Knihy
E-knihy

Reklama

Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Vydavateľstvo
Nakladatelství VeRBum, 2018

Druhé, prepracované a rozšírené vydanie jednej z najobľúbenejších učebníc reklamy u nás. Ponúka pohľad na vývoj reklamy doma aj vo svete. Názorne popisuje...

Čítaj viac

17,64 €

Bežná cena Bežne 17,95 €

Ušetríte 2%

Posielame do piatich dní

Odporúčané tituly a kolekcie

17,64 €

Viac o knihe

Druhé, prepracované a rozšírené vydanie jednej z najobľúbenejších učebníc reklamy u nás. Ponúka pohľad na vývoj reklamy doma aj vo svete. Názorne popisuje co v reklame funguje a co nie. Podrobne sa tiež zaoberá etickou stránkou reklamy.
Čítaj viac
Kúpte spolu
Reklama - Pavel Horňák
Pôvod - Dan Brown
33,57 €
Ušetríte 2,28 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
398
Hmotnosť
780 g
Rok vydania
2018
Väzba
pevná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Nakladatelství VeRBum
Rozmer
170×235 mm
ISBN
9788087500941
Naše katalógové číslo
300819

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?


Kristína
23.5.2016
Názor čitateľa
Už dlho ju zháňam, nemáte ju náhodou na predaj?
Čítaj viac

Kúpte spolu
Reklama - Pavel Horňák
Pôvod - Dan Brown
33,57 €
Ušetríte 2,28 €

„Spisovateľ sa musí rozhodnúť buď pre talent, alebo pre peniaze. Keď vám talent dopomôže k peniazom, v tej chvíli vám peniaze odpomôžu od talentu.“

J. Steinbeck