Strategický manažment

Štefan Slávik  ·  Vydavateľstvo: SPRINT, 2005
Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Naša cena:
13,53 €
Bežná cena:
14,24 €
Ušetríte:
5% (0,71 €)

Vypredané
Kniha je vypredaná a  zatiaľ sa nechystá dotlač, preto nie je možné ho objednať.
Čo to znamená?

Z tejto knihy sa už predali všetky kusy, ktoré boli vytlačené. Ani my, ale ani vydavateľ alebo distribútor už nemáme na sklade žiadne kusy. Preto vám túto knihu už nedokážeme zabezpečiť. Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte majú posledné kusy na sklade.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.

Zadajte svoju e-mailovú adresu a budeme Vás informovať keď bude dostupná. Čo to znamená?

Keď bude táto kniha k dispozícii na objednanie, budeme Vás informovať na e-mail, ktorý uvediete. Ide iba o nezáväznú informáciu pre Vás, nie o pevnú objednávku - ak budete mať o knihu záujem, môžete následne prísť na našu stránku a objednať si ju.


Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

Súčasný podnik sa nachádza uprostred zložitého a premenlivého podnikateľského prostredia. Orientácia v nestabilných podmienkach, nájdenie správneho smeru a výber vhodnej cesty k budúcim cieľom patria medzi kľúčové úlohy podnikového manažmentu. Teoreticky a prakticky zvládnutý strategický manažment umožňuje podniku nielen zachrániť sa v boji o prežitie, ale dovoľuje mu uchádzať sa o úspech a poprednú pozíciu v podnikaní. Podnecuje túžbu víťaziť, klásť ambíciózne ciele a voliť odvážne a prekvapujúce stratégie.

Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Podrobnosti

  • Počet strán: 403
  • Väzba: pevná
  • Rozmer: 155×215 mm
  • Hmotnosť: 630 g
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 8089085490
  • Rok vydania: 2005
  • Naše katalógové číslo: 48722

Hodnotenia čitateľov       (hodnotil 1 človek) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
4
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané
Dasa
Dasa
22. decembra 2014
     
Reagovať

veľmi dobrá kniha

jedna z mála kníh o strategickom manažmente, ktorá ide tak do hlbky... sú tam teoretické znalosti, ktoré idú za komerčný level. Napr. SWOT analýza - je tam rozobraté nielen to, ako ju vyplňať, ale aj rôzne stratégie, ktoré z toho vyplývajú pri kombináciách možností. Som veľmi spokojná, že som si kúpila túto knihu a že ju mám v knižnici:-) Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (3)   (3)

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Zuno online platba Paypal online platba Viamo platba