Z dobrého skvelé (Good to Great)

Prečo niektoré spoločnosti urobia veľký skok vpred... a iné nie
Jim Collins  ·  Vydavateľstvo: Eastone Books, 2006
NA SKLADE ISIC ZĽAVA

SI ŠTUDENT, UČITEĽ ALEBO MLÁDEŽNÍK A MÁŠ ISIC, ITIC, EURO>26?

Tak k tomuto titulu môžeš získať dodatočnú zľavu 2% k už existujúcej zľave a zaplatíš iba 16,94 €. Ušetríš teda naviac 0,37 €, čo síce nie je bohvieaké terno, ale pri pár knihách by z toho už mohlo byť na pivo či kofolu :-)

Zľavu uplatníš tak, že pri potvrdzovaní objednávky zadáš číslo svojej karty do políčka "Darčeková poukážka / Zľavy".

Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Objednajte si tovar spolu nad 49,00 € a poštovné máte zadarmo!

Poštovné zadarmo nad 49,00 €!

Pri objednávke nad 49,00 € neplatíte v našom obchode poštovné. Kompletné podmienky poštovného.

Naša cena:
17,31 €
Bežná cena:
18,22 €
Ušetríte:
5% (0,91 €)

Posielame do dvoch dní.
Knihu máme na sklade.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.



Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?"

Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetľuje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti môžu urobiť veľký skok, aby výkonom prekonali market lídrov ako sú Coca-Cola, Intel, General Electric či Merck.

Kniha je už niekoľko rokov bestsellerom v USA aj v iných krajinách (predaných vyše milióna výtlačkov) a je stále vyhľadávaná pre svoj prenikavý vhľad do fungovania spoločností.

Je vynikajúco napísaná, čo zaručuje priam napínavé čítanie plné prekvapujúcich faktov.


Eastone Books

Ďalšie tituly vydavateľstva

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.

Viac informácií

Recenzie, kritiky

"Prekvapivé závery. Presvedčivé a inšpirujúce." Mgr. Jaroslav Haščák, partner private equity skupiny Penta

"Dobre položená otázka a skvelé príbehy ako odpovede. Platné nielen pre biznis." Oliver Brunovský, vydavateľ, TREND Holding

"Good to Great poskytuje jasný návod, ako vybudovať dlhodobo veľmi úspešnú organizáciu. Z tohto pohľadu kniha vysoko vyčnieva nad všetkými, ktoré boli doteraz na danú tému napísané, oslavované, a po čase aj zabudnuté." PhDr. Peter Benkovič, riaditeľ, Maxman Consultants

Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Kúpte výhodne spolu

Spolu iba za 27,27 €
(ušetríte 0,94 €)
Kúpiť spolu

Podrobnosti

  • Originálny názov: Good to Great (Kúpiť v originálnej verzii)
  • Počet strán: 300
  • Väzba: pevná s prebalom
  • Rozmer: 162×232 mm
  • Hmotnosť: 540 g
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 8089217095
  • Rok vydania: 2006
  • Naše katalógové číslo: 25529


Čo si myslíme my

Michal Meško - martinus.sk

27. mája 2015      

Kniha zďaleka nepatrí medzi novinky, no ak riadite firmu alebo rozbiehate biznis, neurobte tú chybu ako ja, že ju necháte roky ležať na poličke: začnite ju čítať hneď zajtra. Fascinujúce príbehy 11 firiem, ktoré sa z priemerných zmenili na skvelé. Žiadne nepriestrelné pravidlá na trvalý úspech, ale jednoduché princípy, ktorých dodržiavanie vás k nemu môže výrazne priblížiť. (zobraziť celú recenziu)

Viac hodnotení od ľudí z Martinusu

Hodnotenia čitateľov       (hodnotilo 7 ľudí) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
4
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané
MATUS
MATUS
14. marca 2016
     
Reagovať

Vyskum nie je iba nazor 3

Je velmi dobre ze autor sa opiera o empiricke vyskumy a nie iba o jeho vlastne autospektivne vnimanie Leadrov a vedenia firmy. Je dobre ze zozbierane data analyzovali a stanovili jasne dovody preco sa dobrym spolocnostiam dari. Odporucam to precitat aj malym teamleadrom a Liniovym manazerom, nie len Riaditelom a majitelom firiem. skutocne mozem iba odporucat. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (3)   (0)
9. februára 2014
     
Reagovať

Názor čitateľa -2

Kazdy manazer si musi precitat!
Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (2)
katarína
katarína
19. decembra 2013
Reagovať

má to jasnú logiku -1

Kniha naozaj ponúka návod ako z dobrej firmy spraviť skvelú. Dokonca mi to pripomína intuitívnu pedagogiku :). Rozhodne stojí za prečítanie... Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (1)
katarína
katarína
19. decembra 2013
Reagovať

má to jasnú logiku

Kniha naozaj ponúka návod ako z dobrej firmy spraviť skvelú. Dokonca mi to pripomína intuitívnu pedagogiku :). Rozhodne stojí za prečítanie... Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (1)   (1)
Peter Vidovic, Etarget
Peter Vidovic, Etarget
14. augusta 2008
     
Reagovať

Skvele a pouzitelne aj u nas 6

Jednoducho Treba Citat! Bez akychkolvek odbornych okridlenych viet: Ked sme tuto knihu precitali (citali sme ju viaceri vo firme), tak sme to co sme sa tam dozvedeli zacali praktizovat vo firme. Uspech sa dostavil. Aj Slovenske firmy mozu byt (a aj su) uspesne (doma aj v zahranici), len treba vediet ako na to a netreba sa bat! Je to kniha, ktoru treba citat ;-) Zobraziť celú recenziu

Ďalej odporúčam: Bod Zlomu, Strategie modreho oceanu, Podnikatelsky Mytus

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (8)   (2)
Ed
Ed
14. júla 2008
     
Reagovať

Kniha vhodna len pre velmi malu skupinu ludi 4

Toto je kniha vhodna pre zamestnancov firiem ako su IB., De.. a pod.. Ale pre Slovenske male a stredne firmy je v podstate nepouzitelna. Mali by ju citat skor ludia z upadajucich velkych nadnarodnych koncernov. Ale pre beyneho citatela nie je vhodna. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (4)   (0)
Dušan Lukášik
Dušan Lukášik
7. novembra 2006
     
Reagovať

Sila osobnosti, schopnosť pracovať …

Podstatu tejto výnimočnej analýzy je možné zhrnúť do praktického potvrdenia záverov teórie hier - "dilemy väzňa"- ktorá preukazuje výhodnosť pre jednotlivca uprednostnenie záujmu kolektívu pred záujmom jednotlivca a následné zosúladenie jeho záujmov s kolektívnymi . Dilema rozhodovania managera je v úrovni, kde rozhoduje jeho hodnotová orientácia včítane morálky. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (0)
Tomáš
Tomáš
10. októbra 2006
     
Reagovať

skvelá kniha 2

Popri bľabotaní množstva manažérov a pseudonamažérov v nekonečných "manažérskych" edíciách neuveriteľne osviežujúce a inšpirujúce čítanie: autori nepíšu svoje názory vycucané z prsta, ale tvrdé fakty a zistenia podložené štatistikami. Naozaj rozumné rady, ako budovať dobrú firmu alebo aj vlastnú kariéru. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (2)   (0)

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Zuno online platba Paypal online platba Viamo platba