Knihy
E-knihy

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Na sklade
Vydavateľstvo
Eastone Books, 2015

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti...

Čítaj viac

18,94 €

Bežná cena Bežne 18,99 €

Stíhame do Vianoc

Na sklade, objednávajte však rýchlo

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov.

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž.
Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.

V knihe Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sa dozviete:
- prečo dochádza k zotieraniu hraníc medzi oddeleniami predaja, marketingu, reklamy a zákazníckeho servisu – a ako tento trend využiť vo svoj prospech,
- ako efektívne využívať neobmedzené možnosti internetu a údaje z firemných informačných systémov v oblastiach predaja a služieb zákazníkom
- akými zmenami prechádzali v posledných rokoch vaši zákazníci – či už tí potenciálni, alebo existujúci,
- ako zákazníkov zapájať do procesov predaja, či dokonca do vývoja nových produktov a služieb,
- aké sú zastaralé zvyklosti predajcov a prečo už nie sú efektívne,
- ako vytvárať a šíriť hodnoverné príbehy, pútavé videá, blogy či akýkoľvek iný typ online obsahu – a ako ich využívať pri predaji vlastných produktov či služieb,
- prečo sú pre firmy a ich zákazníkov dôležité rýchle a adekvátne reakcie na sociálnych sieťach, a ako ich tvoriť,
- aké sú dlhoročné mýty o poskytovaní zákazníckeho servisu a čím ich nahradiť,
- ako zavádzať efektívne stratégie riadenia zákazníckeho servisu tak, aby podporovali predaj a privádzali zákazníka bez nátlaku k rozhodnutiu o nákupe,
- ako si správne vybrať zo širokej škály dostupných technologických a internetových možností tie, ktoré pomáhajú navrhovať a riadiť „vlastné kampane“ na podporu predaja svojpomocne, bez účasti agentúr,
- a ako vďaka všetkému spomenutému dosahovať skvelé výsledky nielen v obchode, ale aj všeobecne v riadení firmy či v podnikaní
Čítaj viac
Kúpte spolu
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott
Support - Michal Truban
32,19 €
Ušetríte 0,75 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

5,0 / 5

2 hodnotenia

2
0
0
0
0

istvan
9.9.2015
Opäť skvelé
Opäť skvela kniha toto je druhe vidanie,a osobne moj biz rastie, prvé dva priklady boli dost slabe ale potom sa to rozbehlo a dalsie priklady a rady na nezaplatenie
Čítaj viac

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém? To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl. Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo. Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť.

Čítaj viac
Kúpte spolu
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott
Support - Michal Truban
32,19 €
Ušetríte 0,75 €