Harvard Business Review je svetovo najuznávanejšia autorita pre vysoko postavených manažérov vo svete globálnej ekonomiky.
Titul pomáha manažérom
posilniť ich vedúcu silu. Každé číslo taktiež ukazuje ako použiť technológiu pre konkurenčnú výhodu. Harvard Business Review informuje svojich čitateľov
na základe analýz prípadových štúdií na témy týkajúcich sa vedenia a
organizácie ako i stratégie a plánovania. Magazín bol pôvodne založený ako spravodajský magazín pre
Harvard Business School ako nezisková organizácia Harvard Business Publishing (HBP) v roku 1994. Medzičasom HBP prerástlo do svetového formátu s približne 350 zamestnancami prevažne sídliacimi v Bostone ale aj kanceláriami v New York City, Indii, Singapure, Katáre a Británii. HBP slúži ako premostenie medzi akademickým a podnikateľským svetom aj prostredníctvom svojho renomovaného magazínu Harvard Business Review (HBR).
Za hlavnú stratégiu si HBR definoval zlepšovanie manažmentových praktík v neustále meniacom sa svete a stal sa svetovým lídrom v oblasti chytrého manažmentu. Harvard Business Review poskytuje profesionálom po celom svete kvalitné informácie a osvedčené postupy pre
osobný rozvoj ako aj pre
efektívnejšie vedenie firmy a organizácie.