Vydaj sa na cestu knižnými svetmi
a vyhraj kopu kníh!
Knižné putovanie - Vyraz na cestu knižnými svetmi, Martinus, 2024
Ako úspešne obchodovať - Richard L. Brandt, David Kirkpatrick, Brad Stone, John Timperley, Eastone Books

40,96 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Ako úspešne obchodovať - Richard L. Brandt, David Kirkpatrick, Brad Stone, John Timperley, Eastone Books
Ako úspešne obchodovať - Richard L. Brandt, David Kirkpatrick, Brad Stone, John Timperley, Eastone Books

Ako úspešne obchodovať

kolekcia

Kolekcia titulov: Ako uvažujú Larry Page & Sergey Brin, Facebook efekt, Obchod pre všetko, Získajte kontakt na úspech. Čítať viac

Vydavateľstvo
Eastone Books
Počet strán
163+360+328+208

Kolekcia titulov: Ako uvažujú Larry Page & Sergey Brin, Facebook efekt, Obchod pre všetko, Získajte kontakt na úspech. Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Naši škriatkovia odporúčajú

Tichý plač - Lisa Regan, Cosmopolis, 2024

Viac o knihe

Kolekcia titulov: Ako uvažujú Larry Page & Sergey Brin, Facebook efekt, Obchod pre všetko, Získajte kontakt na úspech

Využite jedinečnú možnosť objednať si túto úžasnú kolekciu z vydavateľstva Eastone Books za vynikajúcu cenu!

Dozviete sa, prečo sa mená zakladateľov Google sa stali synonymom úspechu, bohatstva a brilantného uvažovania, no podľa niektorých aj dravosti arogancie. Aká je skutočná pravda o vzniku najpopulárnejšej siete Facebook. A ako sa z malej firmy stala vplyvná svetová spoločnosť, ktorej sa podarilo spojiť internetový obchod s logistikou tak efektívne, že si v relatívne krátkom čase prerazila cestu aj do Európy a „zamazonovala” toľkých ľudí a získate kontakt na budovanie vzťahov.




Ako uvažujú Larry Page & Sergey Brin
Mená zakladateľov Google sa stali synonymom úspechu, bohatstva a brilantného uvažovania, no podľa niektorých aj dravosti arogancie. Máme sa firmy Google báť, alebo ju podporovať? Kto sú Brin a Page, čo ich motivuje a kam smeruje ich podnikanie? Kniha sa snaží odpovedať na tieto a mnohé ďalšie zaujímavé otázky.


Facebook efekt
Aká je skutočná pravda o vzniku najpopulárnejšej siete Facebook? Kto sú ľudia, ktorí za ňou stoja, a ako ovplyvňujú jej vývoj? Čím dokázal Facebook upútať takých gigantov technologického odvetvia, akými sú Google, Apple, Yahoo! či Microsoft? V knihe Facebook efekt nájde čitateľ odpovede na tieto aj ďalšie svoje otázky. Uznávaný IT novinár David Kirkpatrick v nej neopisuje len prerod sociálnej siete, považovanej zo začiatku iba za „hračku vysokoškolákov“, ale prerod celej našej spoločnosti. Všíma si, ako Facebook mení vízie otvoreného sveta na skutočnosť, ako posúva hranice súkromia a ovplyvňuje zdieľanie osobných informácií. Táto kniha navyše patrí vôbec k prvým, ktoré čitateľovi umožnia hlbšie nahliadnuť do svetového diania v IT biznise, ktorý vnímame väčšinou už len ako koncoví používatelia internetu. Kniha obsahuje aj výber exkluzívnych fotografií.


Obchod pre všetko
Novinárovi Bradovi Stoneovi sa v nej podarilo zozbierať hodnotný materiál, ktorý odhaľuje málo známe fakty o spoločnosti Amazon. Okrem jej úspechov opisuje aj niektoré jej chybné kroky, pokusy o konkurovanie iným internetovým predajcom či krízy, ako boli napríklad štrajky zamestnancov.

Dej knihy zachytáva aj samotnú osobnosť zakladateľa spoločnosti Jeffa Bezosa. Vďaka čomu sa stal prirodzeným lídrom hneď v niekoľkých oblastiach biznisu? Čím si v čase, keď internetu ešte nikto neveril, získal kľúčových investorov? A ako sa z malej firmy stala vplyvná svetová spoločnosť, ktorej sa podarilo spojiť internetový obchod s logistikou tak efektívne, že si v relatívne krátkom čase prerazila cestu aj do Európy a „zamazonovala” toľkých ľudí?


Získajte kontakt na úspech
Získavanie kontaktov a budovanie vzťahov je pri dosahovaní úspechov jednotlivcov aj organizácii nesmierne dôležité. Väčšina ľudí, profesionálov z oblasti marketingu, predaja a obchodu nevynímajúc, nie je však v tejto oblasti najzručnejšia. S potenciálnym obchodným partnerom ťažko nadväzujú kontakt a ešte ťažšie rozvíjajú vzájomný vzťah tak, aby bol pre obe strany prínosný po stránke obchodnej aj ľudskej. Pritom budovanie siete kontaktov je jedným zo základných predpokladov na dosiahnutie mnohých vytýčených cieľov v živote i podnikaní. Ak riadite firmu, vediete pracovný tím, prichádzate do kontaktu so zákazníkmi či klientmi, alebo „len“ každodenne komunikujete s ľuďmi okolo vás, táto pútavo napísaná a ľahko zrozumiteľná kniha vám pomôže získať nové a rozvinúť už existujúce komunikačné zručnosti.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Vydavateľstvo Eastone Books

Čítať viac

„Úspech môžeme dosiahnuť buď tým, že sa usilujeme o naplnenie očakávaní, alebo tým, že meníme naše očakávania.“