Nákup a predaj - Jaroslav Kita, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017

15,10 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Nákup a predaj - Jaroslav Kita, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Nákup a predaj - Jaroslav Kita, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017

Nákup a predaj

Obchodné funkcie priemyselných podnikov

Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Počet strán
232

Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

15,10 €

U dodávateľa 1 ks
Posielame do 4 – 5 dní

Dostupné v 18 knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania
Nákup a predaj - Jaroslav Kita, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2011
Brožovaná väzba
Slovenčina, 2011
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Pollyanna - Eleanor H. Porter, Kumran, 2024
Nákup a predaj - Jaroslav Kita, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
15,10 €

Viac o knihe

Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok. Má pomôcť pri prekonávaní niektorých zjednodušených interpretácií nákupu a predaja. Zároveň má ambíciu podporiť názor, podľa ktorého aplikácia marketingového prístupu v danej problematike vyžaduje zmenu kultúry v priemyselných podnikoch, a upozorniť na niektoré vzťahy a mechanizmy, ktoré môžu byť zdrojom zisku podniku. Učebnica prisudzuje veľký význam hľadaniu a realizácii obojstranne výhodných kooperatívnych vzťahov zákazník – dodávateľ. Aj napriek nedostatku štatistických údajov možno konštatovať, že v súčasnosti dochádza k rastúcemu trendu spolupráce medzi malými, strednými a veľkými podnikmi v rámci štátu a v medzinárodnom meradle. Rozvoj týchto možností spolupráce posilňuje nutnosť iných spôsobov vo vzťahoch medzi podnikmi, než sú jednoduché výmenné vzťahy.

Učebnica je vhodná nielen pre študentov a učiteľov, ktorí v nej nájdu štruktúrovaný a didaktický manuál orientovaný na problematiku obchodných aktivít priemyselných podnikov, ale aj pre zamestnancov a manažérov podnikov, ktorí v nej nájdu odpovede na otázky v súvislosti s užitočnosťou praktizovania teoretických prístupov z oblasti nákupu a predaja.
Čítať viac
Počet strán
232
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
170×240 mm
Hmotnosť
393 g
ISBN
9788081685521
Rok vydania
2017
Edícia
Ekonómia
Naše katalógové číslo
264351
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Wolters Kluwer (Iura Edition)
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

1,0 / 5

2 hodnotenia

0
0
0
0
2

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Simona
Neoverený nákup
14.1.2020
Kniha ma sklamala
Od knihy som mala trochu vyššie očakávania, bola písaná menej vecne a po niektorých kapitolách som rozmýšlala o čom som vlastne čítala. Pracujem na nákupe v priemyselnom podniku, informácie v knihe sedeli ale pridaná hodnota pre mňa bola minimálna. Čítať viac

„Knihy sú ako korenie. Zvýrazňujú naše dni, nepripomínajú nám našu všednosť, ale umožňujú nám zreteľne si uvedomiť, koľko cestičiek môže každý nájsť vo svojom živote. Cestičiek k radosti, láske, pokoju či dobrodružstvu.“