Bartošeková
Overený nákup
28.2.2024
Žltá kniha :)
Povedala by som, že je to povinná literatúra pre každého podnikateľa či marketéra, ale väčšinou vás povinná literatúra nebaví. Zaručujem, že táto kniha Vás pohltí hneď od prvej strany! Autor sa hrá s Vašimi myšlienkami, stále chcete vedieť viac a viac. Určite netreba váhať a ihneď objednať. ;) Po prečítaní zistíte prečo. Čítať viac
Ivan
Neoverený nákup
22.2.2024
Skvele
Vyborne sa cita - napisane na baze biznis pribehov z real zivota. Kniha zaujme hned od zaciatku. Nebudete sa nudit, dozviete sa vela zaujimavosti a dava inspirativne navody pre sposob ako mysliet pri podnikani a co vnimat… Čítať viac
Danka
Neoverený nákup
21.2.2024
Vynikajúca kniha
Je to vynikajúca unikátna kniha plná skvelých rád napísaná vtipným a netypickým štýlom. Splní všetky vaše očakávania, ktoré ako začínajúci podnikateľ môžete mať. Fakty spája s praktickým využitím, proste paráda. Je prehľadná, plná ilustrácií, grafov, príloh, príkladov. Prezrádza toho skutočne mnoho o marketingu! Dávam 5 hviezdičiek. Čítať viac
22.1.2024
Skvelá kniha s reálnymi príkladmi a skúsenosťami
Podnikám viac ako 26 rokov, z toho online 14, robili sme zle rebranding zo Sorger na Domalenka, ktorý nás stál kopec času, peňazí a zlých prebdených nocí. O marketingu niečo viem a k tomu sa pokúšam písať aj knihu. Preto si myslím, že viem reálne zhodnotiť to, čo v knihe je.
- ak chcete budovať naozaj značku, tak toto je tá správna kniha a rovnako Michal Pastier je správny človek, ktorý vie, o čom píše
- kniha je napísaná naozaj veľmi pútavo a jednoducho - klobúk dole ako je celá urobená a pochvalu majú aj tí, čo upravovali texty
- nejdem to preháňať so superlatívmi, aby moja recenzie neznela prehnane, ale je to naozaj skvelá kniha
- ak to niekto myslí vážne s budovaním značky, tak nech si knihu určite kúpi
- čo som Michalovi napísal osobne, tak to, že tam chýba, ako si vybrať správneho človeka, či firmu, ktorí mu pomôžu neurobiť veľké chyby pri budovaní značky. Lebo Michal nebude robiť a pre všetky firmy, ktoré ho oslovia a ani nedokáže všetkým odpovedať na všetky ich otázky, tak nech aspoň pomôže vybrať si správne. Pretože my sme nestretli správneho človeka, prišli sme o dosť peňazí a hlavne času a ja si doteraz vyčítam, že som uveril niektorým hlúpostiam, ktoré daný človek odporúčal. Veril som, že sú to správne veci, postupy, ale neboli.
- čo ma trochu hnevá, že niekto tu dobrým 5 hviezdičkovým recenziám dáva palec dole - asi nejaký neprajník, ale ak mu to robí radosť, tak nech si užíva, ale verím, že to nikoho od kúpy neodradí
Čítať viac
HK
Neoverený nákup
8.1.2024
Tato kniha bola kupovana ako darcek, spatna vazba super, zaujimava, inspirativna, otvara nove pohlady.
Pre tych, ktori chcu byt uspesni v biznise odporucame.
Čítať viac
23
Overený zákazník
31.12.2023
Miša sledujem dlhé roky, párkrát sme sa kontaktovali a keďže aj ja robím v marketingu, bol som na knihu prirodzene zvedavý. Dojem po dočítaní?
Skvelé. A oceňujem najmä dve veci.

