popis
Marketing, reklama, médiá

Knihy Manažment, biznis Marketing, reklama, médiá

V podkategórii Marketing, reklama, médiá sa nachádza 837 titulov.

(zmeniť výber) všetky   (zmeniť výber) všetky  

1.
Aké drahé je zadarmo
Dan Ariely  ·  Premedia (2015)
NA SKLADE  
Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne... (viac o titule)
Naša cena: 11,53 €  (teda ušetríte 11%) posielame ihneď
2.
Podnikanie cez internet II + CD
Milan Bednár  ·  Milan Bednár (2015)
NA SKLADE  
Napadla vám niekedy myšlienka otvorenia vlastného internetového obchodu? Určite áno a možno aj internetový obchod prevádzkujete. Predaj tovaru cez internet prostredníctvom internetového obchodu nie je jednoduchý a skrýva sa za tým viac... (viac o titule)
Naša cena: 24,46 € posielame ihneď
3.
19 príbehov podnikania formou franchisingu
Lucia Stefansky a kolektív  ·  Podnikajte.sk (2016)
NA SKLADE  
Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu... (viac o titule)
Naša cena: 18,91 €  (teda ušetríte 5%) posielame ihneď
4.
Manažéri na cudzom parkete
Tomáš Borec  ·  Neopublic Porter Novelli (2009)
Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie - kniha poskytuje návody na úspešnú komunikáciu s partnermi z iných obchodných kultúr a dodržiavanie pravidiel zdvorilého správania v rôznych krajinách sveta... (viac o titule)
Naša cena: 6,60 € posielame do 5 dní
5.
Digitálna značka
Allen P. Adamson  ·  Eastone Books (2011)
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať... (viac o titule)
Naša cena: 9,49 €  (teda ušetríte 5%) posielame do 6 dní
6.
Marketing na Twitteri
Peter Murár  ·  WebSupport (2011)
Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci... (viac o titule)
Naša cena: 12,67 € posielame do 11 dní
7.
Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu
Vanda Maráková  ·  Wolters Kluwer (2016)
Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením... (viac o titule)
Naša cena: 11,59 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 7 dní
8.
Manažment rizika podnikania
Dušan Čunderlík  ·  Epos (2001)
Manažment rizika podnikania. (viac o titule)
Naša cena: 17,50 €  (teda ušetríte 10%) zvyčajne posielame do 8 dní
9.
Marketing vo vydavateľstve
Jacek Włodarczyk  ·  SOFA (2002)
Marketing vo vydavateľstve Fantázia alebo skutočnosť? (viac o titule)
Naša cena: 2,90 € posielame do 5 dní
10.
Fenomén bulvár na Slovensku
Kniha skúma hranice bulváru na Slovensku, ich prekročenie z etických princípov... (viac o titule)
Naša cena: 6,91 €  (teda ušetríte 5%) posielame do 11 dní
11.
Základy marketingovej komunikácie
Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace a představuje komplexní materiál pro studium předmětu stejného jména... (viac o titule)
Naša cena: 12,79 € zvyčajne posielame do 8 dní
12.
Praktikum sociálnej komunikácie
Cieľom publikácie je poskytnúť študentom masmediálnych štúdií, ale aj iných študijných odborov, dôležité poznatky o komunikácii a prezentácii, ktoré sú potrebné pre (viac o titule)
Naša cena: 27,55 €  (teda ušetríte 5%) posielame do 5 dní
13.
Regulácia elektronických médií
Ľuboš Kukliš  ·  Wolters Kluwer (2015)
Rozhlasové a televízne vysielanie je nepochybne najregulovanejšou mediálnou oblasťou. Zatiaľ čo sa na tlačené médiá vzťahujú len minimálne formálne a obsahové požiadavky, tie elektronické sa spravujú mediálnym kódexom... (viac o titule)
Naša cena: 15,68 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 7 dní
14.
Ľudské zdroje I
Gabriela Kalinová  ·  STU (2016)
Skriptá STU v Bratislave. (viac o titule)
Naša cena: 4,98 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 8 dní
15.
Informačný systém marketingu
Miroslav Mariaš  ·  Geoparnas (2007)
V ktorejkoľvek oblasti hospodárstva v súčasnosti platí, že hlavnou podmienkou úspešnej činnosti, výkonnosti a bohatstva sú informácie a vedomosti. Európska únia vo svojich... (viac o titule)
Naša cena: 2,00 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 7 dní
16.
Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku
Jana Sršňová a kolektív  ·  SPRINT (2010)
Internacionalizácia podniku. Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie... (viac o titule)
Naša cena: 9,59 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 7 dní
17.
Právo duševného vlastníctva
Peter Vojčík a kolektív  ·  Aleš Čeněk (2014)
Monografia predstavuje komplexné spracovanie problematiky práva duševného vlastníctva v Slovenskej republike. Obsahuje výklady o autorskom... (viac o titule)
Naša cena: 25,03 € zvyčajne posielame do 8 dní
18.
Poradca 1/2016
Poradca s.r.o. (2015)
Publikácia obsahuje nasledovné témy: Nový autorský zákon s komentárom, Nový správny súdny poriadok, Občiansky súdny poriadok, Zákon o rodine... (viac o titule)
Naša cena: 4,29 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 7 dní
19.
Základy marketingu
Viera Cibáková, Gabriela Bartáková  ·  Wolters Kluwer (Iura Edition) (2007)
Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, ... (viac o titule)
Naša cena: 8,21 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 7 dní
20.
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry
Mária Tajtáková, Jana Nová, Ladislav Bedřich  ·  Wolters Kluwer (2016)
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové... (viac o titule)
Naša cena: 11,31 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 7 dní
Ak dopustíme vydanie zlej knihy, robíme to len kvôli tým nešťastníkom, ktorí píšu, aby sa uživili. (Moliére)
Aj z drobných vecí sa dajú urobiť veľké. Vďaka vašim Anjelskym drobným ste pri nákupoch na Martinus.sk darovali už 367 126,45 € na Dobrého Anjela. Ďakujeme!
Kávička