Knihy
E-knihy
56,43 €

Bežná cena Bežne 59,42 €

Ušetríte 5%

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years. Mario Pricken showcases over two hundred examples of international advertising from a wide range of media including magazines and billboards, television, cinema and the Internet. Strikingly presented, each chapter highlights different practical methods for creating original and unforgettable advertisements, from finding the elusive ‘big idea’ to re-working classic techniques. The selection covers award-winning work from some of the biggest and most influential names in the industry, alongside exciting young agencies. All brilliantly demonstrate a fascinating range of approaches including • Ways of visualizing concepts • The art of illusion and paradox • Using metaphor and analogy • Deploying shock tactics and humour
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
264
Hmotnosť
1380 g
Rok vydania
2004
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
anglický
Vydavateľstvo
Thames & Hudson
Rozmer
24,1x27,7 cm
ISBN
0500284768
Naše katalógové číslo
27359
Kategorizácia

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,8 / 5

12 hodnotení

10
2
0
0
0

Peter Michalka
25.7.2006
Názor čitateľa
Tento titul je skutočne to najlepšie, s čím som sa doteraz stretol v oblasti metód kreativity v reklame... Skutočne pozoruhodne a takmer vyčerpavajúco je popisaná práca v kreatívnom tíme som všetkým čo k nej patrí... Táto kniha sa dá aj požičať v Slovenskom centre dizajnu na Jakubovom námesti,ale momentalne ju mám ja a plánujem ju mat ešte dlho,tak si ju radšej objednajte,stojí to za to...!!
Čítaj viac
7.4.2015
Názor čitateľa
ale prd, tu knihu mam teraz v ruke ja
Čítaj viac