200 Trips from the Counter-Culture, Thames & Hudson, 2006

42,70 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
200 Trips from the Counter-Culture, Thames & Hudson, 2006
200 Trips from the Counter-Culture, Thames & Hudson, 2006

200 Trips from the Counter-Culture

Graphics and Stories from the Underground Press Syndicate

    Packed with words and graphics, this nostalgic tour de force illustrates and celebrates the 60s and 70s heyday of alternative magazine publishing in Europe and America... Čítať viac

    Vydavateľstvo
    Thames & Hudson, 2006
    Počet strán
    256

    Packed with words and graphics, this nostalgic tour de force illustrates and celebrates the 60s and 70s heyday of alternative magazine publishing in Europe and America... Čítať viac

    • Brožovaná väzba
    • Angličtina

    42,70 €

    Na objednávku
    Dodanie môže trvať viac ako 30 dní

    Naši škriatkovia odporúčajú

    Eragon - Christopher Paolini, Fragment, 2024
    200 Trips from the Counter-Culture, Thames & Hudson, 2006
    42,70 €

    Viac o knihe

    Packed with words and graphics, this nostalgic tour de force illustrates and celebrates the 60s and 70s heyday of alternative magazine publishing in Europe and America, reproducing images from magazines both seminal and obscure whose influence continues to reverberate through culture, politics and society. It will be a must-buy for retro graphics fans and for anyone interested in '60s counterculture.
    Čítať viac
    Počet strán
    256
    Väzba
    brožovaná väzba
    Rozmer
    225×340 mm
    ISBN
    0500286051
    Rok vydania
    2006
    Naše katalógové číslo
    31729
    Jazyk
    angličtina
    Vydavateľstvo
    Thames & Hudson
    Kategorizácia

    Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

    Nahlásiť chybu

    Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

    Hodnotenia

    Ako sa páčila kniha vám?

    „A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “