Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu
Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v... Čítať viac
- Vydavateľstvo
- Wolters Kluwer, 2016
- Počet strán
- 208
Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme... Čítať viac
Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.
Dostupné v 27 knižniciach. Požičať v knižnici
V ktorých knižniciach majú túto knihu?
Chcete si túto knihu požičať z knižnice? Toto je zoznam knižníc, v ktorých ju majú. Po kliknutí na názov vás presmerujeme priamo na stránku knižnice, kde si môžete overiť jej dostupnosť a prípadne ju aj priamo rezervovať.
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu
Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme...
Zdroj informácií: Infogate.sk. Údaje hovoria o tom, že kniha je v evidencii danej knižnice, môže však už byť aktuálne požičaná. Tu nájdete zoznam všetkých viac ako 200 slovenských knižníc, o ktorých máme údaje.