popis
Marketing, reklama, médiá

Knihy Manažment, biznis Marketing, reklama, médiá

V podkategórii Marketing, reklama, médiá sa nachádza 849 titulov.

(zmeniť výber) všetky   (zmeniť výber) všetky  

1.
Aké drahé je zadarmo
Dan Ariely  ·  Premedia (2015)
NA SKLADE  
Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne... (viac o titule)
Naša cena: 12,30 €  (teda ušetríte 5%) posielame ihneď
2.
Marketing
Jaroslav Kita a kolektív  ·  Wolters Kluwer (Iura Edition) (2017)
NA SKLADE  
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom... (viac o titule)
Naša cena: 18,91 €  (teda ušetríte 5%) posielame ihneď
3.
Praktikum sociálnej komunikácie
Cieľom publikácie je poskytnúť študentom masmediálnych štúdií, ale aj iných študijných odborov, dôležité poznatky o komunikácii a prezentácii, ktoré sú potrebné pre (viac o titule)
Naša cena: 27,55 €  (teda ušetríte 5%) posielame do 6 dní
4.
Reality TV
Peter Mikuláš  ·  IRIS (2011)
Reality TV svojím masívnym rozšírením v posledných rokoch bezpochyby vzbudila silné emócie... (viac o titule)
Naša cena: 6,28 €  (teda ušetríte 5%) posielame do 11 dní
5.
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
David Meerman Scott  ·  Eastone Books (2015)
NA SKLADE  
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti... (viac o titule)
Naša cena: 18,94 € posielame ihneď
6.
Manažéri na cudzom parkete
Tomáš Borec  ·  Neopublic Porter Novelli (2009)
Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie - kniha poskytuje návody na úspešnú komunikáciu s partnermi z iných obchodných kultúr a dodržiavanie pravidiel zdvorilého správania v rôznych krajinách sveta... (viac o titule)
Naša cena: 6,60 € posielame do 6 dní
7.
KomuNICKuj
Peter Kubica  ·  Matica slovenská (2017)
Vstúpte do sveta médií a komunikácie, informačných technológií a marketingu. Autor bohato využíva svoje skúsenosti z mediálnej praxe a dlhoročného pôsobenia na pozícii hovorcu Žilinského samosprávneho kraja. Zaoberá sa podstatou komunikácie a... (viac o titule)
Naša cena: 8,46 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 8 dní
8.
Môj život v reklame & Vedecká reklama
Claude C. Hopkins  ·  Šembera Vanák / FCB (2006)
Táto 217 stranová publikácia je zložená z dvoch častí. Prvá je autobiografická a druhá obsahuje množstvo marketingových princípov overených praktickými skúsenosťami autora. (viac o titule)
Naša cena: 11,59 € dodanie titulu môže trvať aj viac ako 3 týždne
9.
Etika médií
Anna Remišová  ·  Kalligram (2010)
Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry... (viac o titule)
Naša cena: 13,78 €  (teda ušetríte 5%) posielame do 6 dní
10.
Marketing kultúry
Mária Tajtáková a kolektív  ·  Eurokódex (2010)
Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej podobe... (viac o titule)
Naša cena: 12,45 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 18 dní
11.
Autorský zákon
Kolektív autorov  ·  Heuréka (2016)
Publikácia obsahuje aktualizované úplné znenie Autorského zákona č. 185/2015 Z.z. s právnym stavom k 15. septembru 2016, so zmenami... (viac o titule)
Naša cena: 3,33 €  (teda ušetríte 5%) posielame do 6 dní
12.
Imitátori
Oded Shenkar  ·  Eastone Books (2011)
Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú pozíciu na trhu? Napadlo vám niekedy, že to všetko sa dá získať imitovaním?... (viac o titule)
Naša cena: 15,19 €  (teda ušetríte 5%) posielame do 6 dní
13.
Predpisy práva duševného vlastníctva
Veronika Skorková  ·  IURIS LIBRI (2014)
Právo duševného vlastníctva predstavuje významnú súčasť slovenského právneho poriadku. Z hľadiska prameňov ho tvorí množstvo právnych predpisov medzinárodného, európskeho i vnútroštátneho práva. Napriek neustále sa rozširujúcemu trendu posilňovania... (viac o titule)
Naša cena: 3,00 € posielame do 6 dní
14.
Podnikanie cez internet II + CD
Milan Bednár  ·  Milan Bednár (2015)
NA SKLADE  
Napadla vám niekedy myšlienka otvorenia vlastného internetového obchodu? Určite áno a možno aj internetový obchod prevádzkujete. Predaj tovaru cez internet prostredníctvom internetového obchodu nie je jednoduchý a skrýva sa za tým viac... (viac o titule)
Naša cena: 24,46 € posielame ihneď
15.
19 príbehov podnikania formou franchisingu
Lucia Stefansky a kolektív  ·  Podnikajte.sk (2016)
NA SKLADE  
Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu... (viac o titule)
Naša cena: 18,91 €  (teda ušetríte 5%) posielame ihneď
16.
Ako písať príbehy, básne, referáty, reportáže, listy, e-maily a iné
Anne Faundezová  ·  Perfekt (2010)
NA SKLADE  
Fantastická príručka, ktorá vám pomôže dostať vaše myšlienky na papier! Zistíte, ako pripraviť perfektnú pozvánku na párty; naučíte sa, čo je to rytmus a rým v básni a dokážete napísať dokonalý e-mail.... (viac o titule)
Naša cena: 10,36 €  (teda ušetríte 5%) posielame ihneď
17.
Sloboda prejavu a sloboda po prejave
Ján Drgonec  ·  Heuréka (2013)
Autor sa vo svojom najnovšom diele znovu zaoberá problematikou, ktorú má rád a ktorej sa dlhodobo venuje. Predkladá v ňom posun vo výklade podmienok uplatňovania... (viac o titule)
Naša cena: 19,95 € posielame do 6 dní
18.
Ľudské zdroje I
Gabriela Kalinová  ·  STU (2016)
Skriptá STU v Bratislave. (viac o titule)
Naša cena: 4,98 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 8 dní
19.
Digitálna značka
Allen P. Adamson  ·  Eastone Books (2011)
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať... (viac o titule)
Naša cena: 9,49 €  (teda ušetríte 5%) posielame do 6 dní
20.
Základy marketingu
Viera Cibáková, Gabriela Bartáková  ·  Wolters Kluwer (Iura Edition) (2007)
Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, ... (viac o titule)
Naša cena: 8,21 €  (teda ušetríte 5%) zvyčajne posielame do 7 dní
Spisovateľ sa musí rozhodnúť buď pre talent, alebo pre peniaze. Keď vám talent dopomôže k peniazom, v tej chvíli vám peniaze odpomôžu od talentu. (J. Steinbeck)
Aj z drobných vecí sa dajú urobiť veľké. Vďaka vašim Anjelskym drobným ste pri nákupoch na Martinus.sk darovali už 378 152,01 € na Dobrého Anjela. Ďakujeme!
Kávička