The First 20 Minutes - Gretchen Reynolds, Icon Books, 2014

12,95 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
The First 20 Minutes - Gretchen Reynolds, Icon Books, 2014
The First 20 Minutes - Gretchen Reynolds, Icon Books, 2014

The First 20 Minutes

The Surprising Science of How We Can Exercise Better, Train Smarter and Live Longer

Gretchen Reynolds' New York Times bestseller is an innovative guide to getting fit using cutting-edge science. Discover the amazing restorative powers of chocolate milk on tired... Čítať viac

Vydavateľstvo
Icon Books, 2014
Počet strán
288

Gretchen Reynolds' New York Times bestseller is an innovative guide to getting fit using cutting-edge science. Discover the amazing restorative powers of chocolate milk on tired muscles, the pros and cons of barefoot running ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Naši škriatkovia odporúčajú

Hyperion - Dan Simmons, Lindeni, 2024

Viac o knihe

Gretchen Reynolds' New York Times bestseller is an innovative guide to getting fit using cutting-edge science. Discover the amazing restorative powers of chocolate milk on tired muscles, the pros and cons of barefoot running (and why running can actually be good for your knees) plus the effect music can have on a workout. Reynolds shows how fidgeting burns 300 calories per day, why it's a bad idea to stretch before a run, and how even just 20 minutes of regular exercise can transform your health. And that lucky underpants really do work.
Čítať viac
Počet strán
288
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
130×196 mm
Hmotnosť
21 g
ISBN
9781848316515
Rok vydania
2014
Naše katalógové číslo
231994
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Icon Books
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “