Knihy
E-knihy

Manažérstvo kvality

Systémy, princípy, postupy

EDIS, 2017
Na sklade
Akcia
Vydavateľstvo
EDIS, 2017

Kvalita výrobkov a služieb je významným faktorom ovplyvňujúcim úroveň dopytu zákazníkov a ich spokojnosť. Vplyv faktora kvality na rozhodovanie sa zákazníkov v ostatných...

Čítaj viac

14,63 €

Bežná cena Bežne 15,40 €

Zľava 5%
platí do 15. 10. 2018

Na sklade, objednávajte však rýchlo

Odporúčané tituly a kolekcie

14,63 €

Viac o knihe

Kvalita výrobkov a služieb je významným faktorom ovplyvňujúcim úroveň dopytu zákazníkov a ich spokojnosť. Vplyv faktora kvality na rozhodovanie sa zákazníkov v ostatných rokoch narastá. Nástrojom organizácie pre zvyšovanie jej dôveryhodnosti, uspokojovanie požiadaviek zákazníkov a zvyšovanie ich spokojnosti je efektívny systém manažérstva kvality.

Vysokoškolská učebnica je určená ako študijný materiál pre predmet manažment kvality pre študentov inžinierskych študijných programov cestná doprava, zasielateľstvo a logistika, vodná doprava, ekonomika a manažment podniku a poštové inžinierstvo, a študentov bakalárskeho štúdia v študijnom programe elektronický obchod a manažment študujúcich na Fakulte prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Tiež pre odbornú verejnosť zameranú na oblasť manažérstva kvality v súkromnej sfére i verejnej správe.

Čítaj viac
Kúpte spolu
Manažérstvo kvality - Vladimír Konečný
Pôvod - Dan Brown
30,56 €
Ušetríte 2,74 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
185
Hmotnosť
330 g
Rok vydania
2017
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
EDIS
Rozmer
170×240 mm
ISBN
9788055414065
Naše katalógové číslo
304501

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

Kúpte spolu
Manažérstvo kvality - Vladimír Konečný
Pôvod - Dan Brown
30,56 €
Ušetríte 2,74 €

„Kniha je zrkadlo, ak sa doňho díva opica, neodrazí sa v ňom tvár apoštola.“

Georg K. Lichtenberg