Vydaj sa na cestu knižnými svetmi
a vyhraj kopu kníh!
Knižné putovanie - Vyraz na cestu knižnými svetmi, Martinus, 2024
Z dobrého skvelé (Good to Great) - Jim Collins, Eastone Books, 2006

18,99 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Z dobrého skvelé (Good to Great)

Prečo niektoré spoločnosti urobia veľký skok vpred... a iné nie

Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?"... Čítať viac

4,7 54 hodnotení
Vydavateľstvo
Eastone Books, 2006
Počet strán
300

Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?"... Čítať viac

  • Pevná väzba s prebalom
  • Slovenčina

18,99 €

Na sklade 4 ks
Posielame ihneď

Dostupné v 25 knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania
Good to Great - Jim Collins, Random House, 2001
Pevná väzba s prebalom
Angličtina, 2001
Na sklade 3 ks
-7 %

27,78 €

Z kolekcie: Šéf prikázal...

Naši škriatkovia odporúčajú

Poklad na ostrovoch - Roseanna M. White, i527.net, 2024

Viac o knihe

Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?"

Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetľuje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti môžu urobiť veľký skok, aby výkonom prekonali market lídrov ako sú Coca-Cola, Intel, General Electric či Merck.

Kniha je už niekoľko rokov bestsellerom v USA aj v iných krajinách (predaných vyše milióna výtlačkov) a je stále vyhľadávaná pre svoj prenikavý vhľad do fungovania spoločností.

Je vynikajúco napísaná, čo zaručuje priam napínavé čítanie plné prekvapujúcich faktov.
Pre zobrazenie tohto obsahu potrebujeme sušienky.
Povoliť cookies a zobraziť
Čítať viac
Originálny názov
Good to Great
Počet strán
300
Väzba
pevná väzba s prebalom
Rozmer
162×232 mm
Hmotnosť
546 g
ISBN
8089217095
Rok vydania
2006
Naše katalógové číslo
25529
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Eastone Books
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,7 / 5

54 hodnotení

40
8
3
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie Martinusákov

Jedna z prvych...

....mojich biznisovych kniziek, ktora ale podnietila moj dalsi zaujem. takze...muslea byt skvela, nie? :D

Čítať viac
Martinus
16

Tvorič, detailista, cyklista, perfekcionista (ale pracujem na sebakontrole), nedočkavec a hrdý kapitán skvelej martinusáckej posádky :-)

Michal Meško
CEO
27. mája 2015
Povinné čítanie pre každého podnikateľa a manažéra

Kniha zďaleka nepatrí medzi novinky, no ak riadite firmu alebo rozbiehate biznis, neurobte tú chybu ako ja, že ju necháte roky ležať na poličke: začnite ju čítať hneď zajtra. Fascinujúce príbehy 11 firiem, ktoré sa z priemerných zmenili na skvelé. Žiadne nepriestrelné pravidlá na trvalý úspech, ale jednoduché princípy, ktorých dodržiavanie vás k nemu môže výrazne priblížiť.

Čítať viac

Recenzie čitateľov

8

Číta keď má chvíľu čas a strieda beletriu s knihami o osobnostnom rozvoji. Nedá dopustiť na Isabel Allende a Uršuľu Kovalyk.

