Prvouka pre 1. ročník základnej školy - Adriana Wiegerová, Gabriela Česlová, Jana Majerčíková, Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá, 2017

4,75 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Prvouka pre 1. ročník základnej školy - Adriana Wiegerová, Gabriela Česlová, Jana Majerčíková, Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá, 2017
Prvouka pre 1. ročník základnej školy - Adriana Wiegerová, Gabriela Česlová, Jana Majerčíková, Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá, 2017

Prvouka pre 1. ročník základnej školy

Pripravovaná učebnica prvouky pre prvý ročník základnej školy je spracovaná podľa inovovaného ŠVP. Učivo je zaradené do dvoch hlavných vzdelávacích oblastí: Človek a príroda a... Čítať viac

Vydavateľstvo
Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá, 2017
Počet strán
48

Pripravovaná učebnica prvouky pre prvý ročník základnej školy je spracovaná podľa inovovaného ŠVP. Učivo je zaradené do dvoch hlavných vzdelávacích oblastí: Človek a príroda a Človek a spoločnosť. Je to pracovná učebnica – žiaci do nej píšu a kreslia... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Naši škriatkovia odporúčajú

Perla umenia - Mimi Matthews, i527.net, 2024

Viac o knihe

Pracovná učebnica prešla schvaľovacím konaním a má odporúčaciu doložku MŠVVaŠ SR.

Pripravovaná učebnica prvouky pre prvý ročník základnej školy je spracovaná podľa inovovaného ŠVP. Učivo je zaradené do dvoch hlavných vzdelávacích oblastí: Človek a príroda a Človek a spoločnosť. Je to pracovná učebnica – žiaci do nej píšu a kreslia.

Učebnica má prehľadnú štruktúru. Orientáciu uľahčuje farebné odlíšenie tematických celkov. Na každej strane je názov tematického celku a názov témy. Každá téma obsahuje krátky odborný text, ktorý podporuje učenie sa žiaka i v domácom prostredí. Text je primeraný pre danú vekovú kategóriu. V učebnici sa nachádzajú úlohy, otázky a námety na projekty, pokusy, pozorovania. Na konci témy je zaradená časť Viem, že, ktorá pomáha v kompletizácii učiva a v orientácii v prebranom texte.

Učebnica má bohatý grafický a ilustračný materiál, ktorý tvoria kresby, obrázky, fotografie. V centre kresbovej výbavy učebnice je komiksová kresba, ktorá je základom práce s tzv. pojmovými komiksami. Komiksová kresba je postavená na dvoch ústredných postavách – Adamovi a Janke – žiakoch 1. ročníka základnej školy. Spolu s nimi sa objavujú aj ďalšie postavy z ich okolia. Komiksová kresba je do textu začleňovaná tak, aby podnecovala k diskusii a uvažovaniu, čo stimuluje vedecké myslenie žiakov, pričom je založená na vysvetľovaní reálnych dejov v bežných situáciách. Tento typ kresby pomáha žiakom s poruchami učenia rýchlo sa orientovať v texte, a tak vytvára optimálne prostredie modernej inkluzívne vedenej školskej triedy.

Sprístupňovanie nových vedomostí prostredníctvom vlastných pozorovaní a realizáciou jednoduchých pokusov rozvíja poznávacie procesy a spôsobilosti žiakov. Žiaci nie sú pasívni prijímatelia informácií, ale naopak, stávajú sa aktívnymi tvorcami nových téz a majú priestor analyzovať ich aj vo vlastnom poznávacom procese. Získavajú skúsenosti, ktoré sú základom ich učenia.

Koncepcia učebnice je postavená tak, aby s ňou vedeli pracovať aj žiaci so špecifickými poruchami učenia, ale aj nadané deti. Obsah logicky nadväzuje, zachováva sa jeho postupnosť, prihliada sa na vekové osobitosti žiakov. Sú v ňom vhodne zakomponované prvky zdravotnej a environmentálnej výchovy.
Čítať viac
Počet strán
48
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
210×297 mm
Hmotnosť
178 g
ISBN
9788010028986
Rok vydania
2017
Naše katalógové číslo
290438
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Vydavateľstvo Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá

Čítať viac

„Úspech môžeme dosiahnuť buď tým, že sa usilujeme o naplnenie očakávaní, alebo tým, že meníme naše očakávania.“