Upozornenie: Táto obálka môže byť iba ilustračná ?

Vzhľadom na častejšie obmeny vydaní tejto knihy v zahraničí, kus, ktorý vám zašleme, nemusí mať rovnakú obálku ako je zobrazená tu. Zobrazená obálka môže byť iba ilustračná. Obsah knihy aj cena budú však identické, bez ohľadu na obálku.

Advertising Now! Online EN

Julius Wiedemann  ·  Vydavateľstvo: Taschen, 2007
ISIC ZĽAVA

SI ŠTUDENT, UČITEĽ ALEBO MLÁDEŽNÍK A MÁŠ ISIC, ITIC, EURO>26?

Tak k tomuto titulu môžeš získať dodatočnú zľavu 2% k už existujúcej zľave a zaplatíš iba 36,74 €. Ušetríš teda naviac 0,79 €, čo síce nie je bohvieaké terno, ale pri pár knihách by z toho už mohlo byť na pivo či kofolu :-)

Zľavu uplatníš tak, že pri potvrdzovaní objednávky zadáš číslo svojej karty do políčka "Darčeková poukážka / Zľavy".

Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Objednajte si tovar spolu nad 49,00 € a poštovné máte zadarmo!

Poštovné zadarmo nad 49,00 €!

Pri objednávke nad 49,00 € neplatíte v našom obchode poštovné. Kompletné podmienky poštovného.

Naša cena:
37,53 €
Bežná cena:
39,50 €
Ušetríte:
5% (1,97 €)

Viac ako 3 týždne. ?

Dodanie tohto titulu môže trvať 3-6 týždňov, vo výnimočných prípadoch aj niekoľko mesiacov alebo nemusí byť dodaný vôbec. Neodporúčame Vám preto objednávať si ho v jednej objednávke spolu s iným tovarom, aby sa Vám zbytočne nepredĺžila dodacia doba celej objednávky.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.



Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

This second installment in TASCHEN’s advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication in the world today. Divided into chapters by subject (from food and beverage to electronics, clothing, and more), this tome examines the most effective and important online ad campaigns by exploring the work of the globe’s top award-winning agencies, including DM9, Tribal DDB, OgilvyOne, LOWE Tesch, and 2020 London. With each chapter containing an article from one of the agencies, you’ll learn not only what the biggest campaigns are, but also what it takes to create them. From Nike to Coca Cola, FIFA, and the WWF, these are the ads that are defining the face of online advertising.

Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Podrobnosti

  • Príloha: DVD
  • Počet strán: 448
  • Väzba: flexi
  • Rozmer: 196×249 mm
  • Hmotnosť: 1860 g
  • Jazyk: anglický
  • ISBN: 3822849569
  • Rok vydania: 2007
  • Naše katalógové číslo: 34137


Hodnotenia čitateľov       (zatiaľ nikto nehodnotil) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
4
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Zuno online platba Paypal online platba Viamo platba