Knihy
E-knihy

Nápad za milión (Made to stick)

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2010

Prečo sa niektoré nápady uchytia, kým iné zaniknú? Bez ohľadu na to či pracujete v reklame, public relations, marketingu, alebo v neziskovej organizácii, či ste manažér, novinár, lekár alebo učiteľ, všade potrebujete svoje nápady a myšlienky prezentovať..

Čítaj viac

18,04 €

Bežná cena Bežne 18,99 €

Ušetríte 5%

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Prečo sa niektoré nápady uchytia, kým iné zaniknú? Bez ohľadu na to či pracujete v reklame, public relations, marketingu, alebo v neziskovej organizácii, či ste manažér, novinár, lekár alebo učiteľ, všade potrebujete svoje nápady a myšlienky prezentovať tak, aby sa uchytili a úspešne zrealizovali. Kniha Nápad za milión vám ukáže, ako na to. Je provokatívna, zábavná, inšpirujúca a nabitá príbehmi, ktoré vám pomôžu pochopiť podstatu chytľavých nápadov. Titul Nápad za milión, v origináli Made to Stick, sa okamžite po vydaní umiestnil na prvých miestach knižných rebríčkov The New York Times a Business Week. Knihu vyhlásili za najlepšiu knihu roka 2007 v kategórii „business books“ a doteraz bola preložená do 30 jazykov.
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
224
Hmotnosť
480 g
Rok vydania
2010
Väzba
pevná väzba s prebalom
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Eastone Books
Rozmer
160×230 mm
ISBN
9788081091230
Naše katalógové číslo
85930

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,1 / 5

9 hodnotení

3
4
2
0
0

Andrej Bilec
8.10.2016
Predám túto knihu
Výborná kniha plná zaujímavých tipov ako prezentovať a presadiť svoje myšlienky. Ponúka praktické rady vybrané z mnohých reálnych príkladov. Príjemne sa číta a svoje "tipy" vám dá okúsiť na vlastnej koži hneď na začiatku.
Ak neviete knihu zohnať, ponúknem vám moju kópiju - andrej.bilec@gmail.com
Čítaj viac
Boris Jankovský
30.12.2012
Názor čitateľa
vynikajúca pomôcka pre všetkých ktorý majú vynikajúci nápad no nevedia ho predať širokej verejnosti.
Čítaj viac
Martin
27.12.2012
Názor čitateľa
Vydareny recept na to ako trafit klinec po hlavicke co sa tyka chytlavej reklamy, prezentacie, clanku a pod. Velmi dobre citanie.
Čítaj viac
Zuzana
1.11.2012
Názor čitateľa
Kniha sa skvele číta. Je písaná jednoducho a výstižne ako vhodne "chytľavo"prezentovať svoju biznis ideu. Používa množstvo konkrétnych zaujímavých príkladov, čo ma veľmi potešilo. Dobré príklady sú dnes neoceniteľné! :) Práve rozbiehame svoj vlastný biznis a kniha mi určite pomohla zamyslieť sa ako náš projekt čo najlepšie prezentovať ďalej.
Čítaj viac
Peter Tomka
Peter Tomka
5.8.2012
Napad za milion nie je presny nazov
Presnejsie je to v originale Made to stick teda ako urobit a prezentovat svoje napady aby sa stali chytlavymi a ludia ich pouzivali alebo niesli ich posolstvo dalej. Prave o tu chytlavost cely cas ide. Mnozstvo prikladov z praxe ale aj ukazky na prikladoch ako komunikovat urcite posolstvo. Dovolim si tvrdit ze prave vdaka tejto knihe som nasiel sposob ako posunut myslienku o level vyssie.
Čítaj viac

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.

Čítaj viac