Manažérstvo kvality

História, koncepty, metódy
Alexander Mateides a kolektív  ·  Vydavateľstvo: Epos, 2006
ISIC ZĽAVA

SI ŠTUDENT, UČITEĽ ALEBO MLÁDEŽNÍK A MÁŠ ISIC, ITIC, EURO>26?

Tak k tomuto titulu môžeš získať dodatočnú zľavu 2% k už existujúcej zľave a zaplatíš iba 31,22 €. Ušetríš teda naviac 0,76 €, čo síce nie je bohvieaké terno, ale pri pár knihách by z toho už mohlo byť na pivo či kofolu :-)

Zľavu uplatníš tak, že pri potvrdzovaní objednávky zadáš číslo svojej karty do políčka "Darčeková poukážka / Zľavy".

Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Kúpte si tento tovar a získajte poštovné zadarmo!

Poštovné zadarmo nad 49,00 €!

Pri objednávke nad 49,00 € neplatíte v našom obchode poštovné. Kompletné podmienky poštovného.

Spolu iba za 42,30 €
(ušetríte 3,46 €)
Kúpiť spolu
Naša cena:
31,98 €
Bežná cena:
32,86 €
Ušetríte:
3% (0,88 €)

Posielame do 9 dní.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.

Stíhame do Vianoc? ÁNO



Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

Za posledné desaťročie sa v manažérstve kvality veľa zmenilo a tieto zmeny prebiehajú stále rýchlejšie. Dôvodom sú zmeny celkovej hospodárskej a politickej situácie vo vyspelých krajinách, ktoré sa odzrkadľujú najmä:

- v zmene trhu výrobcu na trh kupujúceho,
- v rozložení zabezpečovania kvality na celý životný cyklus produktu,
- v internacionalizácii trhov a zjednocovaní požiadaviek,
- vo využití faktora času na ovplyvnenie trhu.

Kvalita a jej manažérske zabezpečenie už dávno prestali byť doménou iba špičkových organizácií a snaha o prežitie núti viac a viac organizácií zaoberať sa systémom manažérstva kvality a zaviesť ho do praxe. Uvedené skutočnosti spôsobili extrémnu orientáciu organizácií na budovanie systémov kvality.

Táto publikácia je cennou pomôckou pre manažérov zaoberajúcich sa predmetnou problematikou, študentov vysokých škôl v rámci štúdia manažérstva kvality, ako aj pre všetkých záujemcov o oblasť kvality.

Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Podrobnosti

  • Počet strán: 751
  • Väzba: pevná
  • Rozmer: 165×228 mm
  • Hmotnosť: 1230 g
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 8080576564
  • Rok vydania: 2006
  • Naše katalógové číslo: 24887


Hodnotenia čitateľov       (hodnotili 4 ľudia) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
4
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané
Martin
Martin
25. septembra 2009
Reagovať

parádna kniha

túto knihu som si zohnal, lebo študujem ten odbor MKP. Je to veľmi dobrá kniha a pomôže hlavne študentom, ktorí sa o túto problematiku zaujímajú. ALe verím že pomôže aj iným, ktorí majú čo to dočinenia s MKP... Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (1)   (1)
MS
MS
4. decembra 2008
     
Reagovať

Dobrá pomôcka pre študium manažérstva

Kniha je zaujímavá aj s titulu, že zachytáva čiastočne históriu manažérsva kvality a následne pokračuje o metodách vývoji kvality.Nedostatkom je možno absencia príkladov, čo by pomohlo k lepšej oriantácií v problematike. Určite by som ju doporučil začiatočníkom, ktorý sa chystajú pre zavádzanie SMK, alebo padli do oboru nečakane, Kniha bude slúžiť ako kompas a ľahšie sa zorientujú v problematike systému manažérstva kvality, aj keď normy nenahradí. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (0)
Vilo
Vilo
19. marca 2008
     
Reagovať

Názor čitateľa

Táto kniha ma veľmi sklamala, píše sa v nej ozaj vela ale nevystihuje sa ozajstna podstata. Chýba obšírnejsie popisane, využitie nastrojov a techník. Dostatočna je iba história. Knihu odporúčam iba začiatočníkom, ktorý sa chcú letmo oboznámiť s manažérstvom kvality. Pre odbornejšie poznatky a pre študentov je nepoužiteľná. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (0)
konzultantka
konzultantka
22. marca 2007
     
Reagovať

doporučujem -1

Kniha je naozaj úžasnou pomôckou pre konzultanta pri zavádzaní systémov...vždy sa tam dá najsť niečo nové a zaujímavé tipy. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (1)
23. februára 2007
Reagovať

Názor čitateľa

Podľa uvedeného obsahu ju určite nekúpim Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (0)
jeef
jeef
12. decembra 2006
     
Reagovať

Doporučujem

Kniha splnila moje očakávania. Poskytuje prehľadné informácie o systémoch a nástrojoch kvality. V tomto vydaní nájdete odpovede v súlade s jej podtitulom - história, koncepty, metódy. Ocenil by som však keby v jej ďalšom vydaní bolo pre jednotlivé metódy viac reálnych príkladov z praktického života v oblasti aplikácie jednotlivých nástrojov v praxi. Pre každého manažéra kvality ju však doporučujem. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (0)

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Zuno online platba Paypal online platba Viamo platba