Zuzana Jankechová
Overený nákup
27.2.2021
Veľmi dobre a pútavo spracovaný výskum, ktorý prináša poznanie o tom, čo robí niektoré organizácie skvelé. Vďaka poznatkom z tejto knihy môže hocikto vyhodnotiť v akej organizácii pracuje a či by uvítal zmenu alebo nie. Výhodou knihy je, že aj po prečítaní sa dá rýchlo vrátiť k najpodstatnejším faktom, ktoré sú zhrnuté vždy na začiatku kapitoly.
Odporúčam všetkým ľuďom, ktorí skúmajú svoju spokojnosť v práci, nielen manažérom.
Čítať viac
Luboš
Neoverený nákup
5.12.2020
Skvelá kniha , kúpil som si ju , lebo som sa chcel naučiť posudzovať firmy aj podľa riadenia , manažérov a tak , ale ako ju čítam , uvedomujem si , že to je presný návod ako byť úspešný šéf , manažér ... Poznatky z knihy som využil v škole na veľkom projekte , náš projekt vyhral , a návod ako na to , aby bol každý váš projekt úspešný , máte v tejto knihe Čítať viac
MATUS
Neoverený nákup
14.3.2016
Vyskum nie je iba nazor
Je velmi dobre ze autor sa opiera o empiricke vyskumy a nie iba o jeho vlastne autospektivne vnimanie Leadrov a vedenia firmy. Je dobre ze zozbierane data analyzovali a stanovili jasne dovody preco sa dobrym spolocnostiam dari. Odporucam to precitat aj malym teamleadrom a Liniovym manazerom, nie len Riaditelom a majitelom firiem. skutocne mozem iba odporucat. Čítať viac
katarína
Neoverený nákup
19.12.2013
má to jasnú logiku
Kniha naozaj ponúka návod ako z dobrej firmy spraviť skvelú. Dokonca mi to pripomína intuitívnu pedagogiku :). Rozhodne stojí za prečítanie... Čítať viac
katarína
Neoverený nákup
19.12.2013
má to jasnú logiku
Kniha naozaj ponúka návod ako z dobrej firmy spraviť skvelú. Dokonca mi to pripomína intuitívnu pedagogiku :). Rozhodne stojí za prečítanie... Čítať viac
Peter Vidovic, Etarget
Neoverený nákup
14.8.2008
Skvele a pouzitelne aj u nas
Jednoducho Treba Citat! Bez akychkolvek odbornych okridlenych viet: Ked sme tuto knihu precitali (citali sme ju viaceri vo firme), tak sme to co sme sa tam dozvedeli zacali praktizovat vo firme. Uspech sa dostavil. Aj Slovenske firmy mozu byt (a aj su) uspesne (doma aj v zahranici), len treba vediet ako na to a netreba sa bat! Je to kniha, ktoru treba citat ;-) Čítať viac
Ed
Overený zákazník
14.7.2008
Kniha vhodna len pre velmi malu skupinu ludi
Toto je kniha vhodna pre zamestnancov firiem ako su IB., De.. a pod.. Ale pre Slovenske male a stredne firmy je v podstate nepouzitelna. Mali by ju citat skor ludia z upadajucich velkych nadnarodnych koncernov. Ale pre beyneho citatela nie je vhodna. Čítať viac
Dušan Lukášik
Neoverený nákup
7.11.2006
Sila osobnosti, schopnosť pracovať pre a v kolektíve a morálka managera
Podstatu tejto výnimočnej analýzy je možné zhrnúť do praktického potvrdenia záverov teórie hier - "dilemy väzňa"- ktorá preukazuje výhodnosť pre jednotlivca uprednostnenie záujmu kolektívu pred záujmom jednotlivca a následné zosúladenie jeho záujmov s kolektívnymi . Dilema rozhodovania managera je v úrovni, kde rozhoduje jeho hodnotová orientácia včítane morálky. Čítať viac
Tomáš
Neoverený nákup
10.10.2006
skvelá kniha
Popri bľabotaní množstva manažérov a pseudonamažérov v nekonečných "manažérskych" edíciách neuveriteľne osviežujúce a inšpirujúce čítanie: autori nepíšu svoje názory vycucané z prsta, ale tvrdé fakty a zistenia podložené štatistikami. Naozaj rozumné rady, ako budovať dobrú firmu alebo aj vlastnú kariéru. Čítať viac

Recenzie, kritiky

"Prekvapivé závery. Presvedčivé a inšpirujúce." Mgr. Jaroslav Haščák, partner private equity skupiny Penta

"Dobre položená otázka a skvelé príbehy ako odpovede. Platné nielen pre biznis." Oliver Brunovský, vydavateľ, TREND Holding

"Good to Great poskytuje jasný návod, ako vybudovať dlhodobo veľmi úspešnú organizáciu. Z tohto pohľadu kniha vysoko vyčnieva nad všetkými, ktoré boli doteraz na danú tému napísané, oslavované, a po čase aj zabudnuté." PhDr. Peter Benkovič, riaditeľ, Maxman Consultants

Vydavateľstvo Eastone Books

Čítať viac

„Jediné, čo som dostal od života zadarmo, boli ovčie kiahne. Na všetko ostatné som si poctivo zarobil vlastnými rukami.“

Mafiánska poprava? - Peter Šloser, 2019
Mafiánska poprava?
Peter Šloser