Visual Hammer - Laura Ries, Ries and Ries, 2015

17,29 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Visual Hammer - Laura Ries, Ries and Ries, 2015
Visual Hammer - Laura Ries, Ries and Ries, 2015

Visual Hammer

Nail your brand into the mind with the emotional power of a visual

When my dad, Al Ries, wrote “Positioning: The Battle for Your Mind” in 1981, he overlooked one important idea. The visual. Positioning is a totally verbal concept. You build a... Čítať viac

Vydavateľstvo
Ries and Ries, 2015
Počet strán
162

When my dad, Al Ries, wrote “Positioning: The Battle for Your Mind” in 1981, he overlooked one important idea. The visual. Positioning is a totally verbal concept. You build a brand by owning a word in the mind... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

17,29 €

Na sklade 1 ks
Posielame ihneď

Naši škriatkovia odporúčajú

Rok v kolotoči F1 - Guenther Steiner, Ikar, 2024
Visual Hammer - Laura Ries, Ries and Ries, 2015
17,29 €

Viac o knihe

When my dad, Al Ries, wrote “Positioning: The Battle for Your Mind” in 1981, he overlooked one important idea. The visual. Positioning is a totally verbal concept. You build a brand by owning a word in the mind. Yet the best way into a mind is not with words at all. The best way into a mind is with visuals. But not any visual. You need a “visual hammer” that hammers a verbal nail. The Marlboro cowboy. Coca-Cola’s contour bottle. Corona’s lime. The cowboy hammers “masculinity.” The contour bottle hammers “authenticity.” The lime hammers “genuine Mexican beer.” A trademark is not a visual hammer. Almost every brand has a trademark, but fewer than one out of a hundred brands have a visual hammer. A trademark is a rebus which communicates nothing except the name of the brand. A visual hammer, on the other hand, communicates the essence of the brand. Visual Hammer is the first book to document the superiority of the “hammer and nail” approach to branding. Some examples. The pink ribbon that made Susan G. Komen for the Cure the largest nonprofit foundation to fight breast cancer.
Čítať viac
Počet strán
162
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
154×228 mm
Hmotnosť
242 g
ISBN
9780984937066
Rok vydania
2015
Naše katalógové číslo
273109
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Ries and Ries
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Visual Hammer - Laura Ries, Ries and Ries, 2015
Najděte si svého marťana - Marek Herman, Hanex, 2014
30,99 €

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Kúpte spolu
Visual Hammer - Laura Ries, Ries and Ries, 2015
Najděte si svého marťana - Marek Herman, Hanex, 2014
30,99 €

„Nakoniec, stručnosť je jediná cnosť netalentovaných autorov.“

Ruzká klazika - Daniel Majling, 2017
Ruzká klazika
Daniel Majling