Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike - Ján Králik, Dušan Masár, Vysoká škola Danubius, 2015

12,91 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike - Ján Králik, Dušan Masár, Vysoká škola Danubius, 2015
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike - Ján Králik, Dušan Masár, Vysoká škola Danubius, 2015

Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike

V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z... Čítať viac

Vydavateľstvo
Vysoká škola Danubius, 2015
Počet strán
130

V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

12,91 €

Vydavateľom odporúčaná cena: 13,55 €
U dodávateľa 2 ks
Posielame do 1 – 5 dní

Dostupné v troch knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Bohyne a prízraky - Juraj Červenák, Artis Omnis, 2024
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike - Ján Králik, Dušan Masár, Vysoká škola Danubius, 2015
12,91 €

Viac o knihe

V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov. Ide o pojmy ako sú verejný sektor, verejný záujem, verejné blaho, politický záujem, verejná správa, aktéri, verejná voľba a ďalšie. Cieľom publikácie bolo ukázať vzájomné vývojové súvislosti medzi verejnou politikou a verejným marketingom.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike - Ján Králik, Dušan Masár, Vysoká škola Danubius, 2015
Divergencia (kolekcia troch titulov v brožovanej väzbe) - Veronica Roth, Slovart, 2015
32,86 €

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Kúpte spolu
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike - Ján Králik, Dušan Masár, Vysoká škola Danubius, 2015
Divergencia (kolekcia troch titulov v brožovanej väzbe) - Veronica Roth, Slovart, 2015
32,86 €

„Keď má človek po ruke len kladivo, každý problém sa stáva klincom.“

Auris - Vincent Kliesch, Sebastian Fitzek, 2021
Auris
Vincent Kliesch, Sebastian Fitzek