Najnovšia kniha dlhoročného marektingového guru zatiahla na hlbinu, až do samej podstaty marketingu. Žiadne konkrétne návody a stratégie; viac ako priame odpovede na to, ako marketing robiť, sú to skôr esenciálne otázky, ktoré pomáhajú zamyslieť sa nad samotnou podstatou toho, o čo sa (my, jednotlivci, firmy, projekty) svojimi produktmi a službami snažíme.
Kto pozná Setha Godina, vie, že už roky píše svoj jednoduchý blog vo forme krátkych zápiskov/poznámok. Taká je aj jeho najnovšia kniha: nepochybujem, že zo svojho blogu výdatne čerpal, lebo hoci to, čo píše, má hlavu a pätu, ale nenadväzuje to tak priamo ako sme zvyknutí z iných príručiek. Môže sa to stať celkom zásadným zdrojom sklamania, preto bude dobré sa najskôr s jeho štýlom písania oboznámiť, či vám sadne. Ja som postupným dávkovaním načerpala viac, ako som čakala: lebo nie je umenie niekoho presvedčiť k nákupu, ale ponúknuť to, čo skutočne zlepší niečí život a ideálne aj celú spoločnosť.
P. S. Som celkom rada, že som prezieravo siahla po anglickom vydaní, to slovenské má žiaľ veľmi biedny preklad.
Čítať viac