Knihy
E-knihy

Nové pravidlá marketingu a PR

Ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2010

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov...

Čítaj viac

18,04 €

Bežná cena Bežne 18,99 €

Ušetríte 5%

Vypredané, je však dostupné iné vydanie.

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.

Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje:

- množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR,
- nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube,
- návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku,
- formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené,
- množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Originálny názov
The New Rules of Marketing and PR
Rozmer
155×225 mm
ISBN
9788081091490
Naše katalógové číslo
96392
Počet strán
288
Hmotnosť
540 g
Rok vydania
2010
Väzba
pevná väzba s prebalom
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Eastone Books

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,5 / 5

33 hodnotení

20
9
3
1
0

Najužitočnejšie recenzie

Veronika Nina Opatovská
Veronika Nina Opatovská
5
26.10.2011
Jedným slovom AMAZING :) pre všetkých, kto chce rozbehn´úť propagáciu, či už firmy, seba samého, písať blog. Úžasná kniha, ktorá vám povie ako na to. Otvorí vám brány do online sveta a marketingu ako takého. Odporúčam s veľkým O
Čítaj viac
Martin
2
3.4.2015
som odbornik, kniha je skor urcena pre laika. Je okrem toho pisana strasne zdlhavym stylom, velakrat autor pise o tom istom. Tiez je tam vela egomasturbacie autora nad sebou samym o tom kolko ludi mu za tu knihu podakovalo. Hned v uvode. Trochu prehane. Nie trochu, megaprehanane. Zdlhavy styl je citit celou knihou. Co je mozne napisat jednou vetou napise piatimi. Taktiez je z roku 2010. Oboru ktoremu sa venuje je po piatich rokoch uz trochu zastarala.
Čítaj viac
Ján Kaminský
15.9.2017
super
Super kniha. Je pravda ze niektore veci laikovi vela nehovoria ale myslim si, ze autor vacsinu pekne vysvetlil. Priklanam sa k nazoru, ze sa tazko cita tato kniha ale stoji za to aj ked je uz starsieho data no aj v dnesnej rychlej dobe ma co ponuknut. Odporucam kazdemu, koho tato tematika zaujima
Čítaj viac
Martin
3.4.2015
len pre laikov
som odbornik, kniha je skor urcena pre laika. Je okrem toho pisana strasne zdlhavym stylom, velakrat autor pise o tom istom. Tiez je tam vela egomasturbacie autora nad sebou samym o tom kolko ludi mu za tu knihu podakovalo. Hned v uvode. Trochu prehane. Nie trochu, megaprehanane. Zdlhavy styl je citit celou knihou. Co je mozne napisat jednou vetou napise piatimi. Taktiez je z roku 2010. Oboru ktoremu sa venuje je po piatich rokoch uz trochu zastarala.
Čítaj viac
Martina Kurnátová
Martina Kurnátová
28.1.2016
Názor čitateľa
Ahoj, ktoru knihu by si mi teda ako odbornik odporucil pre online marketing? dakujem pekne! martina
Čítaj viac
Marika
3.8.2014
Len pre vážnych záujemcov
Číta sa ťažšie ako iné tituly, no obsah rozhodne stojí za to. Informácie v texte sa často opakujú, no aspoň sa s čitateľom lepšie "zžijú". Každému záujemcovi o marketing prinesie nové informácie a inšpirácie a odporúčania do praxe. Každý sa vďaka nej naučí niečo nové.
Čítaj viac
6.3.2014
Názor čitateľa
Úžasná kniha, ktorá mi veľa dala a dúfam, že mi ešte do budúcna ja veľa dá. A už teraz viem, že neostane po prečítaní niekde zabudnutá v poličke. Určite si ju viac krát prečítam a rozhodne každému odporúčam.
Čítaj viac
Miroslav Slovaček
Miroslav Slovaček
30.10.2013
Názor čitateľa
Veľmi zaujímavo a inšpiratívne napísane.
Čítaj viac
Miso
28.2.2013
Rozbieham sa
Cakal som menej a dostal som od tej knizky ovela viac., kniha mala niektore nudne pasaze ale potom prisli stranky ktore som si precital aj 2 tri krat, je to velmi dobry navod akoby brana a predostrenie moznosti webu ako marketingoveho nastroja, odporucam kazdemu kto rozbieha biznis
Čítaj viac
Zoltán Rácz
7.1.2013
Názor čitateľa
Veľmi dobre napísaná kniha, s obsahom ktorí sa dá aplikovať rovno do praxe. Odporúčam každému, kto
sa venuje marketingu na webe.
Čítaj viac
kristla
6.1.2013
Inšpirujúca
Knihu som si vzala ako doplnkové čítanie k niečomu, čo ma zaujalo. Zatiaľ som v polovici, na zvyšnú sa teším a hlavne, vo veľkom na inšpirovala. Konečne žiadne poučky, ktoré sa kopírujú v každej ďalšej publikácií.
Čítaj viac

Čítaj viac

„Žiadne dieťa, ktoré má dvoch rodičov a doma mnoho kníh, nie je chudobné.“

Sam Levenson