Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí

Dale Carnegie  ·  Vydavateľstvo: Ikar, 2016
Edícia: Príroda
NA SKLADE ISIC ZĽAVA

SI ŠTUDENT, UČITEĽ ALEBO MLÁDEŽNÍK A MÁŠ ISIC, ITIC, EURO>26?

Tak k tomuto titulu môžeš získať dodatočnú zľavu 2% k už existujúcej zľave a zaplatíš iba 9,48 €. Ušetríš teda naviac 0,22 €, čo síce nie je bohvieaké terno, ale pri pár knihách by z toho už mohlo byť na pivo či kofolu :-)

Zľavu uplatníš tak, že pri potvrdzovaní objednávky zadáš číslo svojej karty do políčka "Darčeková poukážka / Zľavy".

Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Objednajte si tovar spolu nad 49,00 € a poštovné máte zadarmo!

Poštovné zadarmo nad 49,00 €!

Pri objednávke nad 49,00 € neplatíte v našom obchode poštovné. Kompletné podmienky poštovného.

Naša cena:
9,70 €
Bežná cena:
10,90 €
Ušetríte:
11% (1,20 €)

Posielame ihneď.
Knihu máme na sklade.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.



Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

Dale Carnegie ponúka vo svojich knihách, ktoré sa stali svetovými bestsellermi, praktické návody, ktoré môžete začať používať hneď zajtra. Táto knižka hovorí o veľkom tajomstve správneho prístupu k ľuďom, ako urobiť dobrý dojem, viesť dialóg, ako si nenarobiť nepriateľov a získať si druhých na spoluprácu.

Ikar

Ďalšie tituly vydavateľstva

Vydavateľstvo Ikar je najväčší vydavateľský dom na Slovensku s produkciou cca 230 titulov ročne. Vydávame široké spektrum kníh pre všetky vekové kategórie od domácich aj zahraničných autorov. Medzi autormi, ktorých diela vydávame patria aj svetoví velikáni William Shakespeare, Gabriel García Márquez, či Fiodor Michajlovič Dostojevskij, ale aj autori slovenskej klasiky - Dobroslav Chrobák, Margita Figuli, František Švantner a ďalší. V našom vydaveteľskom dome našli svoje trvalé miesto viacerí úspešní súčasní slovenskí autori – Táňa Keleová-Vasilková, Andrea Coddington, Jozef Banáš, Jozef Karika...

Veľmi bohatá je klubová činnosť vydavateľstva. Media klub je najväčší slovenský čitateľský klub s dlhoročnou tradíciou, ktorý združuje viac ako 70 000 záujemcov o hodnotné a pútavé knihy. Ikar v spolupráci zo Zväzom kníhkupcov Slovenska každoročne oceňuje čitateľsky najúspešnejšie knihy slovenských autorov, ktorým udeľuje Zlaté a Platinové knihy a cenu literárnej kritiky Zlaté pero. Našim krédom je, že o úspech sa treba podeliť. Za úspech, ktorý sme vďaka našim čitateľom dosiahli, sa snažíme poďakovať konkrétnou pomocou ľuďom po celom Slovensku i za jeho hranicami. Podporujeme mnohé športové a kultúrne podujatia najmä s akcentom na znevýhodnené skupiny ľudí z dôvodu zdravotného postihnutia alebo zo zlého sociálneho zázemia.

