Získajte 7 € na knihy! Nakúpte ešte dnes.

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Responsive Logos (Wang Shaoqiang). Promopress, 2018
Kniha: Responsive Logos (Wang Shaoqiang). Promopress, 2018

Responsive Logos

Designing for the Digital World

Technological evolution gives people the possibility to receive information from different sources by means of various devices. In the field of branding, logos have to be... Čítať viac

Vydavateľstvo
Promopress, 2018
Počet strán
240

Technological evolution gives people the possibility to receive information from different sources by means of various devices. In the field of branding, logos have to be optimized for smart phones, tablets, TVs and desktops and meet users' ... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina
Cena: 49,95 €
Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 33 dní.

Naši škriatkovia odporúčajú

Tešíme sa. Historická romanca Jany Pronskej. Kniha Smaragdové slzy, Jana Pronská. Vydavateľstvo Slovenský spisovateľ, 2025. Zistiť viac
Kniha: Responsive Logos (Wang Shaoqiang). Promopress, 2018
49,95 €
Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 33 dní.

Viac o knihe

Technological evolution gives people the possibility to receive information from different sources by means of various devices. In the field of branding, logos have to be optimized for smart phones, tablets, TVs and desktops and meet users needs at the same time. It s not new; traditionally, a designer is used to preparing a few variants of the same logo to use for different purposes (horizontally, vertically, short, tall, small, etc.) in different media (book covers or spine, advertisements, positive/negative...). Today, in what is becoming a branding trend, the ability to adapt has assumed more importance given that within the diverse spectrum of current displays and formats a logo has to preserve its personality and identity in a wide range of sizes. Just like webpages, brands adapt and change their visual appearance depending on the width of display devices. For this, in some cases measurements are already taken to reduce logo details and reorganize identifiable elements to avoid losing the identity that characterizes them. In other cases, designers abandoned the old logos that no longer work well today and create more flat designs to suit today s media. This book features both trends with detailed analysis to help designers make logos that are both useful and stylish in this digital era, through examples of brands with design variants for all types of physical and digital supports in addition to the responsive adaptation of the brand in diverse display formats.
Naše katalógové číslo
610111
Počet strán
240
Väzba
pevná väzba
Rozmer
295×305 mm
Hmotnosť
1458 g
ISBN
9788416851904
Rok vydania
2018
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Promopress
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Ari by bol najradšej, keby všetci z jeho izby odišli, najradšej by bol sám so svojimi knihami, najradšej by sa v jednej z nich stratil a už sa nikdy nevrátil.
Kniha: Sága z Keflavíku (Jón Kalman Stefánsson), 2022
Sága z Keflavíku
  • Jón Kalman Stefánsson