Knihy
E-knihy

Tajomstvá šesťciferných žien

Prekvapivé stratégie, ako si zvýšiť príjmy a zmeniť svoj život

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2005

Nezáleží na tom, či každý deň chodíte do zamestnania, alebo si ho práve hľadáte, či ste podnikateľka, alebo ešte len zbierate odvahu na to, aby ste vstúpili do sveta podnikania - aj VY môžete začať vystupovať po rebríku finančného úspechu...

Čítaj viac

4,74 €

Bežná cena Bežne 4,99 €

Ušetríte 5%

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Nezáleží na tom, či každý deň chodíte do zamestnania, alebo si ho práve hľadáte, či ste podnikateľka, alebo ešte len zbierate odvahu na to, aby ste vstúpili do sveta podnikania - ak budete v praxi uplatňovať stratégie "šesťciferných žien" – žien so šesťcifernými príjmami, aj VY môžete začať krôčik za krôčikom vystupovať po rebríku finančného úspechu.

Autorka na základe viac než 150 rozhovorov s finančne nezávislými ženami rozoberá 7 stratégií, ktoré vám ukážu, ako dosiahnuť finančnú slobodu.

Z obsahu:

Vitajte v ére šesťciferných žien
Kráľovné v pokladnici
Fakty o finančne podhodnotených ženách
Dvíhanie závory
Stratégia č. 1: Deklarovanie úmyslu
Stratégia č. 2: Pustite sa okraja útesu
Stratégia č. 3: Zapojte sa do hry
Stratégia č. 4: Nebojte sa ozvať
Stratégia č. 5: Posúvanie hraníc
Stratégia č. 6: Nájdite si oporu
Stratégia č. 7: Dodržujte pravidlá peňazí
Prevezmite moc
...
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Originálny názov
Secrets of Six-Figure Women
Rozmer
145×207 mm
ISBN
8089217060
Naše katalógové číslo
25388
Počet strán
228
Hmotnosť
300 g
Rok vydania
2005
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Eastone Books

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,6 / 5

13 hodnotení

8
5
0
0
0

Soňa Vigašová
8.2.2013
Názor čitateľa
V knižke som objavila mnoho krásnych a zaujímavých cvičení, ktoré mi priniesli nový pohľad na svoje myšlienky a smerovanie. Knižka sa príjemne číta a každý si z nej má čo odniesť.
Určite túto knižku odporúčam všetkým. Aj takým, čo hľadajú vlastné vnútro a nehľadajú iba financie.
Čítaj viac
28.10.2012
Názor čtenáře
Super kniha pro ty, kdo chce podnikat trochu jinak. Prostě lehce a efektivně
Čítaj viac
Lucia
20.8.2012
Názor čitateľa
Odporúčam všetkým ambicióznym ženám a ich partnerom!!!!
Čítaj viac
Lucia Benkovičová
Lucia Benkovičová
14.6.2011
Názor čitateľa
1 z klucovych knih, ktore som doteraz citala, velmi dobra, velmi prijemne na prekvapila aj prilohova cast, ktora sa odvolava na realitu na Slovensku, hoci od r. vydania sa zrejme iste veci mozno pomenili... urcite kniha, ku ktorej sa da vracat, presne podla mojho gusta, hoci ku koncu som mala trochu zmiesane pocity
Čítaj viac
sanella
14.7.2008
ako byť úspešnou
táto kniha dáva širokospektrálny prehľad návod na to, aby sa žena v priebehu života stála aktívnou na všetkých poliach, úskalia, ktoré život prináša, aby prekonávala a ich poznanie využívala vo svoj prospech.
Čítaj viac

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.

Čítaj viac