Prvá je množstvo konkrétnych príkladov, príbehov z praxe, ktorými Michal dokladá tú trošku teórie a vysvetľovania. V tomto pred ním dávam klobúk dolu, pretože nazhromaždiť toľko príkladov, roztriediť si ich a využiť v knihe, zmysluplne a prehľadne, autenticky a efektívne, to muselo dať sakra veľa práce. V tomto smere je Žltá kniha unikátna a nesmierne prínosná pre všetkých - či už zvažujete novú firmu a hľadáte názov, vyberáte doménu, zvažujete profily na sociálnych sieťach, ochrannú známku, ako to obliecť do svojho jedinečného štýlu...to všetko je skvelá inšpirácia pre tých, čo sa chystajú a začínajú, prípadne sú na začiatku.
No je to veľký prínos aj pre nás, ktorí sme v marketingu roky. Robím cca 14 rokov knižný marketing, predtým som bol 13 rokov v médiách a táto kniha bola pre mňa zážitkom. Vychutnával som si ju, najmä tie príbehy z praxe, porovnával, spomínal. Mišo navyše pridával súvislosti, takže ešte bod navyše pre menej skúsených.

Druhá vec, ktorú oceňujem je, že išiel s kožou na trh a veľa prezradil/ukázal aj z vlastného biznisu, prípadne z vlastných skúseností. Rýchlo som pochopil úvodné slová Tomáša Petreka - "Mišo, tieto veci nedávaj do knihy, prezrádzaš toho príliš veľa". A sedí to. Som si istý, že Mišo ešte pred vydaním vyhodil nejaké veci, ale prezradil a ukázal toho naozaj veľa. A v tom sa vidí správny marketér (obchodník, podnikateľ). Dnes si mnohí nechávame veci pre seba, nechceme o nich hovoriť, prezrádzať ich, aby nás nekopírovali, aby nevyužili to, čo sme krvopotne zisťovali roky, lebo čo ak náhodou potom budú lepší... Prídu k našim skúsenostiam ako slepé kura k zrnu.

Mišo sa nebojí podeliť o svoje skúsenosti, poznatky, prešľapy (hoci o tých svojich značkách a firmách mohol aj viac, ale chápem, to by možno bolo už priveľa:-) ). Nebojí sa "prezradiť" ako sa zlepšoval, čo zistil, čo sa mu osvedčilo...a tak by to malo byť. Dokáže to len málokto - či už zo strachu, že iní budú potom lepší, predbehnú vás ap.
Alebo z iného dôvodu - ja som sa už párkrát popálil, tiež som odovzdával svoje skúsenosti, učil, ukazoval smer, no potom sa mi zo dva razy dotyční obrátili chrbtom, akoby ma len využili a bez akejkoľvek vďačnosti išli svojou cestou. Chvíľu to zamrzí, ale nezmení to nastavenie - len vzájomnou pomocou, odovzdávaním si skúseností a poznatkov môžete rásť. Lebo vás to núti rozvíjať sa, ísť ďalej, hľadať nové cesty, vylepšenia ap.
Mám pocit, že takto kráča aj Mišo a preto vďaka za túto jeho Žltú knihu.

A napokon, neraz som sa pri čítaní aj uškrnul a pobavil. Za všetky len jedna veta, ktorú odpovedal Mišo na otázku v Prílohe:
"Prečo marketéri meraj tak veľa metrík?"
Mišo: "Aby si mohli vyberať tie pozitívne a prezentovať len tie."
:-)
Čítať viac

Recenzie, kritiky

„Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať. Táto kniha je pre tých, ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.

Michal Pastier

Čítať viac
Kúpte spolu
Žltá kniha budovania značky - Michal Pastier, barecz & conrad books, 2023
Žltý zápisník budovania značky - Michal Pastier, Žurnál, 2024
54,31 €

„Never hviezdam, že nám svietia, never slnku jeho smer, never pravde, čo lož splieta, iba mojej láske ver!“

Hamlet - William Shakespeare, 2006
Hamlet
  • William Shakespeare