Upozornenie: Táto obálka môže byť iba ilustračná ?

Vzhľadom na častejšie obmeny vydaní tejto knihy v zahraničí, kus, ktorý vám zašleme, nemusí mať rovnakú obálku ako je zobrazená tu. Zobrazená obálka môže byť iba ilustračná. Obsah knihy aj cena budú však identické, bez ohľadu na obálku.

Advertising Today EN

Warren Berger  ·  Vydavateľstvo: Phaidon, 2004
ISIC ZĽAVA

SI ŠTUDENT, UČITEĽ ALEBO MLÁDEŽNÍK A MÁŠ ISIC, ITIC, EURO>26?

Tak k tomuto titulu môžeš získať dodatočnú zľavu 2% k už existujúcej zľave a zaplatíš iba 66,37 €. Ušetríš teda naviac 1,43 €, z čoho by už mohlo byť na nejaké pivo či kofolu :-)

Zľavu uplatníš tak, že pri potvrdzovaní objednávky zadáš číslo svojej karty do políčka "Darčeková poukážka / Zľavy".

Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Objednajte si tovar spolu nad 39,00 € a poštovné máte zadarmo!

Poštovné zadarmo nad 39,00 €!

Pri objednávke nad 39,00 € neplatíte v našom obchode poštovné. Kompletné podmienky poštovného.

Spolu iba za 80,79 €
(ušetríte 6,57 €)
Kúpiť spolu
Naša cena:
67,80 €
Bežná cena:
71,37 €
Ušetríte:
5% (3,57 €)

Viac ako 3 týždne. ?

Dodanie tohto titulu môže trvať 3-6 týždňov, vo výnimočných prípadoch aj niekoľko mesiacov alebo nemusí byť dodaný vôbec. Neodporúčame Vám preto objednávať si ho v jednej objednávke spolu s iným tovarom, aby sa Vám zbytočne nepredĺžila dodacia doba celej objednávky.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.



Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

More than a means of moving merchandise, advertising has been increasingly recognized not only as an art form all of its own, but also as a defining element of popular culture. Advertising Today provides a thematic overview of the evolution of advertising around the world over the past thirty years, charting influences from the political and social upheavals of the 1960s to the influence of the Internet in the 1990s. Each chapter includes an interview with a key figure in advertising Eincluding Italy’s Oliviero Toscani of the controversial Benetton campaigns, American comedian and American-Express spokesperson Jerry Seinfeld, and British adman John Hegarty of Bartle Boyle Hegarty, creator of the world-famous Levi’s ads. In analysing specific advertisements, the book simultaneously acts as a history of sorts of global pop culture and a record of the social, cultural, and geo-political temperature-changes that affect our image-saturated environment. Included are over 500 advertisements originally seen in a wide range of media: print, television, billboards, the Internet, and even the very recent, so-called ‘guerrilla’ advertising - in which practically anything (pieces of fruit, sand dunes on a beach, sidewalks) can act as a surface for promoting a product.

Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Podrobnosti

  • Počet strán: 512
  • Väzba: brožovaná
  • Rozmer: 250×290 mm
  • Jazyk: anglický
  • ISBN: 0714843873
  • Rok vydania: 2004
  • Naše katalógové číslo: 27360


Hodnotenia čitateľov       (zatiaľ nikto nehodnotil) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Paypal online platba Viamo platba