Upozornenie: Táto obálka môže byť iba ilustračná ?

Vzhľadom na častejšie obmeny vydaní tejto knihy v zahraničí, kus, ktorý vám zašleme, nemusí mať rovnakú obálku ako je zobrazená tu. Zobrazená obálka môže byť iba ilustračná. Obsah knihy aj cena budú však identické, bez ohľadu na obálku.

Aké drahé je zadarmo

Prepracované a rozšírené vydanie
Dan Ariely  ·  Vydavateľstvo: Premedia, 2015

Preklad: Ľubomíra Kuzmová

ISIC ZĽAVA

SI ŠTUDENT, UČITEĽ ALEBO MLÁDEŽNÍK A MÁŠ ISIC, ITIC, EURO>26?

Tak k tomuto titulu môžeš získať dodatočnú zľavu 2% k už existujúcej zľave a zaplatíš iba 12,04 €. Ušetríš teda naviac 0,26 €, čo síce nie je bohvieaké terno, ale pri pár knihách by z toho už mohlo byť na pivo či kofolu :-)

Zľavu uplatníš tak, že pri potvrdzovaní objednávky zadáš číslo svojej karty do políčka "Darčeková poukážka / Zľavy".

Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Objednajte si tovar spolu nad 39,00 € a poštovné máte zadarmo!

Poštovné zadarmo nad 39,00 €!

Pri objednávke nad 39,00 € neplatíte v našom obchode poštovné. Kompletné podmienky poštovného.

Naša cena:
12,30 €
Bežná cena:
12,95 €
Ušetríte:
5% (0,65 €)

Posielame do troch dní.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.



Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

Kultová kniha o tom, prečo sa pri nákupoch nerozhodujeme racionálne
Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym formám sebaklamu.

Ako dokazuje Dan Ariely, veľmi často konáme iracionálne, na čo majú vplyv naše emócie aj spoločenské normy. Spojenie ekonómie so psychológiou je príležitosťou preskúmať našu motiváciu a spotrebiteľné správanie, ale aj ekonomickú a vzdelávaciu politiku. Arielyho inteligentný, provokatívny, ale aj zábavný štýl je zárukou fascinujúceho a objavného čítania.


Premedia

Ďalšie tituly vydavateľstva

Vydavateľstvo PREMEDIA patrí medzi menšie vydavateľstvá a zostať malým je aj jeho zámer. Vydáva široké spektrum kníh, ktorých spoločným menovateľom by malo byť, aby ich čítanie nebolo stratou času. Postupne sa vyprofilovali viaceré edície, ako napríklad TICHÁ VODA zameraná na svetovú beletriu, CIVILIZÁCIA prinášajúca knihy o spoločenských zmenách, či edícia LABYRINT venovaná detektívkam. Vydavateľstvo zároveň prinieslo množstvo kníh zo psychológie a populárnej ekonómie, silná je jeho edícia venovaná modernej histórii - od Súostrovia Gulag až po knihy Timothyho Snydera a ďalších súčasných autorov.

Viac informácií
Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Kúpte výhodne spolu

Spolu iba za 25,22 €
(ušetríte 0,68 €)
Kúpiť spolu

Podrobnosti

  • Originálny názov: Predictably Irrational (Kúpiť v originálnej verzii)
  • Počet strán: 272
  • Väzba: pevná
  • Rozmer: 150×230 mm
  • Hmotnosť: 630 g
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 9788081593253
  • Rok vydania: 2015
  • Naše katalógové číslo: 222958


Hodnotenia čitateľov       (hodnotilo 5 ľudí) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané
renata
renata
23. augusta 2016
Reagovať

treba prečítať 6

Výborná kniha pre tých čo preferujú vedecký prístup a fakty pred dogmami a subjektîvnymi názormi. Kombinuje ekonómiu, psychológiu, politiku, management, históriu a pritom sa veĺmi ĺahko číta. Nestáva sa mi, že by som niekedy dočítala knihu, ktorú som nedokázala prečítať za jednu noc, ale k tejto knihe som sa vrátila pri každej možnej príležitosti kým nebola dočítaná. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (7)   (1)
Jozef
Jozef
30. júna 2016
     
Reagovať

Výborná kniha 10

"Aké drahé je zadarmo" je len názov jednej z trinástich kapitol (plus nejaký bonusový materiál). Kniha sa teda zaoberá rôznymi témami, v ktorých autor vykonával zaujímavé experimenty. Kniha pomáha pochopiť ľudské správanie v rôznych situáciach, ako aj spôsoby, ako sa ich snažia niektoré skupiny ľudí využiť, či zneužiť. Knihu pokladám za vynikajúcu investíciu do života. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (11)   (1)
Tomáš Kuba
Tomáš Kuba
2. mája 2016
     
Reagovať Overený nákup

Overený nákup označuje recenzie od prihlásených používateľov, ktorí si predtým kúpili knihu v našom internetovom obchode.

Ako odolať marketingovým ťahom 6

Kniha a jej autor poskytujú fascinujúci pohľad na svet marketingu, v ktorom sa každá firma snaží dosiahnuť čo najväčšie zisky, pričom častokrát využívajú "psychologickú hru". Vďaka tejto knihe môže človek žiť nielen s menšími výdavkami, ale aj s pokojom a zachovaním rovnakého (ak nie vyššieho) životného štandardu, ako predtým. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (6)   (0)
longy
longy
4. februára 2016
     
Reagovať

Kniha nie je len o nakupovaní 26

Nedajte sa odradiť tým, že ide o "ekonomickú" literatúru. Autor v knihe formou pútavého a zaujímavého rozprávania opisuje ako prebiehali jeho výskumy, čo z tých výskumov vyplýva pre náš život. Kniha vám neposkytne návod ako sa vyhnúť tomu, že naletíte na nejakú akciu, zľavu alebo reklamu, ale naučí vás sa nad každou takouto ponukou zamyslieť a možno ušetríte pár eur. Kniha nie je zameraná čisto iba na ponuky "zadarmo" a nakupovanie, ale spomína aj iné oblasti života, napr. prokrastinácia, šetrenie peňazí, vplyv firemných benefitov na zamestnanca a podobne. Autor v knihe spomína aj svoje vlastné zážitky a posledná tretina knihy obsahuje práve takéto príbehy rôznych ľudí, ktoré sa vzťahujú k obsahu každej kapitoly. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (27)   (1)
Juraj
Juraj
2. februára 2010
Reagovať Overený nákup

Overený nákup označuje recenzie od prihlásených používateľov, ktorí si predtým kúpili knihu v našom internetovom obchode.

Preklad: Jak drahé je zdarma?

Ak mate zaujem precitat si cesky preklad:
http://www.martinus.sk/?uItem=60788
Zobraziť celú recenziu

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Paypal online platba Viamo platba