Knihy
E-knihy

Tajný jazyk biznisu

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2008

Každý, kto sa chce presadiť v práci či podnikaní, potrebuje mať dobré komunikačné schopnosti. Ak však chcete dosiahnuť skutočný úspech, potrebujete porozumieť aj neverbálnym signálom, ktoré o ľuďoch často prezradia viac, ako ich slová...

Čítaj viac

4,74 €

Bežná cena Bežne 4,99 €

Ušetríte 5%

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Ako porozumieť reči tela a za pár sekúnd prečítať svojho obchodného partnera.

Každý, kto sa chce presadiť v práci či podnikaní, potrebuje mať dobré komunikačné schopnosti. Ak však chcete dosiahnuť skutočný úspech, potrebujete porozumieť aj neverbálnym signálom, ktoré o ľuďoch často prezradia viac, ako ich slová. Reč tela má priamy vplyv na naše postoje, reakcie a správanie, čím ovplyvňuje aj konečný výsledok našej činnosti, či už ide o získanie nového zákazníka alebo uzatvorenie obchodu.

Táto kniha vás naučí porozumieť reči tela svojich spolupracovníkov a obchodných partnerov. Zároveň sa naučíte ovládať reč svojho vlastného tela a prostredníctvom nej ovplyvňovať to, ako vás vnímajú ostatní.
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Originálny názov
The Secret Language of Business
Rozmer
145×205 mm
Rok vydania
2008
Počet strán
178
Hmotnosť
240 g
Vydavateľstvo
Eastone Books
Väzba
brožovaná väzba
ISBN
9788081090486
Naše katalógové číslo
59348

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,3 / 5

12 hodnotení

7
2
3
0
0

Lukáš
15.8.2016
Tajný jazyk nie len biznisu
Táto kniha tá každému niečo do života. Či je to pre rodičov, ktorí sa snažia pochopiť neverbálne prejavy svojich detí alebo pre osoby, ktoré sa snažia pochopiť správanie opačného pohlavia a áno predovšetkým je to určené ľuďom, ktorí sa pohybujú v biznise a táto príručka ako pochopiť svojho obchodného partnera je skvelá. Určite odporúčam.
Čítaj viac
7.10.2013
Názor čitateľa
Pútavé čítanie. Dá sa veľa dozvedieť pre prax v biznise.
Čítaj viac

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.

Čítaj viac