Knihy
E-knihy

GTD - Umenie byť produktívny bez stresu

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2008
Edícia
Open Mind
Preklad

Najúspešnejšia súčasná kniha o time managemente a organizovaní osobného i pracovného života, z ktorej sa vo svete predalo viac ako 600 000 výtlačkov, ponúka ucelený systém na zvýšenie produktivity pri akejkoľvek činnosti...

Čítaj viac

5,69 €

Bežná cena Bežne 5,99 €

Ušetríte 5%

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Najúspešnejšia súčasná kniha o time managemente a organizovaní osobného i pracovného života, z ktorej sa vo svete predalo viac ako 600 000 výtlačkov, ponúka ucelený systém na zvýšenie produktivity pri akejkoľvek činnosti. Metóda GTD, ktorá zmenila životy tisícov ľudí na celom svete, poskytuje nástroje na dosahovanie cieľov v zamestnaní i v živote s minimálnym množstvom stresu a zároveň s maximálnou flexibilitou a efektívnosťou.

David Allen už viac než 20 rokov pôsobí ako konzultant pre oblasť managementu a produktivity práce. Vo svojej knihe čitateľom ponúka overené stratégie organizovania si času a práce, ktoré vyvinul počas svojho pôsobenia v úlohe konzultanta pre firmy a organizácie ako je Svetová banka, Microsoft, Ford Foundation či U.S. Navy.
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Originálny názov
Getting Things Done
Rozmer
145×207 mm
ISBN
9788081090493
Naše katalógové číslo
54475
Počet strán
226
Hmotnosť
270 g
Rok vydania
2008
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Eastone Books

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,4 / 5

38 hodnotení

28
3
5
0
2

5.7.2013
Názor čitateľa
clovek si uvedomi ako lahko moze ziskat viac casu a vyuzit ho efektivnejsie
Čítaj viac

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.

Čítaj viac