Knihy
E-knihy

History of Advertising

    Vydavateľstvo
    Taschen, 2008

    The history of western advertising is a long one, starting as early as the 1630s, when Frenchman Théophraste Renaudot placed the first advertising notes in La Gazette de France, or in 1786, when William Tayler began to offer his services...

    Čítaj viac

    31,50 €

    Bežná cena Bežne 33,16 €

    Ušetríte 5%

    Vypredané

    Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

    Odporúčané tituly a kolekcie

    Viac o knihe

    The history of western advertising is a long one, starting as early as the 1630s, when Frenchman Théophraste Renaudot placed the first advertising notes in La Gazette de France, or in 1786, when William Tayler began to offer his services as "Agent to the Country’s Printers, Booksellers, etc.," but the first time that the term "advertising agency" was used dates back to 1842, when Volney B. Palmer created his agency in Philadelphia, Pennsylvania. Widely considered to represent the birth of modern advertising, this date marks the beginning of a creative industry that has transformed many commercial works into cultural icons.

    Čítaj viac
    Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
    Dajte nám o tom vedieť.

    Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

    Počet strán
    336
    Hmotnosť
    2190 g
    Rok vydania
    2008
    Väzba
    pevná väzba
    Jazyk
    anglický
    Vydavateľstvo
    Taschen
    Rozmer
    240×280 mm
    ISBN
    9783836502122
    Naše katalógové číslo
    51151
    Kategorizácia

    Recenzie

    Ako sa vám páčila kniha?