Vydaj sa na cestu knižnými svetmi
a vyhraj kopu kníh!
Knižné putovanie - Vyraz na cestu knižnými svetmi, Martinus, 2024
Employer Branding for Dummies - Lars Schmidt, Richard Mosley, John Wiley & Sons, 2017

21,00 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Employer Branding for Dummies - Lars Schmidt, Richard Mosley, John Wiley & Sons, 2017
Employer Branding for Dummies - Lars Schmidt, Richard Mosley, John Wiley & Sons, 2017

Employer Branding for Dummies

Attract the very best talent with a compelling employer brand! Employer Branding For Dummies is the clear, no-nonsense guide to attracting and retaining top talent. Written by... Čítať viac

Vydavateľstvo
John Wiley & Sons, 2017
Počet strán
360

Attract the very best talent with a compelling employer brand! Employer Branding For Dummies is the clear, no-nonsense guide to attracting and retaining top talent. Written by two of the most recognized leaders in employer brand, ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

21,00 €

U dodávateľa
Posielame do 16 – 21 dní

Naši škriatkovia odporúčajú

Rovnováha - Agata Głyda, Motýľ, 2024
Employer Branding for Dummies - Lars Schmidt, Richard Mosley, John Wiley & Sons, 2017
21,00 €

Viac o knihe

Attract the very best talent with a compelling employer brand! Employer Branding For Dummies is the clear, no-nonsense guide to attracting and retaining top talent. Written by two of the most recognized leaders in employer brand, Richard Mosley and Lars Schmidt, this book gives you actionable advice and expert insight you need to build, scale, and measure a compelling brand. You'll learn how to research what makes your company stand out, the best ways to reach the people you need, and how to convince those people that your company is the ideal place to exercise and develop their skills. The book includes ways to identify the specific traits of your company that aligns with specific talent, and how to translate those traits into employer brand tactic that help you draw the right talent, while repelling the wrong ones. You'll learn how to build and maintain your own distinctive, credible employer brand; and develop a set of relevant, informative success metrics to help you measure ROI. This book shows you how to discover and develop your employer brand to draw the quality talent you need.
Čítať viac
Počet strán
360
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
180×230 mm
Hmotnosť
491 g
ISBN
9781119071648
Rok vydania
2017
Naše katalógové číslo
296251
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
John Wiley & Sons
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

5,0 / 5

1 hodnotenie

1
0
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Michaela
Neoverený nákup
11.9.2019
Jednoduchým spôsobom aj pre menej znalých
Kniha Employer Branding for Dummies pomerne jednoduchým spôsobom oboznamuje čitateľov s problematikou budovania značky zamestnávateľa. Je to relatívne nová oblasť vo svete manažmentu, ktorá - ak ju zamestnávateľ správne robí - dokáže pritiahnuť na pracovnú pozíciu skúseného a kvalitného zamestnanca. Kniha má naviac veľmi štýlový dizajn, ktorý zaujme hneď na prvý pohľad. Je v mäkkej väzbe a síce nie je praktická do kabelky a čítanie napr. vo vlaku, no zaručene sa vojde na každý nočný stolík. Čítať viac

„Možno to, čo chápeme najmenej, je to najlepšie, čo nás čaká.“

O zármutku - C.S. Lewis, 2018
O zármutku
C.S. Lewis