Marketing služieb - Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková, Epos, 2006

19,90 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Marketing služieb - Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková, Epos, 2006
Marketing služieb - Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková, Epos, 2006

Marketing služieb

Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že... Čítať viac

Vydavateľstvo
Epos, 2006
Počet strán
302

Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že jeho cieľom bude získať hlbšie vedomosti špecificky o marketingu služieb... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina

19,90 €

Na sklade 1 ks
Posielame ihneď

Dostupné v 36 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Temné sekundy - Karin Fossum, mamaš, 2024
Marketing služieb - Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková, Epos, 2006
19,90 €

Viac o knihe

Spoločenský vývoj prechádza od masovej výroby a spotreby potravín, cez masovú výrobu a spotrebu iných hmotných statkov (predmetov dlhodobej spotreby) ku spotrebe služieb. Služby začínajú predstavovať podstatnú časť výdavkov domácností a podnikov.

Nárast spotreby služieb je ovplyvňovaný spoločenským rozvojom, rastom produktivity práce, zmenami vo sfére výroby, neustálou modifikáciou spotrebných predmetov, kultúrnym rozvojom človeka, zmenou životného štýlu, zmenou hodnotovej štruktúry a ďalšími faktormi.

Obdobie posledných desaťročí minulého storočia sa často označuje aj ako obdobie rozvoja služieb. Svedčí o tom rozvoj služieb na strane ponuky, ale aj rozvoj dopytu po službách. Z uvedených dôvodov sa teórii a praxi poskytovania služieb v posledných rokoch venuje pozornosť aj u nás.

Viaceré publikácie sa venujú manažmentu služieb, teórii služieb, kvalite služieb, ekonomike služieb alebo marketingu služieb. K poslednej uvedenej oblasti zaraďujeme aj túto publikáciu, ktorú ponúkame čitateľom zaujímajúcim sa o oblasť služieb.

Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že jeho cieľom bude získať hlbšie vedomosti špecificky o marketingu služieb.
Čítať viac
Počet strán
302
Väzba
pevná väzba
Rozmer
146×210 mm
Hmotnosť
489 g
ISBN
8080576629
Rok vydania
2006
Naše katalógové číslo
24882
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Epos
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,2 / 5

6 hodnotení

4
1
0
0
1

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Ivana Kurhajcová
Overený zákazník
18.2.2009
Názor čitateľa
Nepáčila sa mi táto kniha. Je písaná príliš odborne, "suchá" teória. Čítať viac

„Bola jeho Polárkou, pevným bodom, okolo ktorého sa krútil celý jeho svet. Bol presvedčený, že pokým bije srdce jemu alebo jej, ich osud bude nerozlučne spojený.“

Trója - Pád kráľov - David Gemmell, 2012
Trója - Pád kráľov
David Gemmell