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Náš vydavateľský dom vznikol v roku 1990. Desať nadšencov si povedalo, že na Slovensku nastal čas rozšíriť ponuku slovenských vydavateľstiev. Viacerí z nás mali skúsenosti z práce vo vydavateľstvách, tlačiarňach alebo v knižnej distribúcii. Desiati akcionári založili vydavateľstvo IKAR, a. s. Už krátko po vzniku vydavateľstva prišli prvé bestsellery, z ktorých dodnes azda najväčší a doteraz neprekonaný titul je Zdravie z Božej lekárne od Márie Trebenovej. Z čiernobielej zošitovej publikácie s farebnou prílohou a v mäkkej väzbe sa predalo takmer 400 tisíc výtlačkov. Našimi knihami sme si spočiatku získali prevažne ženské čitateľky. Postupne sme však na Slovensko „priviezli“ aj mená svetoznámych autorov ako John Grisham alebo Robin Cook. Ich trilery sa aj u nás ihneď stali bestsellermi. Dnes nájdete v našej ponuke pestrý žánrový výber kníh pre všetky vekové kategórie: romány, romance, trilery, zbierky básní, rozprávky, kuchárske knihy, encyklopédie, hobby literatúru pre mužov aj ženy a iné. Za obdobie od vzniku a pôsobenia Ikaru na knižnom trhu sme vydali vyše 4 000 titulov domácich aj zahraničných autorov, z ktorých sme spolu predali viac ako 25 miliónov výtlačkov.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Pokiaľ ide o zahraničné tituly, sme neustále v kontakte s agentmi a vydavateľstvami, sledujeme, čo je nové a úspešné na knižnom trhu vo svete. Usilujeme si priniesť na Slovensko najväčšie bestsellery a najzaujímavejšie tituly, o ktorých sme presvedčení, že zaujmú aj slovenských čitateľov. Knihy slovenských autorov vyberáme podľa nastavených kritérií, medzi ktoré patria tak kvalita spracovnia ako aj komerčný potenciál literárneho diela. O tom, čo napokon bude zaradené do edičného programu rozhoduje kolektívny orgán Edičná rada.

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

Vybrať z viac ako štyroch tisícok kníh, ktoré sme doteraz vydali jednu, je veľmi ťažké. Sme hrdí na viacero našich projektov. Medzi ne rozhodne patrí, že sme prvý raz na Slovensku prinesli kompletné osem zväzkové vydanie pokladu svetovej literatúry Tisíc a jedna noc v unikátnom dizajnovom prevedení. Rovnako sme napríklad hrdí na vydanie Biblie Dalí v prevední, aké u nás ešte nikdy nevyšlo.

Viac informácií
Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Kúpte výhodne spolu

Spolu iba za 19,40 €
(ušetríte 2,40 €)
Kúpiť spolu

Podrobnosti

  • Originálny názov: How to win friends and influence people
  • Počet strán: 256
  • Väzba: pevná
  • Rozmer: 140×210 mm
  • Hmotnosť: 330 g
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 9788055149134
  • Rok vydania: 2016
  • Naše katalógové číslo: 237966


Hodnotenia čitateľov       (hodnotilo 21 ľudí) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
4
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané
5 hviezdičiek 14
4 hviezdičky 1
3 hviezdičky 1
2 hviezdičky 1
1 hviezdička 1
Ukázať všetky recenzie

Najnovšie recenzie

Biblia kníh o …       

Toto je zrejme najdôležitejšia kniha o medziľudských vzťahoch, takmer …

Názor čitateľa       

Tieto knihy o medziludskych vztahoch su pre tych, co chcu mat so …

Názor čitateľa       

Vidno, že kniha už má pekných pár desaťročí a miestami z nej tú …

Najlepšie recenzie Všetky recenzie

Aureus
Aureus
22. augusta 2016
     
Reagovať

Názor čitateľa 6

Vidno, že kniha už má pekných pár desaťročí a miestami z nej tú "americkosť" priam cítiť. Aj napriek tomu má človeku čo ponúknuť a hoci sa Carnegieho rady zdajú ako úplné banality, človek na ne často zabúda a keď ich predsa len uvedie do praxe zistí, že tak nejak fungujú. Jedna z tých kníh, ktoré by som odporúčal mať v knižnici. Nie kvôli autorovi ani kvôli žánru. Predovšetkým kvôli tomu, že je dodnes aktuálna a dá sa čítať znova a znova. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (6)   (0)
Monika
Monika
25. júla 2014
     
Reagovať

nenadchla 5

je vidno, že kniha je staršieho vydania. Kniha je plná rozanalyzovaných príbehov historických veľkých osobností kedy nebol internet ani telefóny, chcelo by to súčasné príbehy. Páčil sa mi ale sposob komunikácie akým "manipulovali" ľudí, niektoré použiteľné aj pre dnešnú dobu. Miestami inšpiratívne čítanie. Odporučila by som ju manažérom, ktorý chcú pracovať na medziľudských vzťahoch. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (5)   (0)

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Zuno online platba Paypal online platba Viamo platba