Creative Advertising EN

Mario Pricken  ·  Vydavateľstvo: Thames & Hudson, 2004
Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Naša cena:
56,43 €
Bežná cena:
59,42 €
Ušetríte:
5% (2,99 €)

Vypredané
Kniha je vypredaná a zatiaľ sa nechystá dotlač, preto ju nie je možné objednať.
Čo to znamená?

Z tejto knihy sa už predali všetky kusy, ktoré boli vytlačené. Ani my, ale ani vydavateľ alebo distribútor už nemáme na sklade žiadne kusy. Preto vám túto knihu už nedokážeme zabezpečiť. Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte majú posledné kusy na sklade.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.

Zadajte svoju e-mailovú adresu a budeme Vás informovať, keď bude dostupná. Čo to znamená?

Keď bude táto kniha k dispozícii na objednanie, budeme Vás informovať na e-mail, ktorý uvediete. Ide iba o nezáväznú informáciu pre Vás, nie o pevnú objednávku - ak budete mať o knihu záujem, môžete následne prísť na našu stránku a objednať si ju.


Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years. Mario Pricken showcases over two hundred examples of international advertising from a wide range of media including magazines and billboards, television, cinema and the Internet. Strikingly presented, each chapter highlights different practical methods for creating original and unforgettable advertisements, from finding the elusive ‘big idea’ to re-working classic techniques. The selection covers award-winning work from some of the biggest and most influential names in the industry, alongside exciting young agencies. All brilliantly demonstrate a fascinating range of approaches including • Ways of visualizing concepts • The art of illusion and paradox • Using metaphor and analogy • Deploying shock tactics and humour

Zaradené v kategórii

Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Podrobnosti

  • Počet strán: 264
  • Väzba: brožovaná
  • Rozmer: 24,1x27,7 cm
  • Hmotnosť: 1380 g
  • Jazyk: anglický
  • ISBN: 0500284768
  • Rok vydania: 2004
  • Naše katalógové číslo: 27359

Hodnotenia čitateľov       (hodnotili 2 ľudia) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané
mrtnprnj
mrtnprnj
31. októbra 2006
Reagovať

re

.. Zobraziť celú recenziu

Ďalej odporúčam: ceceman, daj si skoro ucebnicovu ADVERTISEMENT AND PROMOTION od BELCH & BELCH, ale siestu (..nie siedmu ediciu) tam je jedno riesenie rozpisane aj na dvojstranke, £40, alebo ADVERTISING COLLECTION with IMPACT od japonskeho PIE BOOKS, £25, inak klasika je NAVONANA ZDOCHLINA od TOSCANIHO

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (0)
Peter Michalka
Peter Michalka
25. júla 2006
     
Reagovať

Názor čitateľa

Tento titul je skutočne to najlepšie, s čím som sa doteraz stretol v oblasti metód kreativity v reklame... Skutočne pozoruhodne a takmer vyčerpavajúco je popisaná práca v kreatívnom tíme som všetkým čo k nej patrí... Táto kniha sa dá aj požičať v Slovenskom centre dizajnu na Jakubovom námesti,ale momentalne ju mám ja a plánujem ju mat ešte dlho,tak si ju radšej objednajte,stojí to za to...!! Zobraziť celú recenziu

Ďalej odporúčam: Väčšina titolov o reklame a markeringu z vydavateľstva Grada a ComputerPress... D.Ogilvy:Spoveď muža, čo vedel reklamu, O reklame(to je klasika)... navrhujem možnosť ponukať predplatne časaku Archive

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (0)
7. apríla 2015

ale prd, tu knihu mam teraz v ruke ja

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Paypal online platba Viamo platba