popis
Marketing, reklama, médiá

Knihy Manažment, biznis Marketing, reklama, médiá

V podkategórii Marketing, reklama, médiá sa nachádza 842 titulov.

(zmeniť výber) všetky   (zmeniť výber) všetky  

1.
Marketing
Jaroslav Kita a kolektív  ·  Wolters Kluwer (Iura Edition) (2017)
TOP #40  
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom... (viac o titule)
Naša cena: 17,71 €  (teda ušetríte 11%) zvyčajne posielame do 7 dní
2.
Aké drahé je zadarmo
Dan Ariely  ·  Premedia (2015)
NA SKLADE  
Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne... (viac o titule)
Naša cena: 11,53 €  (teda ušetríte 11%) zvyčajne posielame do 24 hodín
3.
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
David Meerman Scott  ·  Eastone Books (2015)
NA SKLADE  
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti... (viac o titule)
Naša cena: 18,94 € zvyčajne posielame do 24 hodín
4.
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry
Mária Tajtáková, Jana Nová, Ladislav Bedřich  ·  Wolters Kluwer (2016)
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové... (viac o titule)
Naša cena: 11,31 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 7 dní
5.
Sloboda prejavu a sloboda po prejave
Ján Drgonec  ·  Heuréka (2013)
Autor sa vo svojom najnovšom diele znovu zaoberá problematikou, ktorú má rád a ktorej sa dlhodobo venuje. Predkladá v ňom posun vo výklade podmienok uplatňovania... (viac o titule)
Naša cena: 19,95 € posielame do 20 dní
6.
Slovenské masmediálne právo
Peter Muríň  ·  Epos (2010)
Publikácia Slovenské masmediálne právo predstavuje najkomplexnejšie spracovanie právnej problematiky masmediálnych prostriedkov... (viac o titule)
Naša cena: 18,86 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 8 dní
7.
Podnikanie cez internet II + CD
Milan Bednár  ·  Milan Bednár (2015)
NA SKLADE  
Napadla vám niekedy myšlienka otvorenia vlastného internetového obchodu? Určite áno a možno aj internetový obchod prevádzkujete. Predaj tovaru cez internet prostredníctvom internetového obchodu nie je jednoduchý a skrýva sa za tým viac... (viac o titule)
Naša cena: 24,46 € zvyčajne posielame do 24 hodín
8.
Manažéri na cudzom parkete
Tomáš Borec  ·  Neopublic Porter Novelli (2009)
Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie - kniha poskytuje návody na úspešnú komunikáciu s partnermi z iných obchodných kultúr a dodržiavanie pravidiel zdvorilého správania v rôznych krajinách sveta... (viac o titule)
Naša cena: 6,60 € zvyčajne posielame do 3 dní
9.
19 príbehov podnikania formou franchisingu
Lucia Stefansky a kolektív  ·  Podnikajte.sk (2016)
NA SKLADE  
Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu... (viac o titule)
Naša cena: 18,91 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 24 hodín
10.
Šlabikár - Multi level marketingu
Ján Zbojek  ·  Paco Fin (2008)
Tato kniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazeranie odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech... (viac o titule)
Naša cena: 9,98 € zvyčajne posielame do 3 dní
11.
Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku
Jana Sršňová a kolektív  ·  SPRINT (2010)
Internacionalizácia podniku. Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie... (viac o titule)
Naša cena: 9,59 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 7 dní
12.
Kreativita v manažmente
Ľudmila Suntingerová  ·  SPRINT (2010)
Naša cena: 5,62 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 7 dní
13.
Sloboda prejavu novinára a ochrana pred jej zneužitím
Peter Kerecman  ·  Slovenský syndikát novinárov (2009)
Publikácia je určená predovšetkým novinárom, môže ale rovnako dobre poslúžiť právnikom, najmä tým, ktorí sa doposiaľ tejto oblasti práva hlbšie nevenovali... (viac o titule)
Naša cena: 9,88 € zvyčajne posielame do 10 dní
14.
Základy marketingu
Viera Cibáková, Gabriela Bartáková  ·  Wolters Kluwer (Iura Edition) (2007)
Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, ... (viac o titule)
Naša cena: 8,21 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 7 dní
15.
Marketing kultúry
Mária Tajtáková a kolektív  ·  Eurokódex (2010)
Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej podobe... (viac o titule)
Naša cena: 12,45 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 3 dní
16.
Fenomén bulvár na Slovensku
Kniha skúma hranice bulváru na Slovensku, ich prekročenie z etických princípov... (viac o titule)
Naša cena: 6,91 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 10 dní
17.
Etika médií
Anna Remišová  ·  Kalligram (2010)
Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry... (viac o titule)
Naša cena: 13,78 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 3 dní
18.
Aplikovaný marketing
Milan Oreský a kolektív  ·  Wolters Kluwer (2016)
Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej... (viac o titule)
Naša cena: 19,86 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 7 dní
19.
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike
Ján Králik, Dušan Masár  ·  Vysoká škola Danubius (2015)
V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených... (viac o titule)
Naša cena: 12,87 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 3 dní
20.
KomuNICKuj
Peter Kubica  ·  Matica slovenská (2017)
Vstúpte do sveta médií a komunikácie, informačných technológií a marketingu. Autor bohato využíva svoje skúsenosti z mediálnej praxe a dlhoročného pôsobenia na pozícii hovorcu Žilinského samosprávneho kraja. Zaoberá sa podstatou komunikácie a... (viac o titule)
Naša cena: 8,46 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 8 dní
Ak sme po prečítaní knihy len takí, akí sme boli predtým, buď sme zlí čitatelia, alebo kniha nebola umeleckým dielom. (Zora Jesenská)
Aj z drobných vecí sa dajú urobiť veľké. Vďaka vašim Anjelskym drobným ste pri nákupoch na Martinus.sk darovali už 372 894,63 € na Dobrého Anjela. Ďakujeme!
Kávička